Gå til innhold

25 år, aldri hatt kjæreste, aldri hatt sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kvinne forresten.

Tror jeg kommer til å dø som jomfru.

Jeg aner ikke hva som er galt med meg, men jeg greier rett og slett ikke å være intim/nærme et annet menneske. Men jeg vil jo egentlig!

Har ikke alle mennesker egentlig et behov for nærhet? Jeg prøver av og til å forsone meg med at jeg må leve livet mitt alene, men det er utrolig vondt å tenke på. Og jo lengre tid det går, jo verre blir det. Husker jeg tenkte det samme da jeg var 20, og nå er jeg 25!

Dessuten er det flaut. Familien min har sluttet å spørre om kjærligheten, sikkert fordi de har forstått at jeg aldri kommer til å finne noen.

Hvordan få bedre selvtillit på dette området? Jeg tør ikke kle meg naken foran et annet menneske. Tør ikke dusje i fellesdusjen i garderoben engang. Jeg føler meg utrolig stygg og uattraktiv, men det har faktisk hendt at jeg har fått tilnærmelser fra gutter/menn, noe jeg synes er utrolig rart og jeg får det ikke til å stemme i hodet mitt. Noen ganger tenker jeg at jeg kanskje ikke er så stygg som jeg tror, men jeg kommer alltid tilbake til å tenke at jeg er for stygg til å finne kjærlighet.

Og hvordan vil en mann reagere om jeg forteller at jeg er 25 år og har aldri hatt sex?

Hilsen evig singel

Anonymkode: 3524a...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tør du sende et bilde av deg, så får du respons på ditt utseende. Et skikkelig elendig tips. I know. Er nok vanskelig med dårlig selvbilde. Det er aldri så ille som man tror, det vil jeg påstå☺ Du må tørre å være intim. Men det er viktig at du er det med en du er sikker på, å som er tålmodig... 

Anonymkode: f1ab1...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kysset noen? Har du vært på date? Hvilke datingarenaer har du prøvd?

Anonymkode: 07a5b...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:



Og hvordan vil en mann reagere om jeg forteller at jeg er 25 år og har aldri hatt sex?

Anonymkode: 3524a...f01

Det er ikke der problemet ligger. Problemet ligger i selvfølelsen din.

Vurdert å snakke med fastlegen/psykolog? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tør du sende et bilde av deg, så får du respons på ditt utseende. Et skikkelig elendig tips. I know. Er nok vanskelig med dårlig selvbilde. Det er aldri så ille som man tror, det vil jeg påstå☺ Du må tørre å være intim. Men det er viktig at du er det med en du er sikker på, å som er tålmodig... 

Anonymkode: f1ab1...71b

Hehe, nei, det tør jeg ikke. :P
Jeg har fått tilnærmelser av andre f.eks på byen, men føler ikke at det "teller" pga ølbriller.
Og jeg har opplevd tre ganger at noen har fortalt at de var forelsket i meg, og de har prøvd seg, og de har prøvd å få meg til sengs, men det var ikke gjensidig fra min side, og jeg var uansett livredd. Jeg blir redd bare noen holder meg i hånda.
 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du kysset noen? Har du vært på date? Hvilke datingarenaer har du prøvd?

Anonymkode: 07a5b...53b

Ja, jeg har kysset noen, men det var kun når jeg har vært full, så aldri kysset noen av forelskelse. Jeg har aldri vært forelsket. Jeg har vært på date noen få ganger. Husker jeg var på kino med en fyr jeg jobbet med som likte meg, det ble med den ene gangen, og jeg ble livredd da han fortalte at han likte meg skikkelig godt. Jeg har også vært på et par tinder-dater. Han ene møtte jeg faktisk to ganger, men aldri flere, han tok faktisk kontakt meg med en måned etter den andre daten, men jeg svarte aldri. Men siden han ville møte meg to ganger så er jeg kanskje ikke såå stygg?

