Gå til innhold

Har mulighet til å virkelig ødelegge for den verste mobberen fra skolen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den som var "hjernen" bak mitt helvete på barne og ungdomsskolen jobber nå det lokale næringslivet om å få støtte til aktiverer som skal virke samlende og "anti mobbing".

Denne dama stilte også opp i et portrettintervju i lokalavisa og snakket så varm om nestekjærlighet og slikt.

Jeg sitter på rikelig med dokumentasjon om hennes framferd og forsøk på dialog med hennes hjem når vi gikk på skolen.

Planen var å gå til sak mot kommunen men jeg har ikke mot eller overskudd lengre. 

Hun har aldri beklaget mobbingen og de få gangene vi har vært på samme sted er hun fortsatt nedlantende og ond.

Jeg har lyst å skrive en mail til de som sitter på pengene og la få vite hvordan denne "engelen" dems virkelig er.

Anonymkode: e8806...048

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mest sannsynlig vil det slå tilbake på deg selv. Folk kan endre seg siden skoletid og de fleste vokser opp. Det er selvsagt beklagelig at hun aldri har bedt deg om unnskyldning, men du setter seg i et sinnsykt dårlig lys dersom du nå slår tilbake og utleverer henne til andre. Du er voksen og vet bedre. Gjør du ikke?

Anonymkode: dc473...f70

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at folk kan forandre seg, kanskje hun allerede har fått seg en vekker? 

Anonymkode: 7bfdd...b89

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som en usedvanlig dårlig idé.

Anonymkode: f8157...6e8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Det bør du ikke gjøre, det vil bare snus til noe negativt om deg. Du kunne jo prøvd å konfrontere henne direkte, men det er kanskje for ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den som var "hjernen" bak mitt helvete på barne og ungdomsskolen jobber nå det lokale næringslivet om å få støtte til aktiverer som skal virke samlende og "anti mobbing".

Denne dama stilte også opp i et portrettintervju i lokalavisa og snakket så varm om nestekjærlighet og slikt.

Jeg sitter på rikelig med dokumentasjon om hennes framferd og forsøk på dialog med hennes hjem når vi gikk på skolen.

Planen var å gå til sak mot kommunen men jeg har ikke mot eller overskudd lengre. 

Hun har aldri beklaget mobbingen og de få gangene vi har vært på samme sted er hun fortsatt nedlantende og ond.

Jeg har lyst å skrive en mail til de som sitter på pengene og la få vite hvordan denne "engelen" dems virkelig er.

Anonymkode: e8806...048

Kunne vært fristet selv, men nei. Ta deg heller en privat samtale med denne damen om du ønsker en unskyldning. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den som var "hjernen" bak mitt helvete på barne og ungdomsskolen jobber nå det lokale næringslivet om å få støtte til aktiverer som skal virke samlende og "anti mobbing".

Denne dama stilte også opp i et portrettintervju i lokalavisa og snakket så varm om nestekjærlighet og slikt.

Jeg sitter på rikelig med dokumentasjon om hennes framferd og forsøk på dialog med hennes hjem når vi gikk på skolen.

Planen var å gå til sak mot kommunen men jeg har ikke mot eller overskudd lengre. 

Hun har aldri beklaget mobbingen og de få gangene vi har vært på samme sted er hun fortsatt nedlantende og ond.

Jeg har lyst å skrive en mail til de som sitter på pengene og la få vite hvordan denne "engelen" dems virkelig er.

Anonymkode: e8806...048

Du må gjøre deg ferdig med fortiden og leve i nåtiden. Alt annet er til skade for deg selv og ikke den andre. Hevn tjener ingen på, du synker ned på et lavmål. Hvor lenge er det siden du var ferdig på skolen? Når denne dama har gjort et oppsving i næringslivet, så kan det liksom ikke ha vært i går?

Anonymkode: 7c44d...902

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hevnen din kan godt slå tilbake på deg selv, men hvis du vil sette henne på plass, så kan du jo konfrontere henne med mange vitner tilstede, og se hva hun gjør da. Om hun unnskylder seg, eller later som om hun er lei seg for å vinne folk over, eller lignende. Men tror ikke at du vil oppnå det du innerst inne ønsker. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Kommer ikke til å funke.

 

"Ja, jeg husker denne personen fra skolen, hun var alltid så snill og grei. Og dersom hun har en sånn opplevelse av meg fra den tiden, så må jeg bare beklage på det sterkeste. Som barn og ungdom var visst ikke jeg heller like flink til å inkludere som jeg er blitt som vosken. Dette har gitt meg ekstra motivasjon til å arbeide enda hardere for å få slutt på mobbing"

 

I værste fall risikerer du å bli dratt frem på en scene og bli tatt bilder av mens hun klemmer deg. 

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma

Du bør heller jobbe med deg selv, følelsene dine og for å legge fortiden bak deg. Hun merker ingenting av det "hatet" du sitter igjen med nå, det er deg det gnager på innvendig. Gjør deg selv den tjenesten, det er gull verdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den som var "hjernen" bak mitt helvete på barne og ungdomsskolen jobber nå det lokale næringslivet om å få støtte til aktiverer som skal virke samlende og "anti mobbing".

