Gå til innhold

Edrogan: Tyrkere er Europa sine fremtid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, Z.Z skrev:

20 år er alt for tidlig spør du meg, men eskalering av konfliktene kan være et faktum lenge før det. Det at du stikker fra Norge sier egentlig alt om hvor lojaliteten er. Hvis du faktisk egentlig hadde det trygt i ditt opprinnelige hjemland så var det ingen grunn til å komme hit i utgangspunktet. Vi blir sittende igjen med svarteper.

Jeg kom hit pga ekteskap, så mao er jeg innvandrer og ikke flyktning.

Om du hadde sett meg på gaten og hørt meg snakke hadde du trodd jeg var norsk/norsk.

Grunnen til at jeg reiser hjem om "helvete fryser til is" og Norge blir muslimsk er så enkelt at jeg verdsetter religionsfrihet, ytringsfrihet så pass høyt at jeg ikke vil være det foruten.

Tro ikke, og anta ikke, at jeg ville lagt meg ned som en kuet hund og latt muslimene overta og krenke Norge uten kamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Jeg kom hit pga ekteskap, så mao er jeg innvandrer og ikke flyktning.

Om du hadde sett meg på gaten og hørt meg snakke hadde du trodd jeg var norsk/norsk.

Grunnen til at jeg reiser hjem om "helvete fryser til is" og Norge blir muslimsk er så enkelt at jeg verdsetter religionsfrihet, ytringsfrihet så pass høyt at jeg ikke vil være det foruten.

Tro ikke, og anta ikke, at jeg ville lagt meg ned som en kuet hund og latt muslimene overta og krenke Norge uten kamp.

Jeg vet jo det. Det er bare ikke til å tro at vi må gå gjennom konflikter nok en gang etter å ha bygget et solid fundament for eropeiske nasjoner og folk. Det har vært en fryktelig lang og brutal prosess som vi nå er i ferd med å ødelegge i løpet av noen få generasjoner. Jeg aner ikke hvor du skal dra, men det høres jo unektelig ut som et vestlig land og alle disse er truet. Det finnes unntak i Øst-Europa, men de er også under konstante angrep av rabiate globalister fra vest. Kanskje vi må falle og andre nasjoner som i Øst-Asia tar over og kontrollerer et broket Europa. Jeg bare skulle ønske vi kunne prøve å bevare det vi har skapt, uten å skeie fullstendig ut. Men igjen, alternativene begynner bli få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2017 den 21.28, Apis skrev:

Trodde aldri dagen skulle komme da du mener det er greit at islamister bedriver valgkamp i Norge, Hva har skjedd?

Denne dagen kommer aldri, så ta det med ro.

18 timer siden, QATAR skrev:

Det er mange tyrkere i Europe fordi Tyrkerne er framtiden i Europa. Erdogan har støtte i Nederland, Tyskland, Norge, Sverige og Danmark. Erdogan har støtte fra 99% av tyrkerne i Europa. Du er bare misunnelig og sint fordi Erdogan er en populær leder. Erdogan er den perfekte lederen som noensinne har eksistert. Jeg støtter Erdogan 100%. Han er den perfekte lederen for muslimer.

 

Spol fram til 01:00 minutt og du ser masse tyrkere fra Tyskland som støtter Erdogan.

 

Dere nordmenn er misunnelige. Fordi muslimer har bedre ledere enn vesten. Dette er en video fra Nederland.

 

Haha, hvem som er misunnelig er tydelig - nordmenn strømmer ikke til muslimske land for å bosette seg der. Videoene dine beviser ingenting. Tyrkia kommer aldri til å bli et europeisk land så lenge landet ledes av religiøse ekstremister fordi vi er ikke religiøse ekstremister i Europa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Drizzt skrev:

Haha, hvem som er misunnelig er tydelig - nordmenn strømmer ikke til muslimske land for å bosette seg der. Videoene dine beviser ingenting. Tyrkia kommer aldri til å bli et europeisk land så lenge landet ledes av religiøse ekstremister fordi vi er ikke religiøse ekstremister i Europa. 

