Mari Y

Marilyn Manson.

24 innlegg i emnet

Jeg elsker musikken. Jeg liker tekstene og det kunstneriske uttrykker i musikkvideoene, men jeg vet lite om personen og synspunktene. Jeg er i grunnen ikke så interessert i personen bak musikken jeg hører. Synes ofte det kan forstyrre uttrykket, så jeg bruker ikke energi på å finne ut av det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 30.3.2017 den 8.23, LittleBabyBlue skrev:

Manson er litt blanda drops. Når han er bra er han ekstremt bra, når han er dårlig er det gørr kjedelig. Det gjelder musikken og som person. Husker det gikk noen intervjuer i reprise på tv ganske tett. I ene var han blid, lykkelig og edru med intelligente svar og mye meninger. I det andre hadde han surra til livet sitt igjen, var dopa og kunne nesten ikke formulere en setning. 

Minner litt om et gammelt intervju med Iggy Pop, det der. 

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 20.3.2017 den 2.07, Raven.WritingDesk skrev:

Elsker han! Var på konsert med ham en gang i mine glansdager 😍 Musikken er bra, fyren er smart (se intervjuet av han fra M.Moore sin Colombine film) også er en han en god skuespiller (se Salem 😍) 

Hvem spiller han der? Elsker intro låta til Salem. Elsker musikken hans.

Anonymkode: 8150c...c65

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 30.3.2017 den 8.39, antbug skrev:

Jeg elsker musikken. Jeg liker tekstene og det kunstneriske uttrykker i musikkvideoene, men jeg vet lite om personen og synspunktene. Jeg er i grunnen ikke så interessert i personen bak musikken jeg hører. Synes ofte det kan forstyrre uttrykket, så jeg bruker ikke energi på å finne ut av det.

Til og med jeg hadde et litt sånn tilbakevendende 'mansonite'- øyeblikk her om dagen. Jeg digger Marilyn Manson remake av 'Sweet Dreams'(Eurythmics). Så jeg måtte bare:fnise: 

Men musikken er nok ikke det jeg ville ha valgt. Jeg er nok heller ikke så opptatt av artistenes meninger(eller, jo: litt, jeg er jo opptatt av budskapet i musikken, men ikke for mye engasjert). Men når jeg ser intervjuet i Bowling for Columbine tenker jeg at det er ofte lang vei til kloke mennesker, i alle fall. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden