AnonymBruker

Retin- Skin by pom

7 innlegg i emnet

Noen som har prøvd Retin og kan uttale seg? 

Anonymkode: 98c0b...dc0

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anyone??? 

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd:) Den er bra! Ikke noe mirakelkur, men huden min ble glattere og jevnere. Jeg bruker den 1 uke i strekk om kvelden, med et tynt lag Shea Butter over for å ikke flasse. Om dagen bruker jeg vanlig fuktighetskrem med solfaktor 30 pga huden blir følsom for sol av Retionol. Deretter bruker jeg den ca 2-3 ganger i uka en periode, og lar huden være uten en stund før jeg begynner igjen.

Anonymkode: e278f...4b2

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg begynte å flasse og fikk skikkelig røde områder i ansiktet. Er det normalt?

Hvor kjøper du shea butter? :) 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynte å flasse og fikk skikkelig røde områder i ansiktet. Er det normalt?

Hvor kjøper du shea butter? :) 

Jeg kjøpte en boks på en random helsekost, tror det var på en Life-butikk :) Kostet ca 150 kr, men jeg har hatt den i evigheter!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte en boks på en random helsekost, tror det var på en Life-butikk :) Kostet ca 150 kr, men jeg har hatt den i evigheter!

Glemte å svare på smp om flassing:) Ja, det er vanlig! Det er derfor man må prøve seg litt frem med hvor ofte man skal smøre seg med kremen. Jeg smører et tynt lag, også Sheabutter på toppen, men vet om noen som tar et tynt lag Sheabutter, lar det trekke inn, så et tynt lag retinol, også et lag sheabutter til slutt:) Hvis du flasser veldig kan det hende det holder med et par ganger i uken med Retionol bare! Les bloggen til Maja Hattvang, under kategorien "skjønnhet" , så finner du mange gode tips om retinol,  det gjorde jeg!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk kviser av den, prøvd den i flere perioder, og endte med små kviser hver gang, og er rimelig sikker på at den var årsaken.  Begynte å bruke en ren nypeolje som skal fungere som naturens retinol eller noe slikt, og den fungerer supert. http://www.majahattvang.no/darlig-hud-og-lite-penger/ 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive