Gå til innhold

Blanke øyne og blekt ansikt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den siste uken har jeg sett helt forferdelig ut.. Jeg har vært mye blek, også er øynene mine er skikkelig blanke. Det har de vært i over en uke nå. Ser ut som om jeg skal til å gråte.. Har fått kommentarer på det også. Har hatt lite energi den siste uken. Hva kan dette være?

Anonymkode: 3cf2e...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler deg å gå på en detox-kur. F.eks. lag grønn smoothie for å presse ut drittmat ut av kroppen. Det vil gi huden tilbake farge og glød, i tillegg får du mer energi :) 

Anonymkode: 94c50...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved nedsatt almentilstand (som ikke går over på et par dager) kontakter man fastlegen.

Anonymkode: c1470...17f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler deg å gå på en detox-kur. F.eks. lag grønn smoothie for å presse ut drittmat ut av kroppen. Det vil gi huden tilbake farge og glød, i tillegg får du mer energi :) 

Anonymkode: 94c50...a51

Ok, skal vurdere det. Takk.

Anonymkode: 3cf2e...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ved nedsatt almentilstand (som ikke går over på et par dager) kontakter man fastlegen.

Anonymkode: c1470...17f

Ok, så du mener jeg må kontakte legen? Jeg føler jeg er hos legen stadig vekk, uten at de finner noe svar på hva enn det måtte være.. Forskjellige ting som jeg sliter med(fysisk)

Anonymkode: 3cf2e...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, så du mener jeg må kontakte legen? Jeg føler jeg er hos legen stadig vekk, uten at de finner noe svar på hva enn det måtte være.. Forskjellige ting som jeg sliter med(fysisk)

Anonymkode: 3cf2e...d3d

Poenget var at jeg ser ikke vitsen med å dra til lege lenger..

Anonymkode: 3cf2e...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler deg å gå på en detox-kur. F.eks. lag grønn smoothie for å presse ut drittmat ut av kroppen. Det vil gi huden tilbake farge og glød, i tillegg får du mer energi :) 

Anonymkode: 94c50...a51

Presse ut drittmat? Trodde det var avføringens oppgave. Tror kroppen ordner opp avfallsstoffene selv. Ville heller tatt en tur til legen.

Anonymkode: 0b2e8...f37

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler deg å gå på en detox-kur. F.eks. lag grønn smoothie for å presse ut drittmat ut av kroppen. Det vil gi huden tilbake farge og glød, i tillegg får du mer energi :) 

Anonymkode: 94c50...a51

Detox-greiene virker ikke

Anonymkode: c7054...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Detox-greiene virker ikke

Anonymkode: c7054...96a

Vet du at det ikke funker, eller bare antar du det?

Anonymkode: 3cf2e...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du at det ikke funker, eller bare antar du det?

Anonymkode: 3cf2e...d3d

Forskning støtter ikke detox kurer. Kroppen er den beste for å utføre en "detox" og det gjør den hver dag. 

Anonymkode: 0b2e8...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forskning støtter ikke detox kurer. Kroppen er den beste for å utføre en "detox" og det gjør den hver dag. 

Anonymkode: 0b2e8...f37

Ok, men da er det greit.

Anonymkode: 3cf2e...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forskning støtter ikke detox kurer. Kroppen er den beste for å utføre en "detox" og det gjør den hver dag. 

Anonymkode: 0b2e8...f37

Dette forutsetter vel at forholdene ligger tilrette for kroppen? F.eks ved at man svetter endel gjevnlig (trener), bruker kroppen slik at tarmsystemet optimaliseres osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk om kroppen mangler viktige næringsstoffer som jern og dvitamin før du prøver deg på sånn detox greier ihvertfall!! Kan fort gjøre vondt verre om du ikke tar hensyn til kroppen!  

Anonymkode: fa2cc...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, -venter- skrev:

Dette forutsetter vel at forholdene ligger tilrette for kroppen? F.eks ved at man svetter endel gjevnlig (trener), bruker kroppen slik at tarmsystemet optimaliseres osv.

Det er ikke hovedsaklig gjennom svette man kvitter seg med avfallsstoffer, det er gjennom urin og avføring.

Anonymkode: 0b2e8...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke hovedsaklig gjennom svette man kvitter seg med avfallsstoffer, det er gjennom urin og avføring.

Anonymkode: 0b2e8...f37

Som jeg skriver videre, bruker kroppen slik at tarmsystem optimaliseres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du at det ikke funker, eller bare antar du det?

Anonymkode: 3cf2e...d3d

Detox virker ikke, men enig i at det gir en fin glød å drikke 1-2 smoothies daglig. 

Anonymkode: 9cc7a...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...