Gå til innhold

Marilyn Manson.


Mari Y

Anbefalte innlegg

Gjest antbug

Jeg elsker musikken. Jeg liker tekstene og det kunstneriske uttrykker i musikkvideoene, men jeg vet lite om personen og synspunktene. Jeg er i grunnen ikke så interessert i personen bak musikken jeg hører. Synes ofte det kan forstyrre uttrykket, så jeg bruker ikke energi på å finne ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 30.3.2017 den 8.23, LittleBabyBlue skrev:

Manson er litt blanda drops. Når han er bra er han ekstremt bra, når han er dårlig er det gørr kjedelig. Det gjelder musikken og som person. Husker det gikk noen intervjuer i reprise på tv ganske tett. I ene var han blid, lykkelig og edru med intelligente svar og mye meninger. I det andre hadde han surra til livet sitt igjen, var dopa og kunne nesten ikke formulere en setning. 

Minner litt om et gammelt intervju med Iggy Pop, det der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2017 den 2.07, Raven.WritingDesk skrev:

Elsker han! Var på konsert med ham en gang i mine glansdager 😍 Musikken er bra, fyren er smart (se intervjuet av han fra M.Moore sin Colombine film) også er en han en god skuespiller (se Salem 😍) 

Hvem spiller han der? Elsker intro låta til Salem. Elsker musikken hans.

Anonymkode: 8150c...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2017 den 8.39, antbug skrev:

Jeg elsker musikken. Jeg liker tekstene og det kunstneriske uttrykker i musikkvideoene, men jeg vet lite om personen og synspunktene. Jeg er i grunnen ikke så interessert i personen bak musikken jeg hører. Synes ofte det kan forstyrre uttrykket, så jeg bruker ikke energi på å finne ut av det.

Til og med jeg hadde et litt sånn tilbakevendende 'mansonite'- øyeblikk her om dagen. Jeg digger Marilyn Manson remake av 'Sweet Dreams'(Eurythmics). Så jeg måtte bare:fnise: 

Men musikken er nok ikke det jeg ville ha valgt. Jeg er nok heller ikke så opptatt av artistenes meninger(eller, jo: litt, jeg er jo opptatt av budskapet i musikken, men ikke for mye engasjert). Men når jeg ser intervjuet i Bowling for Columbine tenker jeg at det er ofte lang vei til kloke mennesker, i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg ser at denne tråden har dødd litt ut. Men prøver og ser om det er noe liv å få. 

Jeg har nå i det siste fått en skikkelig MM-revival. Hørte en hel del på Manson rundt 2003-2007-isch.. 

"The Pale Emperor" er noe atypisk stilen hans, men synes den reflekterer han veldig som person allikvel. Jeg gleder meg syyykt til "Heaven Upside Down"! 😁

Som person og artist digger jeg han fordi han skjærer gjennom bråket, hvis dere skjønner? Husker at "Disposable Teens" fikk meg på gråten pga. sannheten i teksten. 

Jeg har tatt en runde på YouTube igjen for å se igjen gamle interviewer og slik og jeg synes han er helt fantastisk! Reflektert, ærlig og villig til å kalle en spade for en spade. 

Desverre har jeg ikke fått sett han live enda, men tenkte meg en tur til Stockholm i høst for å se han der. Er det noen andre som hadde tenkt seg dit? ☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant og intelligent person. Liker den tidlige musikken hans, Holy Wood og bakover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker musikken hans, men synes han lager litt mye cover låter. En del av det han sier om kristendommen er kanskje sant, men svekkes når han selv tilber satan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikken er sånn tja. Bra fram til og med MA, ikke særlig å skryte av etter (etter min mening) Har møtt han flere ganger, og ja, han er intelligent og reflektert, men kun når han er (mer eller mindre) edru. Når han ruser seg er det bare rot. Men hyggelig fyr, absolutt. 

Anonymkode: cd9b4...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 16.7.2017 den 11.44, FrkMTV skrev:

Jeg ser at denne tråden har dødd litt ut. Men prøver og ser om det er noe liv å få. 

Jeg har nå i det siste fått en skikkelig MM-revival. Hørte en hel del på Manson rundt 2003-2007-isch.. 

"The Pale Emperor" er noe atypisk stilen hans, men synes den reflekterer han veldig som person allikvel. Jeg gleder meg syyykt til "Heaven Upside Down"! 😁

Som person og artist digger jeg han fordi han skjærer gjennom bråket, hvis dere skjønner? Husker at "Disposable Teens" fikk meg på gråten pga. sannheten i teksten. 

Jeg har tatt en runde på YouTube igjen for å se igjen gamle interviewer og slik og jeg synes han er helt fantastisk! Reflektert, ærlig og villig til å kalle en spade for en spade. 

Desverre har jeg ikke fått sett han live enda, men tenkte meg en tur til Stockholm i høst for å se han der. Er det noen andre som hadde tenkt seg dit? ☺️

Fredag kommer albumet 😍 Gleder meg! Skal til Stockholm og har meet&greet🙌🏼 Enedlig møte idolet ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2017 den 19.13, kat-e skrev:

Jeg liker musikken hans, men synes han lager litt mye cover låter. En del av det han sier om kristendommen er kanskje sant, men svekkes når han selv tilber satan.

Skjønner ikke hvordan du har fått det for deg at han tilber Satan, han er ateist.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2017 den 17.33, Calypso skrev:

Skjønner ikke hvordan du har fått det for deg at han tilber Satan, han er ateist.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, kat-e skrev:

 

Han sier han inkorporerer de forskjellige filosofiene, både freud, darwisme og Crowley. han sier slett ikke at han er satanist. Har du hørt intervjuet flere ganger? En del av satanismen er troen på eget individ. Jeg kaller meg ikke buddhist selv om jeg er enig i mye av det buddhismen står for?

Endret av miss spjåk
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så fan av musikken (mye av det blir litt for heavy for meg) men liker han som person da. Han virker veldig oppegående og smart. Rart å se han uten sminke

 

05a1c422-5914-42a2-b832-aa983fe9e249.jpg

Anonymkode: 1f915...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

På 30.3.2017 den 8.23, LittleBabyBlue skrev:

Manson er litt blanda drops. Når han er bra er han ekstremt bra, når han er dårlig er det gørr kjedelig. Det gjelder musikken og som person. Husker det gikk noen intervjuer i reprise på tv ganske tett. I ene var han blid, lykkelig og edru med intelligente svar og mye meninger. I det andre hadde han surra til livet sitt igjen, var dopa og kunne nesten ikke formulere en setning. 

Den personligheten kan mest sannsynlig ha kommet fra oppveksten. Og sikkert et produkt av å jobbe i en så hard bransje som i Hollywood. Det er en kjensgjerning at kjendiser ofte blir ganske preget av presset. Så tyr man til narkotiske stoffer eller rusmidler og det igjen kan gjøre en ustabil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2017 den 19.13, kat-e skrev:

Jeg liker musikken hans, men synes han lager litt mye cover låter. En del av det han sier om kristendommen er kanskje sant, men svekkes når han selv tilber satan.

Det gjør han jo ikke. Det tror jeg egentlig ikke det er noen som gjør. F eks laveyisk satanisme handler egentlig ikke noe om Satan, men dreier seg om menneskelig filosofi. Egentlig er ikke denne typen satanisme noe særlig farlig. Bare veldig sinnsforvirret og tullete. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns han er interessant. Noen ting liker jeg med han, andre ting har gitt ett dårligere inntrykk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...