AnonymBruker

hvor mange tortilla lefser spiser du?

100 innlegg i emnet

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Taco er for barn. Spis heller ordentlig mat.

Anonymkode: 74a5f...ea8

Sorry, men :hoho::hoho::hoho::hoho: Takk for dagens latter! :hoho::hoho::hoho: 

4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiser som regel 4 stykker fylt til randen :-) 

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryddet for personangrep og avsporinger.

Raven Emerald, mod.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en stappet til randen. Samme høyde som deg - men veier 48 kg -så blir fort mett. Mannen og tenåringen spiser 2 stappet til randen hver. Synes tre hørtes veldig mye ut hvis du stapper dem - og er på slankern -men kommer selvfølgelig an på hvor mye du ellers spiser i løpet  av dagen. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spiser alltid tre, og angrer like mye hver gang siden jeg blir så mett at jeg ikke klarer å reise meg resten av kvelden.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tre.

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Fire.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dame og Spiser kun 1. Da er jeg god og mett

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryddet for reklame.

Edie, mod.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2-3 fylt til randen. er det pizza spiser jeg mye. søstra mi pleier å telle pizzastykkene jeg spiser :fnise: teller ikke kalorier for å si det sånn

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spiser som regel to, og da er de "normalt" fylt med karbonadedeig, salat, agurk, mais og salsa. Da er jeg ganske mett etterpå, fordi jeg har vent meg til å spise mindre mengder enn før. 

Tidligere kunne jeg glatt spise tre.

Anonymkode: 3068d...b06

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 store lefser med 100 gram karbonadedeig i hver + masse salat, guacamole og ost. Etter det er jeg stappmett. Spiste det omtrent hver fredag, og gikk ned 20 kg på under 1 år i fjor. Men da "sparte" jeg kaloriene i løpet av dagen til det måltidet der.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spiser en, med mye fyll. Må ha glutenfrie, og de er ikke gode, fysj. Men de duger. 

Anonymkode: 8adb2...a8f

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Synes det var godt skrevet hun som spiste like mye som mannen -og oppriktig trodde venninnene var småspist... søsteren min er overvektig - og mener hun spiser sunt og godt -men når vi spiser frokost sammen spiser hun dobbelt så mange skiver som meg -selv om brødskiver er helt vanlig grei mat, så får hun faktisk i seg dobbelt så mange kalorier som meg. Er dette gjengs gjennom hele døgnet så skjønner jeg faktisk hvorfor hun er feit og ikke jeg. Hun forklarer det med at hun er jo et stort menneske og derfor  trenger mer. Men dobbelt så mange kalorier er jo dobbelt så mange kalorier. Så om andre spiser 1-2 lefser og du 3, får du mer kalorier inn enn dem. Slik er det jo bare. Synes det høres mye ut med 3 stappfulle -særlig hvis du slanker deg!

Anonymkode: 5e33d...87d

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spiser 2 medium størrelse lefser, med en del plass å gå på. Blir stappmett. Pleide å dytte i meg en tredje før, bare fordi det var godt, men har sluttet med det nå.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spiser to, min supertynne kjæreste spiser gjerne fire. 

Anonymkode: f0609...aba

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spiser som regel to eller tre, men om det skal være tre så må jeg ha pause mellom den andre og den tredje, for jeg orker ikke så mye på en gang.

Bortsett fra den gangen jeg konkurrerte mot pappa om å spise flest tacoskjell - da spiste jeg 12.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spiser som regel en stor eller to små, men velger aller helst skjell.

Anonymkode: 714c4...e02

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spiser en pakke per middag. Taco er nam! :mynona:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ler litt for meg selv når jeg ser moderator har vært her to ganger. I en taco-tråd. "Ingen kødder med fredagstaco'n, her skal det debatteres!" 

Uansett, jeg spiser 1,5 lefse. Når sant skal sies går det med en boks rømme og meeengder mer chilibernaise :sjenert:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive