Gå til innhold

Hvor ofte tar dere dere råd til å gå på kafé?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor ofte går du på kafé eventuelt kjøper takeaway fra kafé? 

Anonymkode: 2df1e...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar meg aldri råd til det i hverdagen. Kun på reise som vil si ca ti kafébesøk i året. 

Anonymkode: dbb8f...111

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prioriterer ordentlig mat / varm mat når jeg skal spise ute. Går på venninnelunsj ca annenhver mnd

Anonymkode: 0352a...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på. Kanskje en gang annenhver mnd med familien. (2 voksne og 2 barn, det blir ganske dyrt når vi skal ha mat, og ungene mat, drikke og litt godt) De sitter ikke akkurat rolig så lenge heller, så blir sjeldent.

 

Er nok på cafe med mann (uten barn), eller venninner kanskje en gang i mnd. (Hjemme i permisjon med minste)

Anonymkode: 58837...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès

Har ikke vært på kafe på mange år, går heller på restaurant et par ganger i året,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøker min favorittcafe ca 2 ganger pr. mnd ofte i forbind. med en venninnelunsj el. Litt luksus innimellom har jeg ingen problemer med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte går du på kafé eventuelt kjøper takeaway fra kafé? 

Anonymkode: 2df1e...d03

Kjøper aldri take away fra kafé men fra restaurant, ca 2 ganger i måneden. Kjøper "mat" på kafe ca 6 ganger i måneden.

Kjøper Cappucino/Kaffe latte fra kafé ca 2 ganger pr dag a'kr 50,- 

Anonymkode: fd489...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på kafé 2-3 ganger pr uke. Synes det er fint å sitte på kafé og studere da jeg blir distrahert hjemme. Kjøper meg dog stort sett bare 1 svart kaffe (inkl påfyll) pr besøk, og sitter i timesvis, så jeg er vel ikke helt den store inntektskilden for kaféene jeg besøker, men stamkunde må jeg kunne kalle meg 😇😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt mellom 1 og 5 ganger per uke. Det er studentkafé da, så det koster knapper og glansbilder. Kaffe 2 kroner, ja takk. Drar aldri på kafé ellers.

Endret av Persephone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på cafe 1-3 ganger i uken, men kjøper bare noe å drikke. Så er jeg på restaurant ca 1 gang i måneden.

Anonymkode: 83d94...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har IKEA rett i nærheten, så med gratis IKEA Family kaffe og mat til en rimelig penge, trenger ikke kafe-besøk bli så dyrt. Stikker også innom Narvesen 2 - 3 ganger i måneden og tar med meg en kaffe (kr 10 med fordelskort), og subway sin dagens spises 3 - 4 ganger i måneden. Ellers syns jeg ikke f eks Peppes Pizza er så ille prismessig når man er 3 personer, og tar take-away derfra ca 2 ganger i måneden. 

Å sitte på restaurant og bruke flere hundre kroner på mat og drikke, skjer nok stort sett kun ved spesielle anledninger som f eks bursdager.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnes Espresso House/Starbucks som kafe? Går dit altfor ofte, ligger nærme kontoret 😩

Anonymkode: 1231a...ab6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkekafé en gang i uka. Kjøper stort sett bare kaffe eller te (20 kr). 

Anonymkode: 4ea0f...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff jeg får nesten dårlig samvittighet når jeg leser svarene over her. Jeg er et utpreget cafe, restaurant og kaffebarmenneske. Er på et eller annet hver eneste dag med kolleger eller venner og er alltid ute og spiser med familien i løpet av helgen.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På restaurant å spiser mellom 3 og 5 ganger i mnd . Kafé eller lignende 1-2 ganger i uken . Spa 1 gang i mnd . 

Anonymkode: a803b...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva jeg prioriterer. Kunne sikkert spist ute flere ganger i måneden om jeg ikke sparte. Jeg sparer ca 4000 hver måned, disse kunne jeg i teorien brukt på å spise ute. Men nå spiser jeg aldri ute da det ikke er noe jeg vil prioritere og vi har ikke bra utesteder rundtom her

Anonymkode: c9037...4ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser nesten aldri ute bortsett fra når jeg er i utlandet.

Anonymkode: 85778...110

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...