Gå til innhold

Edrogan: Tyrkere er Europa sine fremtid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 timer siden, julia83 skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor Tyrkere skal være framtiden i Europa når 80% av tyrkere i Tyskland går på Trygd.

Snakket med en tysk dame, hun sa at tyrkere i Tyskland var svært upopulære, de integrerte seg ikke, og noen kunne ha bodd i Tyskland i 20 år uten å kunne tysk.

Anonymkode: 1d214...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakket med en tysk dame, hun sa at tyrkere i Tyskland var svært upopulære, de integrerte seg ikke, og noen kunne ha bodd i Tyskland i 20 år uten å kunne tysk.

Anonymkode: 1d214...431

Det er da ikke lagt til grunn at tyrkere skal integrere seg i Tyskland?Jeg mener hovedandelen er der basert på gastarbeiter avtale mellom Tyrkia og Tyskland, og det er ikke avtaler som gir stort rom for integrering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Druid skrev:

Stort sett tar du feil i alle dine påstander om Erdogan.  

Erdogan er ikke lydig og lojal til islam; han bruker muslimer i Tyrkia for å befeste sin makt og eneste grunnen til at han nå støtter muslimer, er fordi de vestlig orienterte delene i Tyrkia har mistet mye makt

Erdogan er helt super. Han skal lede Islam inn i en ny gullalder og bøyer seg ikke for noen.
Saudi Arabia er Amerikanske slaver, men Erdogan er helt topp. Han bøyer seg ikke for USA og dermed mener jeg han er den rette personen til å forene den islamske verden. Jeg har stor tro på Erdogan. Om 10 år vil hele den islamske verden være forent takket være Erdogan. Erdogan jobber for gud og hans mål er forene den islamske verden. Vekk med de korrupte amerikanske slaver som Saudi Arabia. Ja til Erdogan og Islams nye gullalder.

Saudi Arabia er en amerikansk slave, men Erdogan derimot bøyer seg ned for ingen.
Den islamske verden har lenge ventet på en leder som skal kunne forene Islam under et flagg. 
Erdogan er den rette mannen for jobben fordi han ikke er amerikansk slave.

 

Endret av QATAR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så mener jeg at det burde være Saudi Arabia som skal lede muslimene i en ny gullalder, men det viser seg at monarkiet i Saudi Arabia er korrupte som bare pokker. La meg gi dere et eksempel. Hvorfor må saudi Arabia spørre USA om lov til å krige mot Jemen? Svaret er jo at Saudi Arabia er amerikanske slaver. Erdogan er framtiden for Islam. Jeg gleder meg også til den dagen Erdogan utsletter det korrupte regimet i Saudi Arabia. Ingen muslimer skal være amerikansk slave.

Her er en sitat fra USA til Saudi Arabia. Saudi Arabia må spørre sine USA herrer om lov til å gjøre noe.
I dette tilfellet spør Saudi Arabia, USA om tillatelse til å gjøre noe militært. Dette beviser at Saudi Arabia er en amerikansk slave. Saudi Arabia har ingen lojalitet til muslimer, men de har kun lojalitet til USA.

Sitat

Ifølge Saudi-Arabias ambassadør i Washington, Adel al-Jubeir, har USA gitt grønt lys til militæroffensiven, men deltar ikke selv direkte.


http://www.aftenposten.no/verden/Saudi-Arabia-angriper-mal-i-Jemen-45886b.html

Endret av QATAR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange muslimer som støtter Erdogan i Norge. Mange av muslimer som er av arabisk opprinnelse i Norge støtter Erdogan. Mange Arabere i Norge hater Saudi Arabia fordi Saudi Arabia er amerikanske slaver. Erdogan er ingen amerikansk slave. Derfor støtter mange norske muslimer Erdogan.

Denne video gir en veldig god illustrasjon av Saudi Arabia. Saudi Arabia er amerikansk slave. Derfor støtter jeg ikke Saudi Arabia.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

Uten kunnskap fra bibliotekene i den muslimske verden ville renessansen aldri kommet til Europa.

