Gå til innhold

25 år, aldri hatt kjæreste, aldri hatt sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du må aldri tenke at du er for stygg til å finne kjærlighet ! 

Selvtillitten handler om hvordan du selv føler deg. Dersom du selv føler det stygg og uattraktiv som du selv skriver, så kanskje du kan prøve å gjøre noen enkle grep for å føle deg litt bedre og mer attraktiv? Det kan for eksempel være å kjøpe noen nye fine klesplagg som du selv liker og føler deg komfortabel i, eller å dra til frisøren og få en ny frysyre. Når det gjelder selvitillit "i sengen" så anbefaler jeg deg virkelig og rett og slett dra på en sexbutikk og kjøpe noen leketøy så du får utforske deg selv og bli kjent med dine egne seksuelle lyster og din egen kropp. Kan jo hende du har gjort det allerede? Men hvis ikke , kommer det til å gjøre at du blir tryggere på deg selv. 

 

Hvordan en mann vil reagere når du forteller han at du er 25 år og er jomfru, er aldri godt å vite.. Men så lenge han er en god mann, og dere er trygg på hverandre så kommer det til å gå bra. De fleste vil nok respektere det, og kanskje til og med syns de er heldige som får være din første. Jeg møtte en som mann som var 25 år og jomfru faktisk, han var gjennomsnittlig kjekk og egentlig en flott mann, jeg ble litt sjokkert men tok det veldig fint og respekterte det selvfølgelig. 

 

Du skriver selv at det hender du får tilnærmelser av menn, regner med du mener at det vil si at de kommer bort og tar kontakt? Det er i så fall veldig bra, det er bare å prate med dem og flørte i vei! Men ikke ligg med noen før du føler det er riktig, og du er klar for det. Jeg har troen på deg, og håper virkelig du ikke gir opp kjærligheten - for det er det mest fantastiske som finnes når du møter den rette :)

Anonymkode: 2e251...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta deg en tur til psykolog, du er jo tross alt kun 25, mange år igjen 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du er så uvanlig eller annerledes som du sikkert føler deg. Det er liksom opplest og vedtatt at alle skal ha minst 7 sexpartnere innen en alder av 30, meningsfulle forhold fra man er 16 og at din evne til å finne en partner handler om hvor pen og attraktiv du er. Det er ikke min erfaring. Vi er mange som har vært unge og usikre i ulik grad, men det er mulig å jobbe med, og plutselig ser du tilbake på denne tiden og tenker på hvor søt du var nå :) 

Det virker som du fokuserer veldig på deg selv: alle dine lyter og mangler, at du er jomfru.. Hva med å snu fokuset utover? Hva kan du bidra med? Hva ønsker du deg av en partner? Hvem ser du etter? Så får det være opp til mennene du møter å avgjøre om akkurat dine lyter og mangler er det de ser etter. At du er jomfru vil være en ikke-sak for mange menn - det går jo fort over når man blir sammen ;) Dersom du møter en mann vil han jo helt sikkert merke at du trenger tid på å bli trygg, at du ikke er en rundbrenner, etc - da vil det ikke nødvendigvis komme som en bombe at du ikke har hatt en drøss med sexpartnere.

Anonymkode: bfdcd...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...