Gå til innhold

Ser du i skapene på visning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åpner du skap når du er på visning for å titte inn i? 

F.eks på badet og under kjøkkenbenken?

Anonymkode: 12efc...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, i kjøkkenskap, bad og klesskap. Ser etter lekkasje og mugg. 

Anonymkode: fcae6...111

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanken! Jeg som tenkte å stappe skapene fulle av alt som ikke kan stå fremme! :rolleyes:   Da må jeg finne på noe annet lurt.

Anonymkode: 12efc...836

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fanken! Jeg som tenkte å stappe skapene fulle av alt som ikke kan stå fremme! :rolleyes:   Da må jeg finne på noe annet lurt.

Anonymkode: 12efc...836

Prøv å få mest mulig inn i skap som er frittstående :) Det er det ikke noe grunn til å titte inn i siden det skal ut uansett.

Anonymkode: 36534...77b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller bokser du bare bærer ut i bilen i mens? Det gjorde vi lånte en sånn stor varebil. Og fyllte på 😂

Anonymkode: 9f661...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å få mest mulig inn i skap som er frittstående :) Det er det ikke noe grunn til å titte inn i siden det skal ut uansett.

Anonymkode: 36534...77b

Ja, jeg for ommøblere litt. Spille litt tetris inni skapene :ler:  Er liksom ikke så kult med tannbørster og dusjsåer og barberblader stikkende ut av skapet hvis de titter inn. 

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller bokser du bare bærer ut i bilen i mens? Det gjorde vi lånte en sånn stor varebil. Og fyllte på 😂

Anonymkode: 9f661...3cc

Har ikke bil - selv om det var en super god ide. Kanskje leiebil i et par timer :ler: 

Anonymkode: 12efc...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker selvfølgelig inni kjøkkenskapet under vasken og samme på bad. Må jo se hvilken tilstand rørene er i og om det er gjort bra arbeid og lignende.

Anonymkode: 78e1d...8f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker under vask på kjøkken , bad og vaskerom. Trekker i snoren på do(ene), åpner alle kraner og ser at kranen virker (ikke lekker), og at det renner greit ned i sluket. 

Når jeg selv har solgt, har jeg stablet klesskapene fulle med banankasser. Det må folk godta, om de skulle finne på å åpne skapene mine (hvilket for så vidt er ok, hvis skapene er fastmontert og er en del av kjøpet).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikker på bad og kjøkken, men kan også se i innebygde skap. Forventer dog ikke at det er ryddig i andre skap enn under vasken på kjøkkenet og badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar

Jeg var ikke på vising til leiligheten jeg kjøpte. Siden jeg bodde et annet sted i landet og hadde ikke mulighet til å se sjøl. Så jeg måtte stole på det min mor sa. Jeg antar hun så i skapene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøleskapet er det første jeg sjekker ;) 

Anonymkode: 0198b...a69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg rydde kjøleskapet også nå :haar:  

 

Anonymkode: 12efc...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er det en selvfølge at man ser i alle skap og skuffer som skal følge med ved salg. Dette innebærer kjøkkenskap/skuffer, baderomsskap/skuffer, garderobeskap o.l. 

Kommoder, nattbord, og ikke-garderobeskap, som ikke følger med salget, har man ikke noe med å snoke i. Men det betyr overhodet ikke at folk IKKE gjør det. Tro meg, det kommer garantert til å komme nysgjerrige snokere nedi alt du eier. 

Anonymkode: 6309b...44f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekker alltid skapene, kjøleskap også for å se hvilket merke de bruker, flusher toalettet og setter på springen på kjøkkenet og dusjen:) 

Det kommer an på om jeg ser etter oppussingsobjekt eller ett hus som ikke trenger noe særlig oppgradering. Når det gjelder skapene, bryr jeg mer ikke om det er rotete, men om det er ødelagt eller ikke.

Anonymkode: d35ae...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er skikkelig ubehagelig at fremmede folk skal gå i skuffer og skap. Invaderende. 

Skjønner at man gjør det, men tingene mine er private liksom. Grøss! 

Anonymkode: 12efc...836

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er skikkelig ubehagelig at fremmede folk skal gå i skuffer og skap. Invaderende. 

Skjønner at man gjør det, men tingene mine er private liksom. Grøss! 

Anonymkode: 12efc...836

Da foreslår jeg at du rydder og tømmer skapene dine før en visning. Enkelt og greit. 

Det har jeg gjort alle gangene og det var null problem. Det var verre at folk gikk inn med sko og tråkket overalt i huset. Da hadde jeg vaskebyrå klar til å vaske rett etter visning. 

Anonymkode: d35ae...d56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt naturlig å titte i alle fastmonterte skap.

Hele ideen med visning er at den som skal kjøpe kan se seg selv bo der. Det blir vanskelig dersom man ser nåværende beboers liv spredd utover. Er det fullt i alle skap får man et inntrykk av at det er dårlig med oppbevaringsplass, dessuten er det litt ekkelt å se på alt den som bor der eier og har. Får dårligere inntrykk rett og slett og det blir vanskelig å se seg selv bo der.

Har sett et utall programmer om boligsalg, og ryddig og fjerning av personlige ting er pri nummer en, to og tre. 

Anonymkode: 0e11e...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo at jeg ikke har noe annet sted å oppbevare ting. 

Anonymkode: 12efc...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Problemet er jo at jeg ikke har noe annet sted å oppbevare ting. 

Anonymkode: 12efc...836

Det er da en god investering å leie lagerrom. Enten det elle be pent om å få oppbevare ting hos venner eller familie. 

Anonymkode: 0e11e...7b6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...