Gå til innhold

100% ensom og uten venner søker venninner i Vestfold/Telemark omegn :)


Gjest oneD89

Anbefalte innlegg

Gjest oneD89

Jeg er en jente på 25 år som bor med min samboer , hund og katt i Larvik som sårt søker etter venninner jeg kan finne på ting sammen med . Har bodd her i over 3 år men enda ikke funnet noen og funnet på ting sammen med :/ sliter med sosial angst så ikke så altfor lett og klare og komme i kontakt med mennesker :/. Jeg er utrolig ensom og veldig mye alene da jeg seriøst ikke har en eneste venn :tristbla:, har kun få jeg prater med over nett , er veldig koselig det altså men utrolig ensomt og ikke kunne være med folk og finne på ting :(
Hvis du er i samme situasjon vil jeg veldig gjerne høre fra deg , kan også ha nettvenner som jeg kan prate med også men største drømmen hadde hvert og funnet noen gode venninner som jeg kan finne på ting sammen med , har også en hund som jeg elsker over alt og hvis du også har hund hadde jo det hvert veldig koselig:):) :) 

elsker og gå turer i skog og mark holder på og gå ned i vekt og hadde hvert super koselig med en tur venninne :) 

Håper og høre fra deg :) 

Endret av oneD89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Monday, March 20, 2017 den 20.24, oneD89 skrev:

Jeg er en jente på 25 år som bor med min samboer , hund og katt i Larvik som sårt søker etter venninner jeg kan finne på ting sammen med . Har bodd her i over 3 år men enda ikke funnet noen og funnet på ting sammen med :/ sliter med sosial angst så ikke så altfor lett og klare og komme i kontakt med mennesker :/. Jeg er utrolig ensom og veldig mye alene da jeg seriøst ikke har en eneste venn :tristbla:, har kun få jeg prater med over nett , er veldig koselig det altså men utrolig ensomt og ikke kunne være med folk og finne på ting :(
Hvis du er i samme situasjon vil jeg veldig gjerne høre fra deg , kan også ha nettvenner som jeg kan prate med også men største drømmen hadde hvert og funnet noen gode venninner som jeg kan finne på ting sammen med , har også en hund som jeg elsker over alt og hvis du også har hund hadde jo det hvert veldig koselig:):) :) 

elsker og gå turer i skog og mark holder på og gå ned i vekt og hadde hvert super koselig med en tur venninne :) 

Håper og høre fra deg :) 

Hallo:) jeg er ei jente på 20 år. Holder også til i vestfold. Akkurat hvor kan jeg heller gi ut på pm:)

Vil gjerne snakke. Jeg bor med forloveden min. Vi skal gifte oss neste år:) av interesser har jeg klarinett, synge, skrive, tegne/male/fargelegge. Serier og filmer. Gå tur. :) ta gjerne kontakt med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2017 den 20.24, oneD89 skrev:

Jeg er en jente på 25 år som bor med min samboer , hund og katt i Larvik som sårt søker etter venninner jeg kan finne på ting sammen med . Har bodd her i over 3 år men enda ikke funnet noen og funnet på ting sammen med :/ sliter med sosial angst så ikke så altfor lett og klare og komme i kontakt med mennesker :/. Jeg er utrolig ensom og veldig mye alene da jeg seriøst ikke har en eneste venn :tristbla:, har kun få jeg prater med over nett , er veldig koselig det altså men utrolig ensomt og ikke kunne være med folk og finne på ting :(
Hvis du er i samme situasjon vil jeg veldig gjerne høre fra deg , kan også ha nettvenner som jeg kan prate med også men største drømmen hadde hvert og funnet noen gode venninner som jeg kan finne på ting sammen med , har også en hund som jeg elsker over alt og hvis du også har hund hadde jo det hvert veldig koselig:):) :) 

elsker og gå turer i skog og mark holder på og gå ned i vekt og hadde hvert super koselig med en tur venninne :) 

Håper og høre fra deg :) 

Hei, jeg er også ganske ensom, men liker av og til å være alene. Jeg mistet neste alle vennene mine- på grunn av - jeg flyttet fra hjemlandet mitt...  Jeg bor i Bergen i Tre år sammen med mannen min og har bære bekjente .Men - de er ikke vennene mine. Jeg syns-  Vennene - de er de personer som forstår deg og har lyst møtes med deg så ofte som er mulig. De trenger ikke spesielt grunn for å finne tiden for vennskap. Hva betyr venner for deg? Og hvorfor du er i 25 år er så ensom? Skriv meg, hvis di vil. Med venlig hilsen : Oksana. P.S. Jeg kjenner ikke Deg. Men forstår jeg veldig godt - hva betyr å være ensom. Jeg har fikk denne opplevelse her i Bergen. Ja, i ganske stor byen mennesker kan være veldig ensom av og til. Og vet du hva? Hvis du vil ikke vare ensom og finne venner i kort tiden - du kan reise til Ukraina, der er mye lettere å bli skjemt med folk . Og de som du skjenner ser ikke på deg som på person som de husker ikke, eller vil ikke huske(?!) jeg tror ikke alle nordmannene er sånn. Men her det tar for lang tid for å finne  dem, som er interessert i andre mennesker, ikke bare i seg selv. Beklager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei, jente på 22 år, bor i sandefjord med sambo og hund, vil gjerne komme i kontakt, Larvik er barndomsbyen min.
sliter selv med å komme i kontakt med nye folk. 
interessene mine er turer, tegning og data, og selvfølgelig hunden min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...