Gå til innhold

Får ikke orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg vel ikke akkurat sagt at han ikke vil ha sex med meg??? Og hvorfor skal jeg la være når begge to har lyst? Hadde du lest godt nok,hadde du vel forstått at problemet er at han sjelden får orgasme. Sexen vår er utrolig deilig og han gjør det som må til for at jeg skal ha det bra. Er bare meg som blir litt bekymret når han får så sjelden orgasme for tiden.........

Anonymkode: 97a88...b69

Han får ikke orgasme... Og for meg som mann forteller det meg svært mye. Jeg skiver det til deg med rene ord, men det avviser du.

Han er ikke så hekta på deg lenger. Og om vi kan ha sex eller ikke, er ikke noen målestokk for det. Vi er ikke som kvinner som stenger butikken, når salget går dårlig.

Sexen er sikkert deilig for deg, men han kommer ikke. Men bevares, bare fortsett å ha sex med han, så lenge du kommer. Det kalles for egoisme i senga.

Anonymkode: 3d19f...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han får ikke orgasme... Og for meg som mann forteller det meg svært mye. Jeg skiver det til deg med rene ord, men det avviser du.

Han er ikke så hekta på deg lenger. Og om vi kan ha sex eller ikke, er ikke noen målestokk for det. Vi er ikke som kvinner som stenger butikken, når salget går dårlig.

Sexen er sikkert deilig for deg, men han kommer ikke. Men bevares, bare fortsett å ha sex med han, så lenge du kommer. Det kalles for egoisme i senga.

Anonymkode: 3d19f...324

Egoisme????? Han VIL jo ha sex med meg og jeg vet han nyter det. 

Som noen andre har svart lengre oppe her,så er det faktisk mange menn som kan slite med å få orgasme.......tror jeg forholder meg til det jeg og ikke det svaret du gir......føler meg IALLFALL ikke som noen egoist!!!

Anonymkode: 97a88...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Egoisme????? Han VIL jo ha sex med meg og jeg vet han nyter det. 

Som noen andre har svart lengre oppe her,så er det faktisk mange menn som kan slite med å få orgasme.......tror jeg forholder meg til det jeg og ikke det svaret du gir......føler meg IALLFALL ikke som noen egoist!!!

Anonymkode: 97a88...b69

Hans manglende orgasmer forteller noe annet!

Anonymkode: 3d19f...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...