Du må ta henne på alvor. Hun er langt fra alene. Nordmenn strømmer selvfølgelig ikke til muslimske land, men det motsatte skjer i stor skala. Tyrkia kan nok en gang bli ledestjernen i den muslimske verden som før med det ottomanske riket. Hvis de samler seg om felles interesser og ideologi vil vi ha et enormt problem, mye større enn det vi har nå. Det eneste som hindrer dette er massive uenigheter innad og tullete innvandringspolitikk fra vår side. Det er ikke slik at vi ikke har vært gjennom problematikken før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Z.Z skrev:

Du må ta henne på alvor. Hun er langt fra alene. Nordmenn strømmer selvfølgelig ikke til muslimske land, men det motsatte skjer i stor skala. Tyrkia kan nok en gang bli ledestjernen i den muslimske verden som før med det ottomanske riket. Hvis de samler seg om felles interesser og ideologi vil vi ha et enormt problem, mye større enn det vi har nå. Det eneste som hindrer dette er massive uenigheter innad og tullete innvandringspolitikk fra vår side. Det er ikke slik at vi ikke har vært gjennom problematikken før.

Tja, tilstrømmingen viser hvem som er misunnelig på hvem og der er jeg sterkt uenig med den siterte brukeren.

At Europa islamiseres i stor fart er synlig for de fleste, men det betyr ikke at ''tyrkerne er framtiden i Europa'' siden det er veldig mange muslimer fra andre land som også strømmer inn hit. At Tyrkia er en tikkende bombe rett ved siden av Europa er det lite tvil om, men det er fult mulig å nøytralisere faren hadde Europa ført riktig politikk på dette feltet. Nå som Europa har historien å lære fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, QATAR skrev:

Jeg er født i Norge og Norge er mitt land, men det betyr ikke at du må være svart eller brun for å være Muslim.
Det er ca 4000 etniske nordmenn som konverterer til Islam hvert eneste år. Det er ingen tvil om at Norge kommer til å være islamsk om 20 år. Siden etniske nordmenn elsker Islam. Som Muslim så støtter jeg Erdogan. Fordi Erdogan er sterk, visdomfull og intelligent leder. Jeg er født i Norge og det finnes 200000 hvite etniske norske muslimer i Norge. Muslim er ikke en religion som tilhører svarte eller brune mennesker. Islam tilhører også hvite mennesker og hvite mennesker har også rett til å være muslim.

I Norge har omkring 3000 etniske nordmenn konvertert til islam. På slutten av 1990-tallet var antallet etniske nordmenn som hadde konvertert til islam omkring 500. Din påstand om at ca 4000 etniske nordmenn konverterer til islam hvert eneste år er altså voldsomt blåst opp. Påstanden din er langt fra sannheten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Klossmajor skrev:

I Norge har omkring 3000 etniske nordmenn konvertert til islam. På slutten av 1990-tallet var antallet etniske nordmenn som hadde konvertert til islam omkring 500. Din påstand om at ca 4000 etniske nordmenn konverterer til islam hvert eneste år er altså voldsomt blåst opp. Påstanden din er langt fra sannheten.

Vi har allerede vært innom dette, og du kunne tatt henne på mye mer i sitatet, men vi skal ikke. Jeg har respekt for hennes situasjon og det er opp til henne å avgjøre dette samtidig som jeg vet hvor vi skal legge våre kort. Lykke til QATAR, men du er dessverre ikke velkommen i mitt hjemland. Si hva du vil; "all bets are off".

Endret av Z.Z
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Z.Z skrev:

Vi har allerede vært innom dette, og du kunne tatt henne på mye mer i sitatet, men vi skal ikke. Jeg har respekt for hennes situasjon og det er opp til henne å avgjøre dette samtidig som jeg vet hvor vi skal legge våre kort. Lykke til QATAR, men du er dessverre ikke velkommen i mitt hjemland. Si hva du vil; "all bets are off".

