Gå til innhold

Hedmark - venninneprat


Krystallglass

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ei jente som nærmer meg det store 30-tallet i år:alice:har det siste året, eller to sklidd mer eller mindre bort fra tidligere venner som fortsatt holder på og drikker hver eneste helg. så når livet mitt da ikke lengre består av fylleslag, misforstå meg rett, tar meg gjerne en fest i blant, så bor jeg på et sånt sted som "hvis du ikke drikker i helgene, så hører du heller ikke ifra oss". 

Det skal sant sies at jeg da heller har hatt dårlige venner. Men jeg savner noen i hverdagen hvor jeg kan skravle om alt som er, gå på kafé, trene sammen med - gå turer og lignende. Jeg sier ikke jeg er totalt venneløs, men de få jeg har bor såpass langt unna at man aldri har tid til å gjøre disse tingene jeg nevnte ovenfor.

Jeg har kjæreste/samboer, jobber i en detaljbutikk hvor jeg trives utrolig godt, har et barn som jeg har hos meg annenhver helg og i ferier, ettersom han går på skolen i en annen kommune enn der jeg bor. 

 

Jeg jobber veldig mye kveld, sånn at jeg har ikke så lett for å treffe folk på "vanligvis". 

Er det noen andre her i Hedmark som føler det på samme måte som meg? Så send meg gjerne pm og fortell litt om deg selv:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...