Gå til innhold

Ser dere forskjell på magen min ? ( BILDE )


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan dere se noen forskjell ? Bilde er tatt med ca 3-4 ukers mellomrom :) Den tightsen med risa kan er før og den med sort er etter.

image.jpeg

image.jpeg

Anonymkode: 46fbb...033

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ser veldig stor forskjell! :) Kan jeg spørre hva du har trent/spist?

Anonymkode: ff857...bc3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det ikke bare er jeg som innbiller meg det :fnise: Jeg har begynt å spist mer regelmessig og trappet mye ned på cola og godter. Før så drakk jeg cola og spiste sjokolade hver dag, men nå så holder jeg det til helgene :) Og trener styrke 3 gang i uken hjemme. 

Ts

Anonymkode: 46fbb...033

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Well done! Ser god forskjell! Godt å se at det fortsatt er noen som går ned og får en sunn og fin kropp på normal måte!! :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Blomstenogbien skrev:

Well done! Ser god forskjell! Godt å se at det fortsatt er noen som går ned og får en sunn og fin kropp på normal måte!! :strix:

Takk for det :) prøver ikke å gå ned for jeg er egentlig veldig tynn, men gikk opp 15 kilo pga medesiner. Det trengte jeg, men det la seg på magen, så prøver bare å tone kroppen :) Men fornøyd med mine 53 kilo. Ts

Anonymkode: 46fbb...033

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for det :) prøver ikke å gå ned for jeg er egentlig veldig tynn, men gikk opp 15 kilo pga medesiner. Det trengte jeg, men det la seg på magen, så prøver bare å tone kroppen :) Men fornøyd med mine 53 kilo. Ts

Anonymkode: 46fbb...033

Sikkelig bra jobbet, og vekta er jo super fin! Når jeg er ferdig med mitt svangerskap så skal jeg prøve på samme matvei og trening som deg! Ser ut som det funket kjempe bra! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere se noen forskjell ? Bilde er tatt med ca 3-4 ukers mellomrom :) Den tightsen med risa kan er før og den med sort er etter.

image.jpeg

image.jpeg

Anonymkode: 46fbb...033

På det første bildet er buksa trukket ned under magen, mens den er trukket lenger opp på det andre. Lyset er også annerledes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jabx skrev:

På det første bildet er buksa trukket ned under magen, mens den er trukket lenger opp på det andre. Lyset er også annerledes.

Hvis jeg trekker buksa lenger ned så er magen akkurat samme uansett :) Ts 

Anonymkode: 46fbb...033

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Sexy på begge bildene. Ja sier det rett ut, og ja ser forskjell. Ser mer trent ut på siste bilde. Stå på :) En god treningsøkt over lengre tid gir alltid positiv resultat. Så lenge en ikke sprekker hele tiden men da er det bare å prøve igjen. Aldri gi opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar folkens :) Morro å høre at det ikke bare er jeg som ser forskjell :) 

Ts

Anonymkode: 46fbb...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser absolutt en forskjell, men det hadde vært enda enklere å sammenlikne hvis du hadde hatt samme klær, hatt samme avstand til kameraet, tatt bilde fra lik vinkel og hatt samme lyssetting. Uansett, det er lett å se at du har fått resultater

Anonymkode: 5f943...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

53 kilo? Hvor høy er du?

Du har uten tvil vært dødsflink, stor forskjell :) Gratulerer!

Anonymkode: 139e6...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

53 kilo? Hvor høy er du?

Du har uten tvil vært dødsflink, stor forskjell :) Gratulerer!

Anonymkode: 139e6...521

Tusen takk :) jeg er 1,53 høy. 

Ts

Anonymkode: 46fbb...033

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke forskjell . For dårlige bilder med ulik avstand , ulik høyde på buksene og annerledes lys. Alle de tingene endrer bildet helt. Så går ikke an å sammenligne . 

Anonymkode: fe19b...bad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...