Gå til innhold

Hvilken Gud tror du på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, debatant skrev:

Hva er kilden din til denne konklusjonen. Eller sitter du bare og dikter opp ting, for så å leke vitenskapelig. Sann vitenskap handler om å observere, tolke, spørre og teste. Ikke babble det første en finner på....

Du vet, vinger er en veldig stor ting å plutselig få. Hadde griser fått vinger ville det gjort dem så forskjellige fra vanlige griser at de ville blitt regnet som en annen art. Du snakker om at jeg dikter opp ting? Bibelen som du henter din informasjon fra er jo en eneste stor oppdikting. Hvis du har lyst til å krangle mer så spør en annen. Jeg orker ikke å prøve å overbevise deg om at griser med vinger ville vært en annen art enn griser uten vinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken Gud tror du på?
- Kjærligheten.

Anonymkode: 85999...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Eiliv skrev:

Du vet, vinger er en veldig stor ting å plutselig få. Hadde griser fått vinger ville det gjort dem så forskjellige fra vanlige griser at de ville blitt regnet som en annen art. Du snakker om at jeg dikter opp ting? Bibelen som du henter din informasjon fra er jo en eneste stor oppdikting. Hvis du har lyst til å krangle mer så spør en annen. Jeg orker ikke å prøve å overbevise deg om at griser med vinger ville vært en annen art enn griser uten vinger.

Nå er det DU som står for oppdiktningen her. Det er ikke observert prosesser som skaper vinger over lang tid heller. Om det var det du mente. I så fall hvor er kilden din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, debatant skrev:

Nå er det DU som står for oppdiktningen her. Det er ikke observert prosesser som skaper vinger over lang tid heller. Om det var det du mente. I så fall hvor er kilden din?

Vel...var det ikke du som hevdet at griser kan fly?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, debatant skrev:

Nå er det DU som står for oppdiktningen her. Det er ikke observert prosesser som skaper vinger over lang tid heller. Om det var det du mente. I så fall hvor er kilden din?

På skjeletter som er gravd opp har man sett at nyere skjeletter fra samme art har hatt lengre fingre enn eldre. Vingene på f.eks. flaggermus er bare armer med lange fingre og hud mellom fingrene. Det kan du ikke nekte for. Bare søk på flaggermusskjelett på Google. 
Som sagt, prøv å krangle med noen andre isteden. Du godtar jo ikke noe annet enn det som står i bibelen uansett så jeg ser ikke noe grunn i å prøve å overbevise deg om noe. 

Endret av Eiliv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Wednesday, March 15, 2017 den 3.52, AnonymBruker skrev:

Hvilken Gud tror du på?

Anonymkode: 7a4d1...847

Faderen , Sønnen - Jesus Kristus - , Den Hellige Ånd (bibelen - Guds Ord) 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Eiliv skrev:

På skjeletter som er gravd opp har man sett at nyere skjeletter fra samme art har hatt lengre fingre enn eldre. Vingene på f.eks. flaggermus er bare armer med lange fingre og hud mellom fingrene. Det kan du ikke nekte for. Bare søk på flaggermusskjelett på Google. 
Som sagt, prøv å krangle med noen andre isteden. Du godtar jo ikke noe annet enn det som står i bibelen uansett så jeg ser ikke noe grunn i å prøve å overbevise deg om noe. 

Så du mener at din tolkning av sjelett viser at din tolkning er riktig. Det er nøyaktig hva jeg kallte oppdiktning. Hva du skriver er jo bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buddah, den kloke og allmektige

Anonymkode: 15748...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Odin 

Tor

Ty

Balder

Frigg

Frøy 

Frøya 

Heimdall

Loke

Njord 

Ull

osv...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Buddah, den kloke og allmektige

Anonymkode: 15748...7b9

Du er klar over at Buddhister ikke regner Buddha som en Gud ikke sant

 

Anonymkode: f1476...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
På 15.3.2017 den 3.52, AnonymBruker skrev:

Hvilken Gud tror du på?

Anonymkode: 7a4d1...847

Det flygende spaghettimonsteret

Anonymkode: 294e6...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...