Gå til innhold

LineGs prøvedagbok


LineG

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 timer siden, Dragoste skrev:

Nei 😰... vet ikke helt hva jeg skal si, sender deg en klem ❤️ En dag så går det 😊

Takk trenger det nå :hjerte:

 

-----------------

Viser seg at jeg hadde en spontanabort når jeg hadde blødningen min, Men kroppen min har ikke forstått at det var det så alt av livmor og fostervann osv har jo vokst. Derfor jeg og har hatt symptomer og fått positivt utslag på tester. Fikk med meg tabletter til å sette igang prosessen. Så bå ligger jeg er med kraftige mensensmert. Skulle ønske jeg hadde fri i morgen. 

Samboeren er veldig lei seg. Han tar det nok tyngre enn meg. For tror jeg egentlig var forbredt på det på en måte. Så nå blir det en  god pause. Tar en god stund før mensen kommer igjen og vil hvertfall vente en syklus etter det igjen. Samboer er litt i tvil hva han vil, mulig han vil vente lengre og. Får se med tiden.

Nå er det bare ut denne uka så har vi ferie. Det skal bli utrolig deilig egentlig. Og på grunn av det som skjedde nå så fikk vi en god grunn  til å bestille oss en liten tur til Roma som avslutning på ferien bare oss to ❤ det trenger vi 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, så urettferdig... Veldig trist å høre :/ Håper dere klarer å kose dere sammen i Roma :hjerte: Forstår godt om dere ønsker en pause nå.. 

Tenker på deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.8.2017 den 3.10, tweet skrev:

Fy søren, så urettferdig... Veldig trist å høre :/ Håper dere klarer å kose dere sammen i Roma :hjerte: Forstår godt om dere ønsker en pause nå.. 

Tenker på deg! 

Takk❤.  Tror nok det blir godt med den turen for å pleie kjærligheten.  Er så usikker på pause. Både vil og ikke. Skal uansett vente i to blødninger( tre om jeg rekker med denne).

Kjenner det er hardt på en måte å miste sånn men samtidig så er det ikke sånn som sist. Føler meg mest lurt, lurt av kroppen min. Men samtidig så ble jo kroppen min og lurt. Skulle ønske jeg fikk ultralyd etter jeg blødde, men kan nå uansett ikke gå tilbake i tid så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Uff ting er litt tungt om dagen. Plutselig har det dukket opp mange som skal ha barn i mars, noe jeg og egentlig skulle hatt. Fikk en skikkelig klump i magen når jeg leste det. De er heldige og jeg ønsker de alt vel men det er så vondt forde. 

Håper vi skal prøve en gang til dette året. Er vel snart slutt på blødningen nå håper jeg. Uheldigvis er legen min borte  så får ikke snakke med han om mine bekymringer heller. For det plager meg en del at jeg blir gravid men egget klarer ikke å holde seg fast lengre enn til uke 4/5. Er vel for tidlig i prøvingen til å finne ut noe men har nå skjedd på samme tidspunkt begge gangene, bare at sist så ble kroppen lurt til å tro at den var fremdeles gravid. Hvordan skal jeg kunne stole på en test igjen si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

I går var det en mnd siden MAen.  Tungt å tenke på. Dagene går og det ser ut til å bli en lengre pause enn det jeg hadde sett for meg. For det første så er ikke mannen klar enda, og dor det andre så har jeg fått tilbud om en operasjon jeg har ventet på veldig lenge. Skal fjerne hud på mage og lår. Kjenner jeg er veldig vekslende på hva jeg vil. Var jo så klar til å ta det neste steget og nå føles det litt som om vi går litt tilbake. På en måte håper jeg at jeg plutselig er gravid alt mens samtidig så ikke. Går ikke på noe prevensjon eller noe nå så må snart ta en beslutning. 

