Gå til innhold

hvor mange tortilla lefser spiser du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest 007_008_007
På 21.3.2017 den 9.14, AnonymBruker skrev:

Taco er for barn. Spis heller ordentlig mat.

Anonymkode: 74a5f...ea8

Så det meksikanske kjøkken er for barn? Gosh :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 2.4.2017 den 17.39, 007_008_007 skrev:

Så det meksikanske kjøkken er for barn? Gosh :D

Den norske texmex maten er ikke mexicansk mat, men en blanding av mexicansk og amerikansk mat

Anonymkode: c9d95...9d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer å få i meg to om det kun er salat i lefsa. Om det er med full pakke taco klarer jeg en, maks en og en halv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adipose

Spiser stortsett 3, hvis det er middag. Fyller dem med mye salat og løk, og litt kylling, også litt dressing på toppen. Jeg liker ikke sånn "vanlig" taco, så jeg bruker gyros krydret kylling og litt kebabdressing. Er det lunsj tar jeg 2. Vi kjøper de mellomstore tortillaene, ikke de aller minste, men ikke de største heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ned i vekt ville jeg heller gått for en salat-tallerken og kuttet lefsene. De er veldig energitette og gir få næringsstoffer. Fyll heller opp magen med friske salatingredienser! Eventuelt kan du ha én lefse ved siden av som tilbehør, men det finnes jo så mye annet tilbehør som er bedre... Mangochutney for eksempel :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, penny_ skrev:

feil

Hva er det som er feil?

Anonymkode: a0a53...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg spiste taco spiste jeg to lefser og to skjell, stappmett:)

Anonymkode: 30858...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som er feil?

Anonymkode: a0a53...7cf

Postet i feil tråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 stor eller 2 små. Mannen spiser 2-3 store og 3-4 små avhengig av hvor sulten han er. 

De små fyller jeg sånn passe, greit å få de igjen, den store fyller jeg helt full. Har mest grønnsaker og salsa i lefsa, og ca 50 gr kjøtt, en ss rømme og 20 gr ost, fettredusert. Det utløser ca samme antall kalorier på begge middagene. Hvis jeg fortsatt er sulten så lager jeg tacosalat og dropper lefsa.

 

Anonymkode: 2df68...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På ‎20‎.‎04‎.‎2017 den 13.53, AnonymBruker skrev:

1 stor eller 2 små. Mannen spiser 2-3 store og 3-4 små avhengig av hvor sulten han er. 

De små fyller jeg sånn passe, greit å få de igjen, den store fyller jeg helt full. Har mest grønnsaker og salsa i lefsa, og ca 50 gr kjøtt, en ss rømme og 20 gr ost, fettredusert. Det utløser ca samme antall kalorier på begge middagene. Hvis jeg fortsatt er sulten så lager jeg tacosalat og dropper lefsa.

 

Anonymkode: 2df68...d99

javel. Er ikke en slanketråd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser gjerne bare to måltid om dagen, så 2, kanskje 3 om jeg spiser meg stappmett. Er ganske slank

Anonymkode: 269b6...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spiser ei lefse og et tacoskjell . Kan også lage meg en salat på asjetten etterpå og blande alt. Taco er jo så godt. Er 173 og 93 kilo

Anonymkode: 987ea...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av dem i vanlig str så spiser jeg to, de er da stappet med fyll. Såpass at jeg sliter med å lukke dem, lærer aldri.

Er 168 og 78,  og på vei ned i vekt.

Endret av Forundret..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...