Den muslimske verden har ikke alltid vært så lite utviklet som den er nå. For lenge iden var faktisk den muslimske verden mer utviklet en den Europeiske. Forskjellen var at Europa utviklet seg mens den muslimske verden stoppet opp.

Ja Edpgan er en gal mann. Men han støttes av både USA og NATO så han kan gjøre hva han vil. 

Og la oss være ærlige her både lærde og bøker ble brent i vesten også på den tiden. Og slavehandel ble også brukt.

Man kan kritisere Islam og den islamske verden for mye. Men perioden 700 tallet til 1100 tallet så har vesten ikke så mye rett og si noe. Siden på den tiden var faktisk den muslimske verden mer utviklet en vår. Dette er et historisk faktum. Enten du liker det eller ikke. 

 

 

Selvsagt vil du totalt missforstå det jeg skrev her. Og komme med påstå at jeg mener noe jeg ikke mener eller har skrevet. Men det er jo bare typisk Internet.

ja den gylnede alderen, der på slutten de lærde fikk beskjed om å konverterte av de som ikke var muslimer og ødelegge tekster. Islam sprede ut kunnskapen indirekte, for å redde tekstene så reddet munker ved å ta den inn til øst Europa og deseminerte ut til vest. Poenget var at du kan ikke under islam tåle motstridene syn på verden, siden dette er bokstav tro og boken er bokstavelig ordet til gud.     

Ja Islam var mye mere åpen og fremgangs rik, men det var ikke på grunn av islam. Islam fører tilslutt til lav intensiveness krig mellom stammer, familier og ikke leveling forhold for mennesker tilslutt bortsett fra rikeste.

Helt riktig at islam var velykket, men de lærde produserte ingenting enste de gjorde var å gjenoppdage tekster.

Jeg tror du må lese det jeg skrev først engang til, jeg tror at du missforsto meg. Jeg legger aldri ord i munnen til andre, jeg tar å viser feilsluttinger i argumentasjon rekken eller vis brist på bevis. Jeg bør vite, holdt god del debater på uni da som moderator både som student og etter endt student tid.                    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, QATAR skrev:

Egentlig så mener jeg at det burde være Saudi Arabia som skal lede muslimene i en ny gullalder, men det viser seg at monarkiet i Saudi Arabia er korrupte som bare pokker. La meg gi dere et eksempel. Hvorfor må saudi Arabia spørre USA om lov til å krige mot Jemen? Svaret er jo at Saudi Arabia er amerikanske slaver. Erdogan er framtiden for Islam. Jeg gleder meg også til den dagen Erdogan utsletter det korrupte regimet i Saudi Arabia. Ingen muslimer skal være amerikansk slave.

Her er en sitat fra USA til Saudi Arabia. Saudi Arabia må spørre sine USA herrer om lov til å gjøre noe.
I dette tilfellet spør Saudi Arabia, USA om tillatelse til å gjøre noe militært. Dette beviser at Saudi Arabia er en amerikansk slave. Saudi Arabia har ingen lojalitet til muslimer, men de har kun lojalitet til USA.


http://www.aftenposten.no/verden/Saudi-Arabia-angriper-mal-i-Jemen-45886b.html

Jeg er svært gla at du faktisk viser hva muslimer faktisk tenker. Dette ser jeg ellers bare på youtube der imamer sier hva du sier, bortsett at du har ikke sagt at kvinner uten hijab er er urene og horer (skulle gjerne vist videoer fra "norske" imamer her men blir slettet).    

Endret av ElinX0Xpoliti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nye nå er at Erdogan truer Europeere. Nei, jeg snakker ikke om Tyskland eller Nederland, men Europeere.

"Europeans would not be able to walk safely on the streets if they kept up their current attitude toward Turkey"

http://www.reuters.com/article/us-turkey-referendum-europe-idUSKBN16T13E

Utrolig av en ledere av et så stort land å si, hva han mener med det vet jeg ikke.