Jeg er etnisk norsk så jeg er alltid velkommen i Norge. Norge er mitt land. Erdogan er en fantastisk leder som skal gjenopplive islams gullalder. Min lojalitet ligger hos gud og guds ord er skrevet i koranen. Jeg gjør som gud befaler meg. Erdogan er lydig og følger guds ord i koranen. Han er en fantastisk leder. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, QATAR skrev:

Jeg er etnisk norsk så jeg er alltid velkommen i Norge. Norge er mitt land. Erdogan er en fantastisk leder som skal gjenopplive islams gullalder. Min lojalitet ligger hos gud og guds ord er skrevet i koranen. Jeg gjør som gud befaler meg. Erdogan er lydig og følger guds ord i koranen. Han er en fantastisk leder. 

 

 

Ifra 800 tallet til 1100 tallet der på slutten de brente alle bøkene og drepte alle lærde? Ifra 600 - 700 tallet med dimmis og hvite slave tiden og spreding med sverdet?  

Egodan er gal man og diktator, han kommer til ødelegge Tyrkia med hans handlinger og samarbeid med ISIS.  

Endret av ElinX0Xpoliti
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, QATAR skrev:

Jeg er etnisk norsk så jeg er alltid velkommen i Norge. Norge er mitt land. Erdogan er en fantastisk leder som skal gjenopplive islams gullalder. Min lojalitet ligger hos gud og guds ord er skrevet i koranen. Jeg gjør som gud befaler meg. Erdogan er lydig og følger guds ord i koranen. Han er en fantastisk leder.

Du skriver at du gjør som Gud befaler deg. Har du hørt noe fra den kanten da? Har Gud gitt deg noen befalinger den siste tiden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Drizzt skrev:

Denne dagen kommer aldri, så ta det med ro.

 

Da syntes jeg at du og dine politiske meningsfeller problematiserer lite over at det blir bedrevet Tyrkisk valgkamp i Norge, men du mener at Hege Storhaug tar feil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Klossmajor skrev:

Du skriver at du gjør som Gud befaler deg. Har du hørt noe fra den kanten da? Har Gud gitt deg noen befalinger den siste tiden?

Vet ikke med Qatar men,, men i går befalte han meg å kjøpe 4 pakker Juicy fruit og en stor plate melkesjokolade 

Endret av Apis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Apis skrev:

Vet ikke med Qatar men,, men i går befalte han meg å kjøpe 4 pakker Juicy fruit og en stor plate melkesjokolade 

Adlød du?

Endret av Klossmajor
skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Apis skrev:

Har en noe valg?

Håper du finner ut at du har et valg hvis du en dag skulle bli befalt om å sprenge deg selv i en folkemengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Klossmajor skrev:

Håper du finner ut at du har et valg hvis du en dag skulle bli befalt om å sprenge deg selv i en folkemengde.

Kan lure på hva slags mekanismer som ligger bak at noen "frivillig" sprenger seg selv og hva vi i Europa gjør feil, når folk født og oppvokst i godt fungerende demokratier blir radikaliserte og velger å konvertere til Islam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Apis skrev:

Kan lure på hva slags mekanismer som ligger bak at noen "frivillig" sprenger seg selv og hva vi i Europa gjør feil, når folk født og oppvokst i godt fungerende demokratier blir radikaliserte og velger å konvertere til Islam

Jeg tror det viktigste stikkordet er tilhørighet. Andre stikkord som kan spille en stor rolle tror jeg er oppmerksomhet, trygghet, spenning og status (innad en gruppe).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Apis skrev:

Da syntes jeg at du og dine politiske meningsfeller problematiserer lite over at det blir bedrevet Tyrkisk valgkamp i Norge, men du mener at Hege Storhaug tar feil? 

