Gå til innhold

Er dette godkjent antrekk til en barnedåp ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte også det samme som deg om fargen, kanskje marine blått ? Eller den samme fargen som på bildet ? :) med en sort kåpe over istede ? Ts

Anonymkode: a8e78...f67

Fargen på bildet er fin, den kan du godt bruke sammen med både skoene og smykkene du beskriver. Vinrødt er fint med både sort, grått og marineblått. Ville tatt sort strømpebukse til den når du har sorte sko. Ville ikke byttet farge om det betyr at du kommer til å bruke kjolen mye mindre, men det er en fin kjole som også kan brukes til hverdags uansett hvilken farge du velger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det greit å bruke strømpebukser i sånne sko ? :) Ts

Anonymkode: a8e78...f67

Selvfølgelig er det det. Hadde du tenkt å gå uten? :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med denne blusen og ett sort kjørt eller sort bukse ? 

Ts

 

image.jpeg

Anonymkode: a8e78...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Første alternativ var et MYE bedre forslag. 
Og ja, du kan bruke strømper/strømpebukser i de skoene. Selvsagt kan du det. Jeg støtter forslaget om vinrøde strømpebukser til den svarte kjolen og de svarte skoene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2017 den 22.01, AnonymBruker skrev:

Hva med denne blusen og ett sort kjørt eller sort bukse ? 

Ts

Anonymkode: a8e78...f67

SKJØRT IKKE KJØRT.

Anonymkode: d3eee...79b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Sei meg, ER folk heilt avkopla røynda om dagen? Så utruleg mange som verkar som om dei aldri har vore i verken bryllaup, konfirmasjonar, 50-årslag, julebord eller noko anna, og heller ikkje kjenner nokon som har det og som dei kan høyre med? Snakkar ikkje folk med kvarandre, eller er det berre så mykje enklare å spørre nokon på nett som ikkje kjenner verken familie eller vener eller vertilhøva der ein skal? KG har blitt full av spørsmål som dette, og det får meg verkeleg til å lure. 

 

Ja, TS, du kan ha strømpebukser i slike sko. Du BØR nok ha det, for det er berre mars, og det er ganske mykje for kaldt til å gå utan strømpis no... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Tigress. Det virker sånn. Man skulle nesten tro at alle disse som spør om passende antrekk til den ene og den andre begivenheten bor aldeles avsondret og ikke har kontakt med andre mennesker som de kan rådføre seg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Arabella skrev:

Ja, Tigress. Det virker sånn. Man skulle nesten tro at alle disse som spør om passende antrekk til den ene og den andre begivenheten bor aldeles avsondret og ikke har kontakt med andre mennesker som de kan rådføre seg med.

Vel, det behøver ikke være værre enn at man ønsker en slags bekreftelse på det man har tenk å velge.

Dette er jo tross alt et diskusjonsforum, og det ville blitt lite aktivitet hvis man ikke skulle spørre om saker og ting det går an å finne ut av på andre måter eller burde vite selv ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2017 den 12.57, AnonymBruker skrev:

Er det greit å bruke strømpebukser i sånne sko ? :) Ts

Anonymkode: a8e78...f67

Absolutt, spesielt med tanke på årstiden ;) 

Personlig ville jeg nok valgt et par uten ankelrem, men det blir selvsagt en personlig sak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...