Jeg merker at jeg savner nærhet skikkelig (om man kan savne noe man aldri har hatt?). Jeg ønsker meg jo egentlig en familie en dag, men føler det er så utenkelig, spesielt når jeg er så redd.

7 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Det er ikke der problemet ligger. Problemet ligger i selvfølelsen din.

Vurdert å snakke med fastlegen/psykolog? 

Jeg går til psykolog allerede. Ikke fordi jeg er "evig singel", men fordi jeg har hatt mange problemer opp i gjennom årene. Det er ikke akkurat et attraktivt trekk det heller...; psykisk ustabil, stygg og jomfru...
 

Anonymkode: 3524a...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, nei, det tør jeg ikke. :P
Jeg har fått tilnærmelser av andre f.eks på byen, men føler ikke at det "teller" pga ølbriller.
Og jeg har opplevd tre ganger at noen har fortalt at de var forelsket i meg, og de har prøvd seg, og de har prøvd å få meg til sengs, men det var ikke gjensidig fra min side, og jeg var uansett livredd. Jeg blir redd bare noen holder meg i hånda.
 

Ja, jeg har kysset noen, men det var kun når jeg har vært full, så aldri kysset noen av forelskelse. Jeg har aldri vært forelsket. Jeg har vært på date noen få ganger. Husker jeg var på kino med en fyr jeg jobbet med som likte meg, det ble med den ene gangen, og jeg ble livredd da han fortalte at han likte meg skikkelig godt. Jeg har også vært på et par tinder-dater. Han ene møtte jeg faktisk to ganger, men aldri flere, han tok faktisk kontakt meg med en måned etter den andre daten, men jeg svarte aldri. Men siden han ville møte meg to ganger så er jeg kanskje ikke såå stygg?

Jeg merker at jeg savner nærhet skikkelig (om man kan savne noe man aldri har hatt?). Jeg ønsker meg jo egentlig en familie en dag, men føler det er så utenkelig, spesielt når jeg er så redd.

Jeg går til psykolog allerede. Ikke fordi jeg er "evig singel", men fordi jeg har hatt mange problemer opp i gjennom årene. Det er ikke akkurat et attraktivt trekk det heller...; psykisk ustabil, stygg og jomfru...
 

Anonymkode: 3524a...f01

Ut ifra det du forteller er du jo ikke så stygg at ingen har lyst på deg, så ville lagt fra meg det. Hvis du virkelig vil klarer du å kvitte deg med jomfrudommen din hvis det er så viktig for deg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg går til psykolog allerede. Ikke fordi jeg er "evig singel", men fordi jeg har hatt mange problemer opp i gjennom årene. Det er ikke akkurat et attraktivt trekk det heller...; psykisk ustabil, stygg og jomfru...
 

Anonymkode: 3524a...f01

Nei, det er ikke attraktivt å være psykisk ustabil, men hva som er attraktivt er å gjøre noe med ens problemer og det er jo nettopp det du gjør når du går til psykolog. Men har du fortalt psykologen om det samme som du skriver i innleggene her? Vet psykologen at du ikke tør å være naken foran andre mennesker?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg er litt som deg. 22 og har aldri hatt kjæreste, men vil gjerne ha det. Jeg har også utrolig dårlig selvbilde. I motsetning til deg har jeg derimot vært forelsket tre ganger, alltid i menn som viser seg å være opptatt og er uansett for bra for meg. Men sex, det har jeg hatt. Det tok riktignok sin tid, jeg hadde sex for første gang i april i fjor i en alder av 21. Jeg lå med en tilfeldig fyr jeg møtte på byen, og jeg angrer ikke et sekund. Han var snill, ga meg komplimenter og fikk meg til å føle meg ganske bra, i hvert fall for en kort stund. Sexen var ikke noe særlig, men man skal ikke ha så høye forventninger første gang. Vil du ha sex, får du det til. Slå av lyset, drikk litt og la deg selv forsvinne i øyeblikket. 

Så om jomfrudommen er hovedproblemet, så kan du løse det. 