Denne dama stilte også opp i et portrettintervju i lokalavisa og snakket så varm om nestekjærlighet og slikt.

Jeg sitter på rikelig med dokumentasjon om hennes framferd og forsøk på dialog med hennes hjem når vi gikk på skolen.

Planen var å gå til sak mot kommunen men jeg har ikke mot eller overskudd lengre. 

Hun har aldri beklaget mobbingen og de få gangene vi har vært på samme sted er hun fortsatt nedlantende og ond.

Jeg har lyst å skrive en mail til de som sitter på pengene og la få vite hvordan denne "engelen" dems virkelig er.

Anonymkode: e8806...048

Er dette lenge siden?
Når noen har gjort dette når de var et barn så ville jeg kommet over det og ikke brydd meg lenger.
Jeg ble mobbet i 1 dag som barn, men jeg bærer da ikke nag til vedkommende flere år senere. :P 

Men du mener hun fortsatt er sånn? Ja, da ville jeg vel aksjonert slik du mener er riktig for deg.

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Hevn kan fort slå tilbake på deg selv, du burde heller slutte å dvele over fortiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fortjener det så absolutt, men risikoen er jo dessverre stor for at det vil slå tilbake på deg selv. Slike mennesker er dessverre dyktige manipulatorer med doktorgrad i krokodilletårer. 

Anonymkode: 9e519...3cc

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den som var "hjernen" bak mitt helvete på barne og ungdomsskolen jobber nå det lokale næringslivet om å få støtte til aktiverer som skal virke samlende og "anti mobbing".

Denne dama stilte også opp i et portrettintervju i lokalavisa og snakket så varm om nestekjærlighet og slikt.

Jeg sitter på rikelig med dokumentasjon om hennes framferd og forsøk på dialog med hennes hjem når vi gikk på skolen.

Planen var å gå til sak mot kommunen men jeg har ikke mot eller overskudd lengre. 

Hun har aldri beklaget mobbingen og de få gangene vi har vært på samme sted er hun fortsatt nedlantende og ond.

Jeg har lyst å skrive en mail til de som sitter på pengene og la få vite hvordan denne "engelen" dems virkelig er.

Anonymkode: e8806...048

haha den største mobberen i min klasse - som trodde hun var sjefen og fikk alle mot oss svake...

Hun ble fersket mens hun sugde to gutter i russetida.
Nå er hun en topp-politiker... tenk om dette kom ut i Se og Hør :)

Anonymkode: ade82...308

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husk at folk kan forandre seg, kanskje hun allerede har fått seg en vekker? 

Anonymkode: 7bfdd...b89

Folk flest er seg selv. Bare litt smartere etterhvert. Dvs mer raffinerte og finslipte. Folk som ikke var trivelig og inkluderende har ikke blitt det på 25 år etter ungdomskolen er min erfaring. At en satan har tatt på seg en glorie skjer hele tiden...  om TS burde informere??

Tja.. hvis hun kjenner de hun ønsker å informere godt og kan gli det inn naturlig er det greit tenker jeg. Men ett massivt angrep som vurderes av mobberens venner og omgangskrets vil bli hysjet ned og slå tilbake. 

Det er forøvrig greit å hate møkkafolk. Har ikke trua på å slå strek over ting når drittsekker ikke har endret seg eller ønsker å gjøre bot.  

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for innspill..

Det har vært tunge år og jeg sliter veldig etter hvordan jeg ble behandlet på skolen.

Jeg tror det rant over for meg når jeg leste intevjuet og særlig der hun legger ut under vide og det breie om antimobbingtiltak.

F.eks flere ganger gjemte hun (eller noen av hennes "fans") klærne mine etter gym/svømming. Helst i guttegarderoben eller ute på skoleplassen. Jeg fikk tilbud om å få skifte i lærernes garderobe. Da satte hun ut rykte om at jeg var lesbisk og lå med gymlæreren.

Dette var vel noe av det mindre alvorlige hun stod for.

TS

Anonymkode: e8806...048

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit nå i dem da! Da er ikke du noe bedre! har blitt mobbet jeg også, men jeg gidder jo ikke og bruke tiden min på og ødelegge for de. 

Anonymkode: 92319...8ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den som var "hjernen" bak mitt helvete på barne og ungdomsskolen jobber nå det lokale næringslivet om å få støtte til aktiverer som skal virke samlende og "anti mobbing".

Denne dama stilte også opp i et portrettintervju i lokalavisa og snakket så varm om nestekjærlighet og slikt.

Jeg sitter på rikelig med dokumentasjon om hennes framferd og forsøk på dialog med hennes hjem når vi gikk på skolen.

Planen var å gå til sak mot kommunen men jeg har ikke mot eller overskudd lengre. 

Hun har aldri beklaget mobbingen og de få gangene vi har vært på samme sted er hun fortsatt nedlantende og ond.

Jeg har lyst å skrive en mail til de som sitter på pengene og la få vite hvordan denne "engelen" dems virkelig er.

Anonymkode: e8806...048

People change...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...