Gå til innhold

Trenger sex nå. Er på nippet til å bli horekunde.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mann 39 år, normalt utseende og normalvektig her. Er så kåt at det snart klikker for meg.

Har vært på mange dater og vært på sjekkern på byen. Har til og med lagt an på en kollega i fylla. Men samme hva jeg gjør så ender det aldri med sex. Er veldig bevisst på å ikke oppføre meg desperat eller needy når jeg er sammen med damer. Har alltid en hyggelig tone med de damene jeg møter og er avslappet og sosial. Allikevel ender det aldri med sex. Er nå snart 3 år siden sist gang jeg hadde sex med en dame, og det var eksen min.

Kåtheten min er i ferd med å gjøre meg gal. Går rundt med et hardt og verkende lem omtrent halvparten av min våkne tid. Er i ferd med å bli et problem dette her. Klarer ikke å konse når jeg er på jobb. Klarer ikke å slappe av med en bok. Tar jeg meg en treningsøkt, noe jeg gjør ganske ofte, så ender jeg opp med å bli enda kåtere etterpå. Føler jeg har prøvd alt og er på nippet til å kaste over bord mitt moralske kompass og oppsøke en prostituert. Har tittet litt rundt på eskortesider, og det er veldig mye der som frister.

Er det noen som har et siste råd til meg her for hvordan jeg kan få meg et ligg, eller er det bare å kaste moralen og kjøpe seg et nummer?

Anonymkode: c5a67...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke du bør kjøpe sex, men om du først gjør det så pass i hvert fall på at det ikke er en som er i risikosonen for menneskehandel. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går det når feministene har makta.

Anonymkode: 2f1b2...a7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan du ikke bare onanere ? Tenk på de som er munker og nonner, de kan leve uten sex.

Anonymkode: a813f...b57

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, canacas skrev:

Tinder? 

Been there, done that. No luck. 

Anonymkode: c5a67...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kan du ikke bare onanere ? Tenk på de som er munker og nonner, de kan leve uten sex.

Anonymkode: a813f...b57

Hadde du visst hvor mange ganger jeg onanerer i løpet av et døgn så hadde du blitt sjokkert.

ts

Anonymkode: c5a67...6fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Date noen da. Og bruk hånda. Ikke kjøp sex hvertfall. Det er avskum som gjør.

Anonymkode: f838a...f3b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med sexdatingsider? Finnes jo endel sånne sider på nettet.

Anonymkode: 2d4b3...891

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Been there, done that. No luck. 

Anonymkode: c5a67...6fd

Legg ut bilde i penisbildetråden, med brukernavn. Da renner det sikkert inn med villige damer på pm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig dumt å (per definisjon) gjøre seg kriminell fordi man er seksuelt frustrert. Ja, man har behov, men man har også mulighet og evne til å styre tankene sine til en viss grad.

Anonymkode: 6c53f...636

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Bergtatt skrev:

Gå langt ned i standard?😁

Det er kanskje det greieste tipset.  Det er jo også alltid noen damer som er desperate etter sex. 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn går det når feministene har makta.

Anonymkode: 2f1b2...a7e

Er så jævla lei av feminist maset til mange av dere menn. Se til helvete å ta ansvar selv. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Det er kanskje det greieste tipset.  Det er jo også alltid noen damer som er desperate etter sex. 

 

Og vil da forhåpentligvis ta igjen for tiden i sølibat. Ser for meg to sexutsultede som går totalt bananas i sengehalmen. Om de trenger en seng da.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men seriøst, TS: Har du tenkt nøye gjennom risikoen du tar ved å kjøpe sex slik loven er i dag? Konkret hvilke andre tiltak har du forsøkt tidligere?

Anonymkode: 6c53f...636

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor i landet bor du? 

Tinder bør kunne gi respons. Skreiv du at du var på utkikk etter noe ukomplisert og la inn bilder av litt mer enn boxeren?

Anonymkode: 9de47...d60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, hadde jeg ikke vært så syk så hadde jeg tatt en for laget:P Men ikke gå til horer osv, du skal helst føle deg vel etter at du har hatt sex. 

Anonymkode: c1a55...900

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
4 minutter siden, Bergtatt skrev:

Og vil da forhåpentligvis ta igjen for tiden i sølibat. Ser for meg to sexutsultede som går totalt bananas i sengehalmen. Om de trenger en seng da.

Herregud TS, dette må du gå for! Tidenes runde(r) i halmen, garantert! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Bergtatt skrev:

Og vil da forhåpentligvis ta igjen for tiden i sølibat. Ser for meg to sexutsultede som går totalt bananas i sengehalmen. Om de trenger en seng da.

Jepp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...