Gå til innhold

Er 2XU helt ut nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å trene i 2xu tight fordi de gir litt hold-in effekt samtidig som stoffet er tynt og jeg ikke føler at jeg har de på. Nå på Sats og Elixia der jeg trener er jeg plutselig den eneste på sal-timene som går i 2xu og jeg antar at det betyr at de har blitt helt ut? Har prøvd noen fra Nike men de føles for tykke og har ikke noe hold-in effekt i det hele tatt. Noen som kan anbefale gode tightser, annet enn 2xu?

Anonymkode: ca77b...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har blitt mindre in hvertfall, men hvem bryr seg? Altså, det er treningstøy. Når det er sagt er jeg veldig fornøyd med min aimn- og Skins-tights. 

Anonymkode: f114d...bb6

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må du bytte ut 2XU bare fordi de andre ikke har de på seg? Hvorfor ikke bare trene i det du føler deg komfortabel å trene i? 

Det er jo bare å fortsette med det du har siden det er det du liker. Samme hva du trener i vel? Treningstøy er treningstøy. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Polly Ester skrev:

Hvorfor må du bytte ut 2XU bare fordi de andre ikke har de på seg? Hvorfor ikke bare trene i det du føler deg komfortabel å trene i? 

Det er jo bare å fortsette med det du har siden det er det du liker. Samme hva du trener i vel? Treningstøy er treningstøy. 

Neida, jeg må ikke bytte, jeg har bare lagt merke til at jeg plutselig er den eneste som bruker det. Kanskje det har kommet noe nytt og bedre som jeg ikke vet om? Har bare holdt meg til 2xu og ikke fulgt med på flere år

Anonymkode: ca77b...be0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du liker dem, betyr det vel ingenting hva andre har på seg. Jeg skjønner derimot ikke hvorfor folk liker dem, samtlige jenter jeg ser på f.eks. spinning med tights av det merket viser hele undertøyet sitt. Eneste tightsen jeg har sett på noen som er mer gjennomsiktig enn 2XU er vel Skins. På noen er det så tydelig at jeg kan se detaljene på undertøyet. 

Endret av drue
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri likt de 2xu tightsene da jeg syns de er uflatterende på alle. De former seg på kroppen som en ball så man ser klumpete ut uansett hvor stor, liten, formfull etc man er. Syns jeg. 

Mine tights er fra forskjellige merker da jeg bare følger det jeg foretrekker og syns passer meg best. Er veldig glad i victoria secrets tightsene da de er utrolig stramme og virkelig former seg godt til kroppen. Samt tykke. Ingen som har de modellene jeg har å det syns jeg er gøy. Eller rettere sagt har jeg ikke sett det der jeg trener hvertfall. En periode hadde alle de 2xu tightsene å syns det er kjedelig når alle går med det samme. Så hadde ikke brydd meg er bare bra at færre bruker dem så blir de ikke så vanlig.

Anonymkode: 21b8a...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Syns de er overpriset, så jeg har ikke vært en stor tilhenger. Trener også på SATS, men ser fortsatt mange i 2xu der. Menn også. Så de er nok "hipp" fortsatt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neida, jeg må ikke bytte, jeg har bare lagt merke til at jeg plutselig er den eneste som bruker det. Kanskje det har kommet noe nytt og bedre som jeg ikke vet om? Har bare holdt meg til 2xu og ikke fulgt med på flere år

Anonymkode: ca77b...be0

Hvis du synes 2XU funker, da fortsetter du med det.

Prøv å ikke bli en del av jaget om å hele tiden skal ha nytt og bedre. Spar heller de pengene, og kose deg med treningen uten å tenke på hva 'alle' andre har på seg.

Anonymkode: b10a7...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere som enda bruker de. Både på trening og hverdags. Kanskje ikke like inn som det var før, men er enda folk som går med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakker om de nesten gjennomsiktige tightsene som alle har? Mange på Sats der jeg bor som har det enda. Det gjør dem ikke mindre gjennomsiktige ;)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilli My

2XU er en av merkene som bruker anti-mikrobiell behandling av treningstøyet sitt. Dette er svært lite gunstig for miljø og helse. Forhåpentligvis er det økt kunnskap rundt denne problemstillingen som fører til synkende salgstall for merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at omtrent "alle" joggerne på Sognsvann bruker 2XU så jeg opplever ikke at det er "ut"

Anonymkode: 21d42...7c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, drue skrev:

Hvis du liker dem, betyr det vel ingenting hva andre har på seg. Jeg skjønner derimot ikke hvorfor folk liker dem, samtlige jenter jeg ser på f.eks. spinning med tights av det merket viser hele undertøyet sitt. Eneste tightsen jeg har sett på noen som er mer gjennomsiktig enn 2XU er vel Skins. På noen er det så tydelig at jeg kan se detaljene på undertøyet. 

Jeg så ei på trening i dag med slik tights. Den mørkeblå stringtrusa hennes var veldig lett å se gjennom tightsen. 

Anonymkode: e0b19...d26

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Herr Heftig

Tror det ble mer ut da foreldregenerasjonen bygnte med det. Det var liksom en bryter som gikk av. Før gikk alle jentene på skolen i det, men så omtrent akkurat i det øyeblikket min mor og hennes omgangskrets hadde begynt å bruke det, så sluttet alle de på min alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så masse truser på trening idag, så på min SATS er det mange som fremdeles bruker dem! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel bare være en fordel at denne tightsen endelig er på vei ut - ikke minst som hverdagsbukse. Er noe av det styggeste jeg ser. Jada, vi SER du har råd til en overpriset treningstights...men hva er poenget med å bruke den til annet enn trening? Mulig det er et tegn på at jeg begynner å bli gammal :P Jeg har selv en slik treningstights (kjøpt på salgt, for jeg syns de er latterlig overpriset i utgangspunktet), men må si den ikke imponerte meg stort. Foretrekker Kari Traa sine treningstights.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg faktisk, at du ikke vil bruke en tights som har vært kjempepopulær, og så er det nesten ingen som bruker den? Da er det lett å tenke andre tenker sitt. "Se på hu, tror 'a den er moderne fortsatt eller? Så harry". 

Da ville jeg heller ha brukt en billigtights fra H&M, Cubus, Ellos, de har jo så mye fint utvalg nå, men jeg skjønner at du spør etter noe som er like bra som den der, og det vet jeg ikke. Jeg prøvde å kjøpe den en gang, men hun i butikken sa "men den koster 799 kr da", som om jeg ikke hadde råd, da ble jeg fornærmet og gikk. 

Anonymkode: e41af...724

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...