Kom tilbake etter å ha lest denne artikkelen som viser til akkurat det jeg skrev (og du misforsto, trolig uten vilje at det handler om noe helt annet).

http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/Rett-a-kreve-lojalitet-til-nytt-hjemland--Janne-Haaland-Matlary-617505b.html

 

Det er selvsagt i orden at borgere møtes til møter med talere fra sitt tidligere hjemland, men dette gjelder ikke besøk av sittende regjeringsmedlemmer fra et fremmed land. Ministerbesøk er offisielle besøk fra en regjering til en annen hvor man er gjest på vertslandets premisser. Man mottas av representanter for vertslandets regjering etter reglene for diplomatisk protokoll og selv om gjesten møter sine tidligere landsmenn driver han eller hun selvsagt ikke politisk agitasjon på fremmed jord.

Nederland er derfor i sin fulle rett til å stoppe ministre fra andre land som ankommer uanmeldt og uten invitasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, QATAR skrev:

Jeg er etnisk norsk så jeg er alltid velkommen i Norge. Norge er mitt land. Erdogan er en fantastisk leder som skal gjenopplive islams gullalder. Min lojalitet ligger hos gud og guds ord er skrevet i koranen. Jeg gjør som gud befaler meg. Erdogan er lydig og følger guds ord i koranen. Han er en fantastisk leder.

Stort sett tar du feil i alle dine påstander om Erdogan.  

Erdogan er ikke lydig og lojal til islam; han bruker muslimer i Tyrkia for å befeste sin makt og eneste grunnen til at han nå støtter muslimer, er fordi de vestlig orienterte delene i Tyrkia har mistet mye makt. Ironisk nok pga Europa og USA  Da han begynte dette prosjektet, lå støtten primært andre steder. Og det er hvilken politisk utvikling som kommer til å bestemme i framtiden hvor muslimsk han kommer til å fremstå. Det er slett ikke usannsynlig at  de som støtter hans muslimske retning kommer til å våkne til en overaskelse når han har fått etablert den endelige posisjonen sin. 

Han er heller ingen stor leder, ettersom veldig mye av hans posisjon er kommet ved å bruke direkte fysisk makt. En stor leder er den som kan styre basert på konsensus.

Men det store problemet er det samme i Tyrkia som i USA og Russland ; det er ikke Erdogan , Trump og Putin som er det reelle problemet, det er sammenbruddet i folks demokratiske forståelse som gjør at de stemmer inn ledere i stedet for representanter. Problemet er ikke eliten, det er kveget.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar
10 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Ifra 800 tallet til 1100 tallet der på slutten de brente alle bøkene og drepte alle lærde? Ifra 600 - 700 tallet med dimmis og hvite slave tiden og spreding med sverdet?  

Egodan er gal man og diktator, han kommer til ødelegge Tyrkia med hans handlinger og samarbeid med ISIS.  

Uten kunnskap fra bibliotekene i den muslimske verden ville renessansen aldri kommet til Europa.

Den muslimske verden har ikke alltid vært så lite utviklet som den er nå. For lenge iden var faktisk den muslimske verden mer utviklet en den Europeiske. Forskjellen var at Europa utviklet seg mens den muslimske verden stoppet opp.

Ja Edpgan er en gal mann. Men han støttes av både USA og NATO så han kan gjøre hva han vil. 

Og la oss være ærlige her både lærde og bøker ble brent i vesten også på den tiden. Og slavehandel ble også brukt.

Man kan kritisere Islam og den islamske verden for mye. Men perioden 700 tallet til 1100 tallet så har vesten ikke så mye rett og si noe. Siden på den tiden var faktisk den muslimske verden mer utviklet en vår. Dette er et historisk faktum. Enten du liker det eller ikke. 

 

 

Selvsagt vil du totalt missforstå det jeg skrev her. Og komme med påstå at jeg mener noe jeg ikke mener eller har skrevet. Men det er jo bare typisk Internet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...