Gå til innhold

Din psykolog


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er han/hun?  

Er dem dyktige? Forståelsesfulle, krevende, vanskelige, inkompetente osv

har du noen gang skifter psykolog? Hvorfor/hvorfir ikke?

fortell positive og negative!

Anonymkode: e973b...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er utrolig fornøyd med min psykolog! Hun er så behagelig rolig, gir meg tid til å finne rette ord når jeg skal si noe vanskelig, hun prøver virkelig å forstå, hun dømmer aldri og hun gir meg følelsen av å være i trygge hender fordi hun sitter på en så enorm kompetanse om akkurat det jeg sliter med. Hun tar meg alltid på alvor og kommer alltid med de rette spørsmålene. Hun er vanvittig tålmodig og gir meg håp om at jeg kan få det bedre. Og så elsker jeg at vi kan le og tulle litt innimellom alt det vonde. Føler meg priviligert som har en så dyktig psykolog. Hun er veldig laidback og "mild", og det passer meg veldig bra. 

Hadde en annen psykolog før henne som var veldig motsatt. Hun var veldig "på" hele tiden, snakket mye og jeg klarte ikke å slappe av hos henne. Men det har nok mye med kjemi å gjøre. Hun sluttet etter ett år. 

Anonymkode: fc5e4...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er jevngamle, så akkurat det er litt rart. jeg er 27. men hun er veldig dyktig. faglig sterk, tydelig at hun kan det hun snakker om. lar meg få kopier fra bøkene hennes om aktuelle temaer. hun er veldig hyggelig og jeg oppfatter henne som genuint snill. hun forbereder seg godt til timene. husker det jeg har sagt før. veldig fornøyd!

Anonymkode: e016e...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null kjemi. Ba om å få bytte etter 3 timer men fikk ikke fordi det var fult hos de andre. 

Nå etter 1.5 år slutter hun 🙌 

Spent på å bli kjent med hun nye.

Anonymkode: 7dbf6...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt på villspor. Min schizofreni hadde hjerneorganisk årsaksammenheng og var symptom på noen andre fysiologiske lidelser. Psykologen overså skjelvinger, rykninger og kramper i tilegg til å ikke undre over hvorfor jeg kunne gå fra helt normal til koko på ti minutter eller mindre. Takk og lov for at det finnes observante leger der ute som modererer psykologene. 

Anonymkode: 191ee...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...