Gå til innhold

Nettfbrett med blålysfilter


Gjest HerName

Anbefalte innlegg

Gjest HerName

 Er det noen som kan anbefale ett nettbrett som har integrert blålysfilter? Skal bruke nettbrettet helst for å lese e-bøker da bokhyllen min er blitt veldig full de siste månedene.Jeg ønsker ikke å kjøpe ett lesebrett da jeg også ønsker å ha muligheten til å se på film, men vil ha noe i samme størrelse som lesebrettene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke hvor effektivt det er men ipaden ble nylig oppdatert med night mode som skal redusere mengden blått lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det helt uaktuelt å bare bruke en app som gjør samme jobben? Jeg har et samsung-nettbrett, og det fungerer strålende å bruke app.

Anonymkode: 6e3e4...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville helt klart kjøpt et lesebrett, og eventuelt et rimelig nettbrett i tillegg. Både skjerm og vekt gjør en Kindle uendelig mye mer behagelig i bruk enn en iPad. Ellers er det vel stort sett iPad Mini, Nvidia Shield K1, Huawei Mediapad M3 og Samsung S3 som er de greieste valgene om du vil ha et kompakt nettbrett. Til akkurat film er vel Android-brettene mer egnet, siden de er 16:9/10.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg enig med Okapi. Om du hovedsaklig skal bruke det til å lese bøker, er et lesebrett helt overlegent et nettbrett. Og mye billigere. Jeg kjøpte kindle paperwhite'en min for 8-900 kr for fire år siden, og det er det beste kjøpet jeg noen sinne har gjort. 

Om du vil se film ville jeg heller kjøpt et nettbrett i tillegg til et lesebrett. Å lese lenge på et nettbrett er ikke godt for øynene, i tillegg til at batteritiden til et nettbrett er direkte latterlig sammenlignet med på et lesebrett (jeg leser ca en time daglig, og da lader jeg kindlen min sånn ca hver 3. uke...). 

Anonymkode: 6e3e4...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerName

Kanskje jeg skal kjøpe ett lesebrett da. Noen som vet om et lesebrett som bruker Android? Dersom det er mulig, vil jeg kjøpe bøker i playstore også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varm skjerminnstilling har da eksistert veldig lenge. Den reduserer det blå lyset på skjermen.

Anonymkode: 88e93...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2017 den 11.08, HerName skrev:

 Er det noen som kan anbefale ett nettbrett som har integrert blålysfilter? Skal bruke nettbrettet helst for å lese e-bøker da bokhyllen min er blitt veldig full de siste månedene.Jeg ønsker ikke å kjøpe ett lesebrett da jeg også ønsker å ha muligheten til å se på film, men vil ha noe i samme størrelse som lesebrettene. 

Apple sine kan du sette i nattmodus, det du sette til å være på når som helst. Tipper det er samme som på iPhone

Endret av tdm900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...