Gå til innhold

Live stream gruppe på facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva syns dere om å ha en ren live stream gruppe på Facebook kun for jenter? Og hun som har laget den oppfører seg som en queenbitch som skal være bedre enn andre. Har tidligere blitt kastet ut derfra kun fordi jeg sa meningen min om hun som laget gruppen. Virker som at de andre som styrer gruppen bare er hennes 《puppies》som må gjøre dritt jobben hennes fordi hun ikke er tøff nok har hørt det selv av noen som blir tråkket  ned av hun. Noen som er medlem der som deler samme tanke? Den henter live stream for jenter. Er anonym her nå fordi jeg tror hun husker navne mitt

Anonymkode: 0d89f...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som alle andre facebook-grupper med et medlemstall over 100 dessverre. 

Anonymkode: b6c47...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en jente som har starta gruppa og tatt med seg en hel vennegjeng inn som admin å det virker skikkelig som om hun sliter som jeg kan se på kommentarene hun legger ut. Hun har mange sykiske sykdommer

Anonymkode: 0d89f...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2017 den 14.36, AnonymBruker skrev:

Hva syns dere om å ha en ren live stream gruppe på Facebook kun for jenter? Og hun som har laget den oppfører seg som en queenbitch som skal være bedre enn andre. Har tidligere blitt kastet ut derfra kun fordi jeg sa meningen min om hun som laget gruppen. Virker som at de andre som styrer gruppen bare er hennes 《puppies》som må gjøre dritt jobben hennes fordi hun ikke er tøff nok har hørt det selv av noen som blir tråkket  ned av hun. Noen som er medlem der som deler samme tanke? Den henter live stream for jenter. Er anonym her nå fordi jeg tror hun husker navne mitt

Anonymkode: 0d89f...de6

Det spørs jo på hvilken måte du sa meningen din. Hvis du gikk til personangrep er det ikke greit

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*puppets

 

jeg skjønte ikke helt...? Er det en gruppe man blir medlem i for å forgude en eller annen? Hva er det hun streamer? 

Anonymkode: 2f9ef...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er en jente som har starta gruppa og tatt med seg en hel vennegjeng inn som admin å det virker skikkelig som om hun sliter som jeg kan se på kommentarene hun legger ut. Hun har mange sykiske sykdommer

Anonymkode: 0d89f...de6

Jeg kjenner verken gruppen eller hun du snakker om, men slik du henger ut en gjenkjennelig person på offentlig fora vil jeg tro du ble kastet ut med god grunn. 

Du er rapportert for uthenging av identifiserbare personer, og spekulasjon i identifiserbare personers psykiske helse. Dette er ikke OK, uansett hvor urettferdig behandlet du føler deg. 

Anonymkode: 5185e...dec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er en jente som har starta gruppa og tatt med seg en hel vennegjeng inn som admin å det virker skikkelig som om hun sliter som jeg kan se på kommentarene hun legger ut. Hun har mange sykiske sykdommer

Anonymkode: 0d89f...de6

Du klarer ikke å stave riktig engang.

Anonymkode: bd290...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du klarer ikke å stave riktig engang.

Anonymkode: bd290...a3a

Sånne kommentarer som det er ikke stort bedre. 

Anonymkode: 5185e...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. ser du går kreative veier for å reklamere for denne gruppen

Anonymkode: 8e20e...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
På 18.3.2017 den 14.14, AnonymBruker skrev:

Du klarer ikke å stave riktig engang.

Anonymkode: bd290...a3a

Admin?

Anonymkode: e79fe...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...