Gå til innhold

Hva koster ett nytt DSL uttak?


AnonM

Anbefalte innlegg

Jeg bor i ett eldgammelt hus (over 100 år gammelt) som kun har ett DSL uttak/telefon uttak eller hva det enn heter. Jeg vet ikke når dette ble "instalert", men den står altså bak sengen - så og si knust mot veggen. Det har alltid vært veldig lite praktisk, men det har fungert fint de 5 årene vi har bodd der, til tross for det.

Nå derimot ser det ut som at internett er borte kun pga DSL uttaket er ødelagt, men telenor vil likevel sende en montør imorgen. Det er forsåvidt greit, men om det viser seg og være uttaket - hva er prisen på og sette inn ett nytt? Er det noen som vet? Har søkt meg gal og finner absolutt ingen svar om priser, eller hvor fort/tregt det blir gjort. Her trengs internett til det meste, da jeg jobber hjemmenifra og er avhengig av det.

Jeg håper noen der ute har gjort dette før og vet sånn ca pris, eller eventuelt hvem man ringer og hvor fort det gjøres..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring til teleoperatøren og snakk med dem. De kan sikker flytte boksen for deg. Tipper 500-1200 NOK, vis du vil ha 2 uttak går sikkert det greit.

eller

prøv Get.no og se om de kan tilby noe i forhold til der du bor.

om du bor relativt avsides, prøve kjøp ice boks med internet eller telenor gsm internett boks. Begge uten kabel inn til huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...