Ellers tror jeg du må få snudd om på selvbildet ditt. Du er helt sikkert mye finere enn du tror du er, og om du er så heldig at du har hatt gutter bli forelsket i deg (det har ikke jeg), så er du garantert nydelig. Du var i hvert fall vakker i deres øyne. Det må du huske. Disse guttene likte deg for utseendet ditt OG for personligheten din, så hvis du hadde gitt dem en sjanse, hadde du kanskje hatt en av dem nå. Ikke la den neste gå fordi du er redd, det blir for dumt. Dere vil begge fortjene en sjanse. 

Anonymkode: f4398...53d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har dårlig selvbilde de er der du sliter vet hvordan det er :) ang at du sliter med tilnærmelser er vel usikkerheten din du må jobbe med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må rett å slett bare våge å kaste deg ut i det som gjør deg usikker og redd! Det er det alle andre gjør hver eneste dag. Noen ganger går det skrus og da børster man støvet av jakken og prøver igjen, men de aller fleste gangene går det veldig bra og man kommer seg videre i livet.

Anonymkode: 91fed...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
19 timer siden, AnonymBruker skrev:


Hvordan få bedre selvtillit på dette området? 
 

Anonymkode: 3524a...f01

Kan ikke si annet at det er påtide for deg å utvide komfortsonen din.. Det finnes ikke noen annen løsning på problemet ditt.

Du fortjener kjærlighet og jeg er sikkert at de fleste ikke ville brydd seg om at du er jomfru. Ønsker du uansett å ende opp med en persom som dømmer deg for noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 24 før jeg hadde sex for første gang. Er nå 28, er gift og venter barn. Så det er ingenting falt med å være jomfru i 20 årene. Det kommer etterhvert 😊

Anonymkode: d6967...655

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur deg selv til å tro og føle at du er bedre enn alle andre. Det hjelper veldig på selvtilliten :)

Anonymkode: 7c05d...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er kvinne, det ordner seg. 

Problemet ditt er ikke at ingen vil ha deg, men at du ikke har funnet noen du vil ha enda. 

Det er som å lete etter den perfekte leiligheten. Man må som oftest på mange visninger før man finner den perfekte man har lyst til å bruke det hardt opparbeidede boliglånet på. 

Men siden du er kvinne har du i det minste finansieringsbevis fra banken, så det er bare snakk om tid før det klaffer. MEn du må selvsagt ikke slutte å gå på visninger. Verre er det med de som ikke får finansieringsbevis fra banken (menn). Deres husjakt er virkelig håpløs.

Anonymkode: 855f9...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slipper å få masse kjønnssykdommer i det minste, så se positivt på det :) De fleste menn er utro uansett så vil ikke si du har gått glipp av så mye. Selv om jeg skjønner frustrasjonen din!

Anonymkode: c430a...8e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvordan vil en mann reagere om jeg forteller at jeg er 25 år og har aldri hatt sex?

Hilsen evig singel

Velkommen til klubben :) Jeg hadde det akkurat likt, traff min utvalgte og det varte i flere 10 år, så ikke gi opp håpet. Du er faktisk heldig som slipper mange elendige dårlige forhold før du treffer den rette for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 23 - snart 24, har heller aldri hatt kjæreste, og hadde nettopp sex for første gang. Før det har jeg bare kysset et par ganger, så har hatt ganske lav selvtillit når det gjelder gutter. Så jeg skjønner litt hvordan du har det, men jeg kan ikke kjenne meg igjen i frykten for å være naken/intim med noen da. Det du skriver får det til å virke som du har utrolig lav selvtillit, spesielt ang kroppen din, noe jeg ikke tror det er grunnlag for siden 3 stk har vært betatt av deg. Jeg har ikke opplevd at én har vært betatt av meg en gang! 