En annen ting er at jeg må tilbake til gynekologen igjen om 4 mnd. Er redd det er pga celleprøven jeg tok. Selv om det står at det ikke er noe å tenke over så står det ikke spesifikt hvorfor jeg må tilbake :klo:

Ellers så var Roma turen våres super ❤ vi trengte virkelig det! Anbefaler alle å dra dit og oppleve Colosseum før det er for sent! Selv om det er norske priser der omtrent :P

Men ja. Jeg kommer sikkert til å titte innom her eb gang o blant for å fortelle hvordan det går og hva som skjer. Ellers så blir det med å følge med på de få jeg følger på prøvere og gravide. Ellers så skal jeg nok ikke vandre så mye inn på prøvere og gravid lengre. Få litt avstand kan være godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Nesten fire mnd siden jeg var innom her sist og ja ikke mye har skjedd. Vi har ikke prøvd noe mer og jeg har gått igjennom en bukplastik i oktober. Har prøvd meg på pilla igjen men føler det ikke er noe bra :sjenert: den siste jeg har prøvd nå, så gikk det fint den første mnd men nå den andre så spotter jeg hele tiden *blirgal* så i går så sa jeg i fra at nå tar jeg den ikke mer. Vil ikke starte på noe nytt heller. Så kan jo hende noe skjer etterhvert. 

Vi har og snakket om valp da:laugh: satt oss på en liste så får vi se hva som skjer videre :link:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag har jeg vært hos gynekologen og påvist at jeg har celleforandringer. Har visst hpv viruset, nr 16 som den heter som er en av de mest aggrisive typene. :sukk:Så tok nye testere i dag så får vi vite hvor veien går videre om en mnd tid. Kjenner jeg er utrolig redd for at det skal gå videre til kreft, men er jo en liten sjangse for at det utvikler seg videre?:vetikke: så all prøving må vente til dette er over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Endelig er vi snart på prøvevogna igjen :nordvesta:samboer er klar igjen så nå er det bare å starte å prøve i mars :)

Til onsdag er det to uker siden konisering. Litt ekkelt i forhold til bivirkningene av det i forhold til fortidlig fødsel og spontanabort. Men dette måtte til hvis ikke hadde det blitt livmorhalskreft.

Har også bestemt meg for at om mister vi en gang til nå så søker jeg hjelp med legen.  

Nå skal jeg vente på at TR kommer til helga så vi kan starte prøvingen etter det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se deg tilbake her! Og så bra at celleforandringer ble oppdaget så de fikk ordnet opp i det før det utviklet seg til livmorhalskreft :hjerte: Blir spennende å følge med videre og krysser fingrene for ar spiren sitter fort og klamrer seg fast! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Pjusk skrev:

Så koselig å se deg tilbake her! Og så bra at celleforandringer ble oppdaget så de fikk ordnet opp i det før det utviklet seg til livmorhalskreft :hjerte: Blir spennende å følge med videre og krysser fingrene for ar spiren sitter fort og klamrer seg fast! :jepp:

Takk for det 😊 håper spira sitter for oss begge to snart:) 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tweet skrev:

Åh, dette blir spennende! Har savna deg her! :) 

Så koselig 😊

 

Kjenner jeg er i en utålmodig fase akuratt nå 😂 noe jeg ikke skulle i følge meg selv:sjenert:  innbiller meg alt mulig selv om at jeg vet vi missa på EL denne mnd pga Koloniseringen. Sorry fpr TMI men  nå har jeg jo blødd/hatt utflod i snart to uker nå så nå vil jeg bli ferdig. Og jeg har ømme pupper noe jeg ikke pleier å ha før TR 😂 men vet med meg selv at det ikke er noe bare kroppen som tuller med meg 😅

Har nå bestilt noen billige tester wish og tror det blir noen fra billige tester også haha bare sånn for å ha 🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herreguuud så sakte tiden går. Venter på mensen og den skal være rett rundt hjørnet. Skulle helst hatt den i går sånn at ting ordentlig kunne ha startet! :fnise: 

Ellers tenker jeg mye på jobb og boligsituasjon. Plager meg virkelig at jef ikke har noen  fullført utdannelse enda. Og at jeg ikke har 100% stilling. Stillingen min vil jo øke fra 57 % til gud vet hva til sommeren siden sjefen min skal ut i mammaperm men det blir jo bare enn så lenge hun er borte. 

