Gå til innhold

Broren min er syk. :-(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Veldig bekymret og redd for han. Han svulst på hjernen. Nå har han droppa ut av studier for han klarer det ikke.. Han er kjempe sliten og her om dagen hadde. Et anfall hvor han våkna opp full av blod og husket ingenting hva som har skjedd. Han forteller han er veldig deprimert og. Fortalte meg nylig  i sommer tenkte han på å ta livet sitt da han hele tiden var sliten og ikke orket no... Trodde han var blitt bedre etter sommeren men nå ser du ut som det er tilbake og bare bære. Føler ingen ting lenger sier han. Verken glede sinne eller sorg. Han har vært veldig syk sa vi var små og mamma og stefar passer fikk ro eller tre ganger beskjedat han kom til å dø. Jeg var ganske liten dengang (3-6/7 år ca)  men husker noe og dette brakte tilbake noe uhyggelig minner. Vokst opp med broren til min og sykt glad i han og vet ikke om jeg takler å miste han. :'( 

Anonymkode: 7385c...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...

Søstra mi har også svulst på hjernen, så vet hvordan du har det. Hun klarer heller ikke noe lengre som før. Er forvirret, glemmer ting og blir fort sliten.

Klem til deg :hjerte:

Anonymkode: 41f73...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...