For å gjøre noe med situasjonen tror jeg du må jobbe med den frykten du har for å være naken/intim med noen. Før var min "intimsone" veldig stor, jeg synes det var rart å klemme folk og ubehagelig med diverse typer kroppskontakt. Men som mye annet handler det om å bli vant til det, og utfordre seg selv litt. Jeg tror du bør snakke med psykologen din om den frykten du har - spesielt det å være naken i fellesdusjer er ingenting å være redd for, ingen bryr seg. Når du har begynt å komme over det, kan du kanskje utfordre deg selv på enkel kroppskontakt som klemmer, holde i hånda osv... Så kan du ligge med noen når du føler det er ok. Jeg skjønner at du synes det er flaut å være jomfru, men for å få en ok opplevelse må du jobbe med selvbildet ditt og tørre å være naken foran folk i det minste. 

Jeg føler meg også evig singel for øyeblikket, og det virker utrolig vanskelig å finne en fyr jeg kan falle for - jeg har ikke vært forelsket siden barneskolen. Samtidig innså jeg da jeg møtte han jeg hadde sex med at når man først møter noen, så kan det skje ganske kjapt (om man ønsker det). På 2 uker gikk jeg fra å tenke på og være flau over at jeg var jomfru, til å møte en fyr og ha sex med han - og selv om han ikke var kjærestemateriale, så var det fint! Så stå på TS, søk hjelp til å bygge opp selvbildet ditt, så skjer det nok etterhvert :blomst: Husk at man også må være klar for det selv, og det varierer veldig mye når man er det! :) 

Anonymkode: 1fb32...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne kan du få deg sex lett som bare det. Hvis du vil. Og tør.

Menn i din situasjon har det adskillig verre, de kan faktisk ende opp uten å ha sex resten av livet (Hvis de da ikke velger å kjøpe sex).

Anonymkode: d52dc...8a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler også at jeg aldri kommer til å finne en kjæreste. Det virker så enkelt for alle andre...

Anonymkode: 0bfb6...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om å være ung voksen jomfru.  Eller slite med selvtilliten.  Jeg selv og mange andre var og er også slik. Men når det gjelder jomfrudom så er jo ikke det vanskelig å bli kvitt om du ikke vil ha den.  Det er desv mye verre å finne seg en livs partner enn å bli kvitt jomfrudommen...  Men hvis du er viselig av deg så vil Jeg vil ikke anbefale deg som jomfru å ha kjærlighetsløs og tilfeldig sex hvis du sliter med følelser og nærhet, for det kurerer ikke dine plager. Tvert imot kan du istedet føle deg misbrukt, skitten og miste dine grenser. Å ha sex første gang er bes med trygge rammer hvor dere er glad i hverandre. Du er enda ung så det er ingen krise om du ikke har debutert seksuelt. jeg ville derfor ikke stresset om jeg var deg. Om du en dag møter en mann du liker så kan du heller prøve å bygge vennskap med ham, finne ut hans verdier og bli godt kjent med ham før dere blir kjærester og intime. Det vil lønne seg i det lange løp. Så slipper du all den upersonlige, triste og kjærlighetsløse sexen som ofte bare gir deg vonde følelser , tomhet og anger (og noenganger sykdom.)...Jeg velger å si som det er til deg, for jeg vil heller være ærlig med deg enn å lyve og pynte på sannheten som mange gjør for å skjule sin anger ...Om du liker romantikk så husk at det er noe vakkert, og gammeldags og romantisk ved det å være jomfru. Det er en fin verdi og noe spesielt å gi til sin første kjære. Selv om mange idag forakter det og nærmest "hater" dem som ønsker å ha slike verdier... Jeg selv ville vært veldig stolt  om jeg møtte en mann og var jomfru. Men det er meg det.  Likevel så tror jeg at når du først møter en mann og dere blir gjensidig forelsket i hverandre så vil han være både stolt og glad over å få være din første elsker. Bare spør menn. De fleste menn (selv om det finnes unntak) liker det veldig selv om de ofte skjuler det av ulike årsaker. Det er slik menn er på godt og vondt... 

Anonymkode: 154b9...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...