Gå til innhold

Klær som du gikk med før son du ALDRI kunne gått med i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For 7-8 år siden kunne jeg gå med tights (som rakk med på knærne og anklene) tunika og mage/midje belte :haar: Dette kunne jeg aldri gått med i dag.

Jeg gikk mye med magetopper før jeg fikk sønnen min i 2012. Der kan jeg ikke gå med lenger for å si det sånn.

På ungdomsskolen gikk jeg band t-skjorter og sånn bandana rundt hode. Grøss :fnise: 

Anonymkode: 12621...c9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tonet ned klesstilen min noe med årene. Kombinerer ikke mønster og farger i samme grad som tidligere, har droppet hårsløyfer, tyllskjørt og dyretrykk. Er heller ikke komfortabel med å gå med store collegegensere og løpetights i offentligheten. 

Anonymkode: f10e6...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk med t-skjorte over genseren og en løs dongeribukse med bredt belte. Vil aldri skje i fremtiden. 

Anonymkode: 3c750...cc7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær muttern har kjøpt :P 

Anonymkode: f6ff2...04e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kunne gått med alt fra før i dag, bare tilpasset det litt.

Jeg angrer på at jeg kastet de flotte blazerne fra 1998. De hadde vært helt supre nå, ettersom de som er nå er helt lik da. Og jeg har flere flotte klær fra 10-15 år tilbake som er fine og i motebildet fortsatt.

Nå gikk ikke jeg med tights og tunika fra før, så jeg skjønner at man legger fra seg klær når man har endret størrelse. Men mange klær holder seg godt i flere tiår, om man bare kjøper god kvalitet og klassiske plagg. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De klærne jeg brukte som fjortis på 90-tallet. F,eks Adidas knappebukse (eller hurtigsexbukse som vi kalte dem :hoho:), Adidas treningsjakke, gigasvær champion hettegenser, fruit of the loom-genser, dressbukseaktig bukse med sleng og splitt bak, bukse med skjørt, buffalosko, ja det meste av 90-talls-moten egentlig. Tidlig 2000-talls jeans med griselavt liv og bootcut er heller ikke noe jeg ville vist meg i idag. Jeg har ikke lagt på meg, jeg syns bare ikke det er fint lenger. Foretrekker skinnyjeans med normalt liv. Men jeg har også flere klassiske og tidløse klær som jeg har hatt i minst 10-12 år som er like aktuelle nå som da. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigress

Eg har lukkelegvis hatt så keisam klesstil heile livet at eg kunne gått med det same eg gjorde for 25 år sidan. Eg har faktisk framleis ein del klede frå den tida, når eg tenkjer etter. Klassisk ftw. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tigress skrev:

Eg har lukkelegvis hatt så keisam klesstil heile livet at eg kunne gått med det same eg gjorde for 25 år sidan. Eg har faktisk framleis ein del klede frå den tida, når eg tenkjer etter. Klassisk ftw. 

Og du er sikkert litt oppe i åra, ettersom du kan gå i det samme som du gjorde for 25 år siden. Du er vel 50-60+? Da var ikke disse på kg født engang :) 

Anonymkode: 451a8...374

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MUDD-buksene som var så stram at det var vondt... flat rumpe fikk man også... æsj. Fatter ikke hvorfor jeg gikk i dem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De smaleste skinny-buksene! Jeg er glad for at den moren er over! Ikke de aller tynneste kledde det, engang! 

Anonymkode: 92f35...882

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De smaleste skinny-buksene! Jeg er glad for at den moren er over! Ikke de aller tynneste kledde det, engang! 

Anonymkode: 92f35...882

??Den moten, skulle det stå! 

Anonymkode: 92f35...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kjempe stram hvit topp med rosa håndavtrykk på puppene og playboy logo under. Den hadde jeg aldri noen sinne tatt på meg igjen :ler:

Jeg hadde en ekstrem emostil i en del år også. Små skjørt med knytting og nettingtopper kan man trygt si at jeg ikke tar på meg igjen. Jeg har fortsatt en "røff" stil, men veldig, veldig nedtonet for å si det slik :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slangeskinnsmønstrede bukser og bukse med skjørt over. Trenden med mye sølv, gull og glitter var søtt på en barneskoleelev, og jeg angrer ikke på at jeg gikk slik, men det er ikke like søtt på en voksen. Samme med masse spenner i håret. Pastellfargede hettegensere er nå forbeholdt hjemmebruk.

Men jeg savner faktisk en del av moten fra da jeg var barn og tenåring. Synes det er for lite varierte klær i butikkene nå, og mye dårlig stoff, i alle fall i kjedebutikkene.

Anonymkode: e77f3...762

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Skjørt over bukse som var veldig populært på 2000 tallet, og slengbuksene med store belter sydd fast *grøss* 

IMG_1303.JPG

IMG_1305.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Skjørt over bukse som var veldig populært på 2000 tallet, og slengbuksene med store belter sydd fast *grøss* 

IMG_1303.JPG

IMG_1305.JPG

Miss Sixty?

Anonymkode: 92f35...882

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De store skateskoene...
T-skjorter over genser
Nettingtopp

 

Anonymkode: 6db99...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...