Gå til innhold

Invitert i bryllup til min bror men..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har ikke lyst å gå i bryllupet til broren min. Å sitte der og bli påminnet om hvilken taper jeg er som er 35 år og singel. Nei takk. Jeg og min bror har alltid vært close, men nå er han lei seg for at jeg ikke vil ha noe med han å gjøre. Jeg orker bare ikke lykkelige mennesker og spesielt ikke innen familien. Og JA jeg har prøvd å være sammen med han og samboeren men hver gang ender det med at jeg griner og føler meg mislykket og taper. For ingen menn vil ha meg og det livet der kommer aldri jeg til å få.

Hadde dere likevel gått i dette bryllupet selv om det hadde innebært sure miner og mye gråting? Pappa og resten av familien mener jeg er slem og egoistisk. Men jeg blir veldig utmattet av å gråte så mye. 

Anonymkode: 1f93e...dec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du hatt kjæreste før? Isåfall når var sist? Å være singel en liten periode er jo ikke noe big deal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Dette er veldig egoistisk. Du må kunne klare å glede deg på andres vegne, i hvert fall din egen bror på hans bryllupsdag! Hvis du skal holde på sånn resten av livet kommer du til å bli en ekstremt bitter og lite likandes person. Du må åpenbart jobbe med deg selv. En så selvsentrert og selvmedlidende holdning er heller ikke akkurat noe det annet kjønn finner attraktivt, kanskje det er derfor du ikke får deg kjæreste og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, mr92 skrev:

Har du hatt kjæreste før? Isåfall når var sist? Å være singel en liten periode er jo ikke noe big deal.

Hadde kjæreste i 3 uker da jeg var 18. Men alle menn hater meg så jeg har gitt opp. Mens broren min har alltid hatt kjærester og det irriterer meg at han har hatt så enkelt liv :( Han bare plukket en på Tinder han. Jeg får ikke svar på Tinder en gang. 

Bryllupet er langt uti gokk på fjellet så jeg må være der en hel helg. Ikke har broren min noen spennende venner heller. Det er så vanskelig å ta seg sammen. Hver gang vi er på familiemiddag gråter jeg fordi han og dama minner meg på hvor grusom taper jeg er. Likevel vil de gjerne at jeg skal komme i bryllupet. Vanskelig. 

Anonymkode: 1f93e...dec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidd ødelegg forholdet til din bror og familien ellers pga du er sjalu. Du er 35 år og oppfører deg som en drittunge. Ikke rart du er singel.

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, herremann skrev:

Gidd ødelegg forholdet til din bror og familien ellers pga du er sjalu. Du er 35 år og oppfører deg som en drittunge. Ikke rart du er singel.

Hvorfor er du så slem? Jeg kan ikke noe for at jeg føler som jeg gjør. 

Anonymkode: 1f93e...dec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde kjæreste i 3 uker da jeg var 18.

Da forstår jeg deg godt, det må være grusomt. Drit i hva resten av idiotene i tråden skriver. Folk har tatt selvmord for mindre liksom... Har selv et familiemedlem i samme båt, og er noen år eldre enn deg også. Han kom alltid i selskap som bryllup, men kunne se på han at det åt på sjela hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått. Dette er din brors store dag og han vil dele den med deg. Jeg vil ikke kalle deg egoistisk hvis du ikke går, men det kan hende du angrer etterpå. Du sier at du og broren din er nær og da sier det seg selv at du burde gå. Bit tennene sammen, gå og gled deg over deres dag. Dette klarer du!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du så slem? Jeg kan ikke noe for at jeg føler som jeg gjør. 

Anonymkode: 1f93e...dec

The truth hurts. Det er et såpass alvorlig at jeg skriver det som er nødvendig for at du forstår alvoret. Du er villig til å ødelegge din brors store dag, og ødelegge forholdet til din bror og familie pga du er sjalu.

Trist og patetisk. Ta evt å snakk med legen din og få en henvisning til en psykolog.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, herremann skrev:

The truth hurts. Det er et såpass alvorlig at jeg skriver det som er nødvendig for at du forstår alvoret. Du er villig til å ødelegge din brors store dag, og ødelegge forholdet til din bror og familie pga du er sjalu.

Trist og patetisk. Ta evt å snakk med legen din og få en henvisning til en psykolog.

Har gått til psykolog siden jeg var 20, hjelper ikke. 

Anonymkode: 1f93e...dec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kattehviskeren
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du så slem? Jeg kan ikke noe for at jeg føler som jeg gjør. 

Anonymkode: 1f93e...dec

Jo, dette kan du faktisk, og bør du, jobbe med. Dette er ikke normalt, det er sykelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, herremann skrev:

The truth hurts. Det er et såpass alvorlig at jeg skriver det som er nødvendig for at du forstår alvoret. Du er villig til å ødelegge din brors store dag, og ødelegge forholdet til din bror og familie pga du er sjalu.

Trist og patetisk. Ta evt å snakk med legen din og få en henvisning til en psykolog.

Hele innlegget ditt oser av en person som har hatt et gjennomsnittlig eller bedre liv og ikke har mulighet for å forstå hvordan det er å være ensom i lang tid. "Ødelegge din brors dag", lol. "Gå til psykolog" hahaha. Visste du ikke at psykologer er en vits og bare kan hjelpe folk som ikke har større problemer enn et dødt kjæledyr?

Anonymkode: 866e0...dad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten stygt å si, men klarer ikke la vær! Det er nesten ikke rart du singel. Du virker ekstremt negativ og egoistisk. Dette virker som en tulletråd. For om noen virkelig tenker slik så begynner jeg å lure på menneskeheten 

Anonymkode: f8a19...b27

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig egoistisk...Ta deg sammen denne ene dagen for broren din! Og hvem vet, kanskje du møter en kjekk mann i bryllupet?;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere som angriper TS, har dere vært single i 35 år? Hvis ikke, hold kjeft.

Anonymkode: 866e0...dad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, så klart skal du gå i bryllupet til broren din! Hvordan i all verden kan det være et alternativ og ikke gå? Suck it up og klistre på deg et smil denne ene dagen! Jeg er enig med familien din i at du høres ekstremt slem og egoistisk ut som vurderer å ikke komme. Denne dagen handler om din bror, IKKE om deg. Beklager at jeg er krass, men dette handler faktisk ikke om deg men om å vise at du er der for broren din!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde fortelle familien din hvordan du har det. Og du burde gå i brylluppet. Du kommer til og få mange negativ respons om du ikke går og det blir verre for deg. Så fortell de hvordan du har det og du er ingen taper selvom du ikke har kjæreste :) Det hjelper og snakke ut med noen! :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...