AnonymBruker

!!! Kompisen til Eksen

11 innlegg i emnet

Jeg var sammen med en fyr noen få mnd, jeg så på han som en fuckfriend egentlig, og han selv tror jeg ikke følte så mye for han. 
Han presset meg omtrent til å si hva jeg følte så han ikke skulle få sterke følelser for meg, da han sa det oppfattet jeg egentlig at han ikke følte så mye.. Han dumpa meg og er en usikker person, beskyldt meg for mye og diverse, vil ikke si for mye da han kjenner meg igjen.
 Tror han har det ganske greit. 

Jeg er litt interessert i en kompis av han, ikke som fuckfriend med en ordentlig kjæreste. Han virker også litt interessert, men også tilbakeholden. De er ikke bestekompiser og står heller ikke hverandre kjempe nære, men de er venner-venner og har noen felles venner, heller ikke nære venner. 
Han snakket til meg før jeg gikk i et forhold med denne fyren, og han prøvde seg, men han er litt forsiktig nå virker det som. 
Det er ikke så lenge siden det ble slutt heller, 2 uker og jeg har ikke vært med han "eksen" på 2mnd før det ble slutt.

Hva syntes dere om det? 
Byen er ikke stort og det er heller ikke mange å velge mellom, jeg føler at hvis man liker hverandre så burde det går fint, og jeg hadde ikke noe ordentlig forhold med han andre da vi ikke engang var med hverandre omtrent. 

Noen meninger damer og menn?

Anonymkode: dc8a8...8ef

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

.

Anonymkode: 4ba09...e59

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør på 

Anonymkode: 38c7e...f61

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor bryr du deg om hva exen skulle mene? Kom deg ut på date med han om han også vil det

4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjør på 

Anonymkode: 38c7e...f61

Akkurat nå, Naturgutten 95 skrev:

Hvorfor bryr du deg om hva exen skulle mene? Kom deg ut på date med han om han også vil det

Jeg bryr meg egentlig ikke så lenge de ikke er bestekompiser. Da hadde jeg aldri flørtet med han.

Men hva om han faktisk ikke vil siden han tenker at de er jo på en måte venner?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han prøvde seg, du avviste han og knulla på en kompis isteden?!

Hva jeg tror. At det skal mye til før han evt. vil føle seg som førstevalget... lykke til med å overbevise han om at det ikke er slik.

Anonymkode: 55e50...182

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han prøvde seg, du avviste han og knulla på en kompis isteden?!

Hva jeg tror. At det skal mye til før han evt. vil føle seg som førstevalget... lykke til med å overbevise han om at det ikke er slik.

Anonymkode: 55e50...182

Har egentlig ikke avvist han, men har ikke vist noe interesse før. Han spurte om jeg ville sove hos han, da var han full. Jeg svarte ikke. Noen mnd etterpå fant jeg tonen med en, men så utviklet det seg ikke til noe ordentlig forhold. 
Han snakka bare til meg på fylla sånn flørtete, men avviste han ikke, men viste at jeg ikke var så lett på tråden. 

Han har jo vist litt interesse nå, men han er tilbakeholden også. Så jeg vil ikke vise for mye.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger ikke å tenke på at de er venner, det får bli opptil han hva han velger om det

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingenting å si så lenge det ikke er bestevennen hans som han deler alt med. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han eier deg jo ikke, han eier heller ikke kompisene. Han kan ikke si det ikke er greit, men altså han dumpa jo deg? Da burde det iallfall gå greit for dere kommer garantert ikke til å gå tilbake ;) 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

No prob dette.

Her på stedet er det mange som har vært sammen med tidligere ekser og slikt. Har aldri vært noe problem for noen.

For oss gutta er det jo artig, da det opp gjennom årene har blitt mange som har hatt samme dame osv. Dette er jo også et stort samtaleemne på gutteturer og slikt, da det blir høylytt diskutert mellom oss hvem som gjorde hva med den og den dama, hvordan vi pulte, hva de likte med forskjellige osv.

Har blitt mang en god latter og noen store aha-opplevelser av dette, må jeg si:fnise:

Anonymkode: db5f4...4e1

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden