Gå til innhold

Hvorfor er nordmenn så naive med innvandring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Boomonster skrev:

Jeg ble slått rett i bakken av en innvandrer på et utested i Oslo.  Grunnen til at det skjedde var at jeg ble forbannet fordi han forgrep seg på meg seksuelt ved å gripe det ene brystet mitt hardt. 

Utenom dette har jeg selvfølgelig blitt beglodd sånn ca 132 ganger, ropt etter, fulgt etter, blitt befølt og skjelt ut. 

Hmm. Kjedelige greier, men dette kjenner jeg meg ikke veldig igjen i, selv ikke etter å ha bodd i innvandrer- tette områder. Jeg har av og til blitt skjelt ut av folk pga utseendet, selv om jeg ikke anser meg som stygg. Men det heller var ikke så ofte, og er veldig lenge siden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Mari Y skrev:

Hmm. Kjedelige greier, men dette kjenner jeg meg ikke veldig igjen i, selv ikke etter å ha bodd i innvandrer- tette områder. Jeg har av og til blitt skjelt ut av folk pga utseendet, selv om jeg ikke anser meg som stygg. Men det heller var ikke så ofte, og er veldig lenge siden. 

Det er ikke "kjedelig", det var og er fortsatt traumatisk.  Jeg angrer som en hund på at jeg ikke anmeldte jævelen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Boomonster skrev:

Det er ikke "kjedelig", det var og er fortsatt traumatisk.  Jeg angrer som en hund på at jeg ikke anmeldte jævelen. 

Når jeg mener kjedelige greier, så mener jeg altså trasige greier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart alle som kommer må følge norske normer, regler og lover. Det jeg undrer på er dobbeltmoralen i at Norge deltar i kriger på falske premisser og tjener milliarder av kroner på å produsere og selge våpen og krigsmateriell som har som mål å DREPE mennesker. Så flykter mange på grunn av fysiske og psykiske krigsskader, så skal vi stenge grensene på noe vi selv har bidratt til. Hva er logikken? Jeg mener vi bør rette pekefingeren og raseriet på de som hindrer samfunn i å utvikle seg i konstruktiv retning i utgangspunktet. Vi bidrar til faenskapen, så får vi ta konsekvensen av det også. Men jeg har inntrykk av at DET er for ubehagelig å tenke på for den gjennomsnittlige nordmann. 

Anonymkode: ca168...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 19.3.2017 den 13.52, AnonymBruker skrev:

Selvsagt lyver innvandrere for å få trygd. Grunnen til at nordmenn flest ikke gjør det er fordi det sjelden lønner seg å miste 2/3 av inntekten ved å heve trygd i stedet for lønn. Men for en innvandrer som går fra 0 til 20 000, så lønner det seg selvsagt svært mye. De trenger heller ikke 40-års trygdetid for å heve full trygd, slik som oss nordmenn, de går under særregler som gjør det svært lønnsomt i tillegg til alle andre goder de får. 

Anonymkode: 653c7...838

Men nå skal rett være rett. Dette gjelder ikke innvandrere, men flyktninger. Greit å holde tunga rett i munnen. Kjenner en flyktning fra Iran som har vært her ca 20 år. Han blir provosert når begrepene blandes da han ikke identifiserer seg med gruppen innvandrere, som feks kan reise hjem til familien når de vil. Han flyktet og lever nå i eksil og kan aldri reise tilbake fordi han kjempet mot den politikken som ble ført. Ingen hater ekstreme islamister enn ham og han jobber og betaler mer i skatt enn de fleste jeg kjenner. 

Anonymkode: 86f56...a15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2017 den 12.45, Gothminister skrev:

Jeg kan ikke se at SD for eksempel er voldelige. Ser heller ikke noe fremmedfrykt. De argumenterer i mot islam og muslimer og som kjent, det er ikke noe fremmed. Islam er godt kjent og vi vet hva islam står for. Derfor gjør alle som snakker i mot islam en kjempeviktig jobb. De gir informasjon og minner oss hele tiden på at vi aldri må gi opp kampen mot rasistiske og menneskefiendtlige ideologier.

What!? Har du ikke sett at SD er voldelige? Det er en større %andel kriminelle blant SD-medlemmer enn blant gruppen innvandrere. 

"Var tionde SD-politiker i Dalarna har de senaste åren dömts för brott, visade en granskning som Sveriges Radio har gjort. Grovt sexuellt utnyttjande av underårig, djurplågeri och olaga vapeninnehav, lyder några av domarna."

Var jo en som gikk rundt med jernrør og truet folk. 

Ikke spre tull!

Anonymkode: 86f56...a15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forde nordmenn har lavere IQ

Anonymkode: 0ff22...c5c

Kommer fra en som ikke vet hvordan man staver fordi... 

Anonymkode: 86f56...a15

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et eksempel på hva slags holdninger mange har til FRP:

 

Anonymkode: 57fd5...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er et eksempel på hva slags holdninger mange har til FRP:

 

Anonymkode: 57fd5...848

Ja det der var klassisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er et eksempel på hva slags holdninger mange har til FRP:

 

Anonymkode: 57fd5...848

Per Sandberg har jo skallet ned en asylsøker på fest og måtte betale bot for det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner ikke et eneste menneske som tror eller mener at vi skal ta inn ubegrenset med innvandrere hvert år. 

Anonymkode: 8692c...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ikke et eneste menneske som tror eller mener at vi skal ta inn ubegrenset med innvandrere hvert år. 

Anonymkode: 8692c...d4b

Jeg kjenner flere; du finner dem her på KG i bøttevis.

Anonymkode: 22f9f...d58

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner flere; du finner dem her på KG i bøttevis.

Anonymkode: 22f9f...d58

Kan du ramse opp et par bøtter med slike folk her på KG?

Anonymkode: f87f2...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ramse opp et par bøtter med slike folk her på KG?

Anonymkode: f87f2...d87

Bare å sjekke trådene som omhandler innvandring så dukker det alltids noen av dem opp. Jeg skal ikke linke direkte navn siden det kan være regelbrudd.

Anonymkode: 22f9f...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvorfor alle er imot innvandring. Vi har det altfor bra i Norge og må hjelpe andre. Stakkars flyktninger - det er jo krig i landet deres! Vi må hjelpe dem og hjelpe dem med integrering. 99%  av dem er flotte ærlige folk som er takknemlige for at de fikk sjansen å starte på nytt. De er i mot terrorisme. De er flinke til å jobbe og sier ja til jobbene som bortskjemte norske ungdommer sier nei til. Deseuten-ville det ikke vært kjedelig med bare nordmenn? Jeg synes det er mye mer spennende med andre kulturer som ofte er til og med bedre enn det vi har. 

Anonymkode: f922e...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er flinke til å jobbe og sier ja til jobbene som bortskjemte norske ungdommer sier nei til.

Noen er, men altfor mange havner på sosialstøtte eller uføretrygd. Husk å ikke klage når pensjonen din blir mye lavere enn du hadde trodd fordi det ikke er nok penger igjen.

Anonymkode: 92bad...ea3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er mye mer spennende med andre kulturer som ofte er til og med bedre enn det vi har. 

Anonymkode: f922e...687

Ja, mye bedre:

  • æreskultur
  • systematisk kvinneundertrykkelse
  • mannen verdt mer enn kvinnen
  • kjønnslemlestelse
  • tvangsekteskap/arrangert ekteskap
  • mot homofile

Virkelig mye bedre enn våre frie, liberale verdier. 

Anonymkode: ccae3...ff3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...