Anonymkode: 9c517...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere på kvinneguiden er bare sjalu og misunnelig på islamske ledere. USA kan ikke befale Erdogan rundt som en slave. Erdogan står for frihet og mostandskamp mot undertrykkelse og amerikansk imperialisme. Nå vedder jeg på at nordmenn er sinte fordi Erdogan nekter å krige for USA. Norge må følge USA som en slave. Det samme gjør Saudi Arabia, men Tyrkia og Erdogan er håpet i den islamske verden. Erdogan nekter å være en Amerikansk slave.

En fantastisk nyhetsrapport om Tyrkia og USA. Vi muslimer er frie mennesker. Muslimer skal ikke være amerikansk slave.

 

Endret av QATAR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎21‎.‎03‎.‎2017 den 14.41, QATAR skrev:

Haha morsomt at folk tror Tyrkia trenger Europa. Tyrkerne har ikke bruk for Europa. Europa er ubrukelig når Tyrkia har hele Asia å drive handel med. Folk i Europa er misunnelig på Tyrkia.

Tyrkias trofaste venner i Asia er Pakistan og Kina. Det tilsvarer over 2 millard mennesker, og jeg tror ikke det er så mye folk i hele Europa. Større marked i Asia enn i Europa.

Anonymkode: 6116d...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tyrkias trofaste venner i Asia er Pakistan og Kina. Det tilsvarer over 2 millard mennesker, og jeg tror ikke det er så mye folk i hele Europa. Større marked i Asia enn i Europa.

Anonymkode: 6116d...387

Dette stemmer i og for seg, men det er kvalitativt dårligere markeder fra Tyrkias ståsted og skaper dype økonomiske problemer på sikt. Jeg tror heller Erdogan kommer til å rette seg mot Russland, men først må han få politisk kontroll i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tyrkias trofaste venner i Asia er Pakistan og Kina. Det tilsvarer over 2 millard mennesker, og jeg tror ikke det er så mye folk i hele Europa. Større marked i Asia enn i Europa.

Anonymkode: 6116d...387

Kineserne flest er vel lite mottagelig for islam. Der kan Erdogan eller Quatar dra på misjonsreise til de blir blå i fjeset. 

Anonymkode: a2fc5...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kineserne flest er vel lite mottagelig for islam. Der kan Erdogan eller Quatar dra på misjonsreise til de blir blå i fjeset. 

Anonymkode: a2fc5...e8c

Der tar du feil. Det er en ny supermakt i allianse. Denne alliansen består av Iran, Kina, Tyrkia og Russland.

China, Turkey vow to strengthen military ties
http://eng.mod.gov.cn/DefenseNews/2014-07/09/content_4521175.htm

THE TURKEY-RUSSIA-IRAN AXIS
http://www.frontpagemag.com/fpm/263922/turkey-russia-iran-axis-kenneth-r-timmerman

What to Make of Erdogan's Proposal for a 'Turkish-Iranian-Russian Alliance'
https://sputniknews.com/politics/201607211043424183-erdogan-russia-china-turkey-alliance-analysis/

Iran, China sign agreement to boost defense-military cooperation
http://www.islamicinvitationturkey.com/2016/11/14/iran-china-sign-agreement-to-boost-defense-military-cooperation/

 

Turkey is mulling buying missiles in China and nuclear power plants in Russia. Meanwhile, China and Russia are holding military exercises in the Mediterranean. The West has to get used to it, says DW's Frank Sieren.
http://www.dw.com/en/sierens-china-military-exercises-in-the-mediterranean/a-18427931

 

Turkish and Chinese companies on Tuesday held business talks here and signed 36 deals worth nearly $300 million.
http://www.chinadaily.com.cn/business/2016-11/02/content_27249192.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vesten er misunnelig på Asia. Fordi vesten ikke lenger er midtpunktet i den globale verden.
I det globale verden så er det USA og Europa som taper. Kina, Tyrkia og Asia vinner hele tiden.
Folk er vesten taper hele tiden. Det er derfor dere er misunnelig og sjalu på Erdogan.

At Erdogan har inngått allianse med Shia muslimer for å knuse Saudi Arabia. Er et bevis på at Erdogan ønsker å forene alle muslimer under et flagg. For Erdogan spiller det ingen rolle om du er shia eller sunni muslim. Erdogan skal forene alle muslimer under et flagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...