Gå til innhold

Er dette trygt? Hvorfor/ hvorfor ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei dame som har opprettet profil på et sånt nettsted hvor man kan date/chatte med folk som ønsker å gi deg penger. Jeg gjorde dette for moro skyld sammen med en venninne, men nå som jeg har sjekket det ut litt så liker jeg faktisk konseptet. Hvis noen liker å gi meg penger, tar jeg i mot. Men ikke mot noe seksuelt, så jeg er ikke prostituert eller noe sånt. 

Det jeg lurer på, er om det er trygt å oppgi kontonummeret mitt til en fremmed for overførsel av penger? Hvis dette IKKE er trygt, hvorfor? 

Jeg vil ikke oppgi min bostedsadresse, så å sende penger på den måten er uaktuelt. Er det tryggeste å møte noen på café på høylys dag, for så å motta penger fysisk der? 

Supert om andre sugarbabes eller lignende kan dele erfaringer :)Og jada, jeg vet at jeg blir bombardert med sure miner nå!!! 

Anonymkode: 6d767...0ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det MEST utrygge er vel å faktisk møte personen face to face - du vet aldri hva slags mennesker du kan komme ut for. Men jeg regner nesten med at du ikke får noen penger uten å treffe dem... Så da vil vel en paypal-konto være det tryggeste for deg...

Og da skal jeg ikke si hva jeg mener om sugerbabes/sugardaddys!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hulderen skrev:

Bruk Vipps.

Jah - for telefonnummer er trygt å opplyse om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Overrasket skrev:

Paypal-konto?

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruk heller paypal

Anonymkode: 844b8...fa9

Hvordan får jeg noen til å overføre til meg via Paypal? Hva skal jeg oppgi? 

 

1 minutt siden, Hulderen skrev:

Bruk Vipps.

Det dumme med Vipps er vel at man må oppgi telefonnummer? Jeg ønsker å være så anonym som mulig (vet ikke om det er mulig i lengden med tanke på møter og sånt noe) 

Anonymkode: 6d767...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg hva dette er for noe? Hørte om konseptet på radioen, men finner liksom ikke noe om det. Hva ER dette? Finnes det folk som liker å bare gi penger til andre? Forstod det ikke.... 

Forøvrig ville jeg brukt PayPal. Med Vipps gir du jo telefonnummeret ditt...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Det MEST utrygge er vel å faktisk møte personen face to face - du vet aldri hva slags mennesker du kan komme ut for. Men jeg regner nesten med at du ikke får noen penger uten å treffe dem... Så da vil vel en paypal-konto være det tryggeste for deg...

Det er en som vil sende meg penger uten å møtes. 

Anonymkode: 6d767...0ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, boblevann skrev:

Kan noen fortelle meg hva dette er for noe? Hørte om konseptet på radioen, men finner liksom ikke noe om det. Hva ER dette? Finnes det folk som liker å bare gi penger til andre? Forstod det ikke.... 

Forøvrig ville jeg brukt PayPal. Med Vipps gir du jo telefonnummeret ditt...

Sjekk Innafor på NRK nett-TV :)

Anonymkode: 6d767...0ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er en som vil sende meg penger uten å møtes. 

Anonymkode: 6d767...0ac

Jada, bare helt slik uten videre... Han vil nok HELT sikkert ikke noe mer etterhvert...

Hvem tror du det er som betaler noe for ingenting a?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Jada, bare helt slik uten videre... Han vil nok HELT sikkert ikke noe mer etterhvert...

Hvem tror du det er som betaler noe for ingenting a?

Oppfordrer deg også til å sjekke ut Innafor på NRK nett-TV :)

Anonymkode: 6d767...0ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hugsa ein gut gjorde dette for ei veninne av meg når vi var rundt 12-14 år. Han var eit par år eldre. Sendte peng for at ho skulle sende peng av beina sine, hovudet bakfrå osv... Ikkje noko seksuelt. No, fleire år etter sendte han ei melding fordi psykologen meinte han måtte ta eit "oppgjer" med personane han hadde hatt kontakt med, for å bli betre. Håpar du tenkjer på slike tilfeller, at sjølv om der er mannfolk som vil gje deg pengar, betyr ikkje det at du ikkje utnyttar dei ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Oppfordrer deg også til å sjekke ut Innafor på NRK nett-TV :)

Anonymkode: 6d767...0ac

Jeg har sett den episoden jeg - hva mener du skulle endre min oppfatning omkring dette? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RockyRose skrev:

Eg hugsa ein gut gjorde dette for ei veninne av meg når vi var rundt 12-14 år. Han var eit par år eldre. Sendte peng for at ho skulle sende peng av beina sine, hovudet bakfrå osv... Ikkje noko seksuelt. No, fleire år etter sendte han ei melding fordi psykologen meinte han måtte ta eit "oppgjer" med personane han hadde hatt kontakt med, for å bli betre. Håpar du tenkjer på slike tilfeller, at sjølv om der er mannfolk som vil gje deg pengar, betyr ikkje det at du ikkje utnyttar dei ;) 

Er dette en slags psykisk lidelse? 

Har ikke oppfattet det sånn av de jeg har hørt som driver med det og liker det. Men det er sikkert mange forskjellige tilfeller :) 

Anonymkode: 6d767...0ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Jeg har sett den episoden jeg - hva mener du skulle endre min oppfatning omkring dette? 

Så fint at du har gjort deg opp din egen oppfatning. Jeg har gjort meg opp min. Kan jeg få ha den i fred? :) 

Anonymkode: 6d767...0ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er dette en slags psykisk lidelse? 

Har ikke oppfattet det sånn av de jeg har hørt som driver med det og liker det. Men det er sikkert mange forskjellige tilfeller :) 

Anonymkode: 6d767...0ac

Det kan ikkje eg svare på. Men veit der er mange som sliter med litt av kvart som gjer alt for å få oppmerksomhet, inkl å gje vekk pengar dei eigentleg ikkje har :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så fint at du har gjort deg opp din egen oppfatning. Jeg har gjort meg opp min. Kan jeg få ha den i fred? :) 

Anonymkode: 6d767...0ac

Ja, har ikke forsøkt å få deg til å endre oppfatning jeg - var du som forsøkte å endre min ved å henvise til det klippet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, RockyRose skrev:

Det kan ikkje eg svare på. Men veit der er mange som sliter med litt av kvart som gjer alt for å få oppmerksomhet, inkl å gje vekk pengar dei eigentleg ikkje har :) 

Skjønner. Jeg har snakket med noen der tilfellet ikke er sånn. Men det er nok forskjellig :) 

Anonymkode: 6d767...0ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, TheGirlWhoWaited skrev:

Ja, har ikke forsøkt å få deg til å endre oppfatning jeg - var du som forsøkte å endre min ved å henvise til det klippet.

Jøss... 

Anonymkode: 6d767...0ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...