Gå til innhold

Hvor mye skjuler du bak masken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjuler vel ikke så mye da jeg er veldig åpen av meg. 

Jeg setter på meg en maske om jeg ikke er i godt humør. Ellers vet de aller fleste jeg kjenner det meste om meg, ser ikke poenget med å skjule den jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På utsiden har jeg det meste på plass, med unntak av en kjæreste (nylig blitt singel etter et langvarig forhold). Det folk ikke vet er at

-  Jeg er ensom. De få nære vennene jeg har bor andre steder i landet og jeg sitter ofte hjemme alene i helgene

- Jeg er redd for å ende opp alene, uten mann og familie

- Jeg er sliten av å hele tiden skulle prestere

Anonymkode: ef138...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske åpen om hverdagslige problemer, gutter, familieforhold osv., men jeg skjuler at jeg har psykiske lidelser og personlighetstrekk som med 90% sannsynlighet ville gjort at mine kollegaer, venner og familie hadde sett ned på meg. Jeg skjuler også en svær frykt for ikke å bli likt på jobben, og at jeg har en indre panikk hele tiden siden jeg rev livet mitt opp med roten for en stund siden, og er redd jeg aldri klarer å fikse det igjen. Har for eksempel kontakt med en person i livet mitt som jeg etter boken ikke skal ha kontakt med, og det er det egentlig ingen som vet. Det er også en ''hemmelighet'' hvilke drømmer jeg hadde for livet mitt før jeg ble syk, og jeg har også sluttet å snakke om hvordan syk jeg var, heller bare at jeg faktisk var syk. De rundt meg tror nok at jeg ikke har noe å skjule, for jeg snakker mye om meg selv og deler mye om livet mitt hele tiden.

Anonymkode: cb882...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...