Gå til innhold

PC-museknappen er oversensitiv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en Logitech M510 som har begynt å oppføre seg helt rart. Noen ganger må jeg trykke mange ganger for at den skal reagere, f.eks når jeg skal krysse av mailer som skal slettes i gmail uten at jeg leser de først. Jeg må trykke flere ganger i boksen for å huke av fordi første gangen registreres ikke trykket.

Jeg bruker Chrome, og har flere faner åpne. Noen ganger skal jeg lukke en fane og da hender det at hele nettleseren gjør at vinduet blir mindre, akkurat som om jeg har trykket på gjenopprett ned (den knappen i midten mellom minimer og krysset).

I excel så hender det at jeg skal markere feks 4 kolonner og 3 rader, og trykker og holder museknappen nede i ene cellen og slipper den når jeg har kommet dit jeg skal, men så markeres ingenting og jeg må gjøre det flere ganger før det "sitter".

I Photoshop har jeg opplevd at jeg skal markere noe og når jeg slipper museknappen så har den både markert og deselect samtidig. 

Jeg kan sikkert spørre om det samme i et forum for Logitech på nettet, men jeg har bare funnet noe på engelsk, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare problemet på engelsk, så jeg håper noen kan svare mer her. 

Anonymkode: c718a...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje dumme spørsmål, og jeg vet jo ikke om dette er problemet, men er det lenge siden du byttet batteri? Og hvor sitter mottakeren i forhold til musa, kan det være noe som hindrer signalene? 

Anonymkode: cd665...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke dumme spørsmål, men jeg har byttet batteri. Og dette er et problem som dukket opp nå nylig - for noen uker siden, og mottakeren sitter der den alltid har sittet.

Jeg skal flytte mottakeren og se om det hjelper. Takk for tips. :) 

Anonymkode: c718a...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke skikk på den, og så skulle jeg sjekke med en annen mus jeg har og den funker helt perfekt. Så da er det musa.

Jeg kjøpte den i fjor, så da er det fortsatt reklamasjon på den og jeg drar til Lefdal i morgen for å bytte den. :) 

Anonymkode: c718a...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...