Gå til innhold

Noni-juice


Gjest Chica

Anbefalte innlegg

Gjest Chica

Noen som vet hva dette er godt for? Vil ikke ha i meg noe med den smaken uten at det er godt for noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janna

www.noniisgoodforyou.com

www.firstline-team.no

www.nonitestimonials.com

www.tahitiannoni.com

Her finner du en del info :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dokumentasjoner ikke alltid det det ser ut for å være da...

Tro kan flytte fjell, og for noen virker dette, for andre ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Lasse, hvor kan du vise meg dokumentasjon på at noen ikke har nytte av denne juicen??

Meg bekjent virker den positivt inn på helsa til ALLE.... Uansett alder, sykdomshistorie, allergier o.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du, Vinga, at man ville publisere undersøkelser der man beviste at det IKKE virket...? Nei, det tror ikke jeg heller. Men fakta er at tro kan flytte fjell. Men jeg kjenner flere som har prøvd uten at det virker på noe som helst - uten slanking da, av lommeboken.

Alle vi noe som vi tror på, og som vi gjør eller bruker for å gjøre vår egen hverdag bedre. Noen opplever lykken med å jogge, jeg hadde dødd.

Noen tar nono-juice, andre virker det ikke på. Jeg tror ikke på det, men jeg kan finne på å bruke en haug med penger på CLA, enda jeg vet dte ikke funker. For jeg har prøvd.

Funker noni-juice for deg - fint. Svigertiger bruker også det, mora mi også, på sistnevnte virker det ikke - på førstnevnte tror jeg ikke noe hjelper (au, den var under beltestedet...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vinga!

Vel, den har ikke virket på meg, min kone, mitt barn, min kamerat, min svigermor...

Men virker den på noen så er det flott!!!

Poenget mitt er at doktor ditt datt ofte ikek er doktor i det hele tatt, men kun pr ....

Men om det virker hurra og flott!!! men en skal ikke ta alt for god fisk.

IKKE angrep på deg vinga! Bare jeg som er litt skeptisk på vidunderkurer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mettemo

Jeg bruker Noni daglig, har gjort det i tre mnd nå.Jeg ser det som et godt kosttilskudd.

Om det virker, ja spør du meg.Jeg føler meg mye mer opplagt, har blitt kvitt migrenen jeg hadde 1 gang i mnd.

Den har renset opp systemet mitt.

Den må som alt annet drikkes over tid, før du merker forskjell, dette er ikke et vidunder middel, men tilfører kroppen det vi ikke klarer å ta opp i et vanlig kosthold.

Den smaker ikke vondt hvis du drikker den kald.Ha den i kjøleskapet og drikk 3 cl hver morgen. Lykke til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...