Når det gjelder bolig så har vi jo bare ett soverom og et trangt bad. Har jo stor stue og greit kjøkken men skulle ønske vi hadde litt mer plass. Vi eier jo heldigvis og vi kan sette opp en liten vegg på soverommet slik at det blir "to" rom. Men samtidig så ja. Ikke bare glade og positivite tanker om dagen. 

Tenker og at jeg gruer meg til å sitte der med positiv test igjen. Er nesten så jeg forventer å miste igjen. Vet det er dum tankegang men klarer ikke å la være akuratt nå. Sikkert hu tanta som har en del med dette å gjøre så syns hu kan komme nååh så jeg kan fortsette hah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

En mnd siden sist nå og ikke noe spennede å komme med. Fikk TR dagen etter innlegget. Vi valgte egnetlig å ikke legge inn så mange aksjer den mnd pga mulig termindato kunne bli litt dum.

I følge appen Flo, skulle TR vært her for 4 dager siden, men jeg har ikke sett snurten av a:vetikke: og ikke har jeg fått positiv test heller. Mulig jeg fikk en svak positiv i påsken, men den var svak og er ikke tegn nå 4 dager over. 

Kroppen er så rar for har ubehag i magen der over livmora og eggstokkene, og blitt mer av det de siste dagene. Har og kjent at det har strekt seg litt i arret jeg har over magen også (etter hudfjenrning). Håper på at alt er som det skal og at TR kommer i morgen, slik som skjedde sist. Jeg har jo tross alt aldri slitt med forsinket mens før så :klo: kan det være noe tull etter at jeg sluttet på pilla i januar kanskje? Håper det. Ser lissom for meg det værste med at livmorhalsen har grodd igjen slik at TR ikke kommer ut 🙈

Ellers så blomstrer kjærligheten etter en litt tøff mnd og her om dagen fikk jeg en overraskelsestur av mannen til Paris på årsdagen våres❤ er så utrolig heldig som har han i livet mitt, Gud vet Hva jeg har gjort for å fortjene en så fantastisk mann ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Her vil eg fylgje med. Er litt i same situasjon med tanke på det at det ikkje gir store tryggheita å sitte med positiv graviditetstest når ein har mista fleire gongar. 

Kanskje egget festa seg seint og derfor manglande utslag på testen? Og veit du sikkert når eggløysing var, kan vere den var forseinka... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, DMS skrev:

Hei! Her vil eg fylgje med. Er litt i same situasjon med tanke på det at det ikkje gir store tryggheita å sitte med positiv graviditetstest når ein har mista fleire gongar. 

Kanskje egget festa seg seint og derfor manglande utslag på testen? Og veit du sikkert når eggløysing var, kan vere den var forseinka... 

:velkommen: 

Ja gruer meg nesten mest til når jeg sitter der med positiv test igjen, når jeg nå ikke kan stole 100% på testene eller kroppen min etter siste SA. Men barneønsket er større enn frykten. 

Er en mulighet for det, men syklusen min har aldri tullet før, men en gang må vel kanskje være den første hah. Vet jo ikke 100% sikker på når jeg hadde det i og med at jeg ikke måler det. Stoler kanskje litt for mye på appen, men det har sånn sett fungert før. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre for tok jo en test senest i går tidlig (dog billigtest fra ebay) og den var negativ. TR skulle ha kommet på tirsdag. Er det noe vits å ringe legen i morgen eller skal jeg bare vente? Kjenner at noe jobber inni der men gudene vet hva haha

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...