Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Raiu skrev:

Noen minneverdige deltagere fra sesong 6? Klarer ikke huske hvilken sesong det var

Classy girls. Aurora og Ann Mariell som hadde de fleste imot seg. Så heksa Simone, hun var fæl! Labi var jo lettere tilbakestående 😅 "Jeg bærer ikke noe gnag" 

Anonymkode: bf66d...d73

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Classy girls. Aurora og Ann Mariell som hadde de fleste imot seg. Så heksa Simone, hun var fæl! Labi var jo lettere tilbakestående 😅 "Jeg bærer ikke noe gnag" 

Anonymkode: bf66d...d73

Ja den sesongen ja... Og han Strandamøren som hadde ei sånn gyselig t-skjorte (Versace?) og først var opp over ørene forelsket i Ann Mariell, for så å legge henne helt for hat! :ler: Troskapstesten i finalen ble jo også helt legendarisk med synkronkasting av kula og supersnurt Labi som hadde regnet med sponsing av cross-sykkel eller hva det nå var :P

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ardwinna skrev:

Ja den sesongen ja... Og han Strandamøren som hadde ei sånn gyselig t-skjorte (Versace?) og først var opp over ørene forelsket i Ann Mariell, for så å legge henne helt for hat! :ler: Troskapstesten i finalen ble jo også helt legendarisk med synkronkasting av kula og supersnurt Labi som hadde regnet med sponsing av cross-sykkel eller hva det nå var :P

Haha, han var jo stupforelsket i AM, men begynte å hate henne da hun ble bestis med Aurora. Lol  😅 Jaa, Labi gnålet jo hele sesongen om den jævla crosseren. Nå fikk jeg lyst til å se den finalen igjen :)

Anonymkode: bf66d...d73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, han var jo stupforelsket i AM, men begynte å hate henne da hun ble bestis med Aurora. Lol  😅 Jaa, Labi gnålet jo hele sesongen om den jævla crosseren. Nå fikk jeg lyst til å se den finalen igjen :)

Anonymkode: bf66d...d73

Enjoy! :)

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Classy girls. Aurora og Ann Mariell som hadde de fleste imot seg. Så heksa Simone, hun var fæl! Labi var jo lettere tilbakestående 😅 "Jeg bærer ikke noe gnag" 

Anonymkode: bf66d...d73

Aha. Ikke den beste sesongen men ikke mangel på minneverdige deltagere da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ardwinna skrev:

Enjoy! :)

 

Labi 😅😅😅 takk for en god latter

Anonymkode: bf66d...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11
13 timer siden, Ardwinna skrev:

Enjoy! :)

 

Den beste finalen i Paradis Hotel sin historie! Fy flate som jeg godtet meg da classy girls fikk pengene. Det så ut som Labi skulle til å besvime på et tidspunkt der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236
19 timer siden, Ardwinna skrev:

Enjoy! :)

 

Herregud, den sesongen der er noe av det merkeligste som har vært. Castingen var kjempe snål! Men tidenes beste finale da, selv om det virker litt skuespill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236
19 timer siden, Ardwinna skrev:

Enjoy! :)

 

Herregud, den sesongen der er noe av det merkeligste som har vært. Castingen var kjempe snål! Men tidenes beste finale da, selv om det virker litt skuespill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Herregud, den sesongen der er noe av det merkeligste som har vært. Castingen var kjempe snål! Men tidenes beste finale da, selv om det virker litt skuespill. 

Enig! Var det ikke Robinson uke? Så merkelig. Det var vel også den første sesongen hvor produksjonen grep inn hele tiden og forsøkte å styre spillet. Så å fikse litt på finalen er vel ikke helt fjernt.

Var ikke det første året de stod med ryggen mot hverandre? For å se når produksjonen ba de om å slippe kula så klart! *konspirasjonmenikkeheltutpåjordetheller*

Endret av Raiu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
13 timer siden, Raiu skrev:

Enig! Var det ikke Robinson uke? Så merkelig. Det var vel også den første sesongen hvor produksjonen grep inn hele tiden og forsøkte å styre spillet. Så å fikse litt på finalen er vel ikke helt fjernt.

Var ikke det første året de stod med ryggen mot hverandre? For å se når produksjonen ba de om å slippe kula så klart! *konspirasjonmenikkeheltutpåjordetheller*

Skuespill eller ikke, reaksjonen til Labi er virkelig priceless 🙊🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6/3/2017 den 20.45, AnonymBruker skrev:

Det er HELT idiotisk at man kan slippe på 50.000 for å kunne dele resterende beløp med noen i juryen. Hører dere tv3. HELT IDIOTISK!! :frustrert::murvegg:

Anonymkode: 1c3fd...727

Hun hadde aldri gjort det, om ikke beste venninnen var der. For da hadde hun ikke tort det. I fall den andre nektet å dele med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...