Gå til innhold

hvor mange tortilla lefser spiser du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 20.3.2017 den 13.00, AnonymBruker skrev:

TS HER.

 

Fyller de slik at de såvidt går igjen.

Anonymkode: 67858...c1b

Du må svare på spørsmålene folk stiller deg.

- Hvor store er lefsene? Spiser du de fullkornslefsene fra Rema? 

- Hva fyller du de med? Kjøttdeig eller karbonadedeig, og hvor mye? Ost? Rømme eller kesam, og hvor mye? Avokado/guacamole? 

 

Tre velfylte fullkornslefser fra Rema inneholder mange kalorier. Én slik lefse er 180 kalorier. 

 

Anonymkode: d5147...afd

Endret av Raven Emerald
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker aldri kalorier når det gjelder taco. Passer også alltid på å være skikkelig sulten før et sånt måltid. Spiser  2 med kjøtt og 3 med vegetar, noen ganger 4..:ninja: Jeg elsker taco. Har aldri rømme på da, om det gjør saken noe bedre :fnise:

Anonymkode: e8a46...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holder på å slanke meg og i går når vi hadde taco kveld ble alle overakset over hvor mye jeg spiste.... 

Jeg spiste 3 fullkornstorstilla med fyll. Venninnene mine spiste bare 1 og mente mennene deres bare spiste 2. 

Er 3 for mye? Jeg veier 85 og er 160 høy. (Er på vei ned i vekt)

Anonymkode: 67858...c1b

Kommer jo helt an på hva du fyller den med. Tre tortilla går helt fint det med nesten bare salat i.  Med, i mine øyne, normale mengder kjøtt i tillegg til salat, salsa, guacamole, revet ost og slikt så er holder det med Max 2 stk for meg. Og da er jeg så mett at jeg sprekker. 

2 tortilla med det innholdet jeg bruker så er 2 stk max mtp kalorier også. Skal jeg spise en til så må jeg isåfall kutte på noe annet i løpet av dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wenda skrev:

Kommer jo helt an på hva du fyller den med. Tre tortilla går helt fint det med nesten bare salat i.  Med, i mine øyne, normale mengder kjøtt i tillegg til salat, salsa, guacamole, revet ost og slikt så er holder det med Max 2 stk for meg. Og da er jeg så mett at jeg sprekker. 

2 tortilla med det innholdet jeg bruker så er 2 stk max mtp kalorier også. Skal jeg spise en til så må jeg isåfall kutte på noe annet i løpet av dagen

det finnes sunnere alternativ til de vanelige lefsene. finnes levser med grove karbohydrater. da kan du få en sunn taco lefse vist du har sundt tilbehør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holder på å slanke meg og i går når vi hadde taco kveld ble alle overakset over hvor mye jeg spiste.... 

Jeg spiste 3 fullkornstorstilla med fyll. Venninnene mine spiste bare 1 og mente mennene deres bare spiste 2. 

Er 3 for mye? Jeg veier 85 og er 160 høy. (Er på vei ned i vekt)

Anonymkode: 67858...c1b

Niks, ikke hvis det er hva du trenger for å bli mett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser mellom 2 og 3.

Etter to er jeg vanligvis mett, men av og til tar grådigheten overhånd og presser i meg en 3., og da er jeg stappmett.

Anonymkode: 181da...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 2 og da er de så fulle at de sprekker, så er vel nærmer 3 tenker jeg. De er fylt med mest kjøtt, guacemole, ost, saus, løk seterrømme og litt salat. Tar gjerne salat ved siden av for å få plass. Overflod. Jeg er en storspiser av dimensjoner. blir mett av dette men dog lei meg fordi jeg har lyst å presse inn en til, men det er HELT umulig:)! Gubben spiser en som er fylt til randen så den sprekker den også. Vi er normalt slanke begge to, men jeg er den som faktisk nyter å spise. Gutten på 12 spiser sikkert 4.

Anonymkode: 2c3e7...46c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter å ha lest denne tråden vet jeg hvorfor folk har begynt å bli skikkelig overvektig her i Norge.  

Anonymkode: 564d7...29a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco er for barn. Spis heller ordentlig mat.

Anonymkode: 74a5f...ea8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spiste 3 fullkornstorstilla med fyll. Venninnene mine spiste bare 1 og mente mennene deres bare spiste 2. 

Pinglemenn... Jeg er mann og spiser 4 eller 5 stk tortilla av størrelse medium fyllt helt opp.

 

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 3 for mye? Jeg veier 85 og er 160 høy. (Er på vei ned i vekt)

Umulig å svare på. Dette kommer selvfølgelig ann på hva du spiser ellers. Det er det totale kaloriinntaket som betyr noe.

 

Anonymkode: a0a53...7cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...