Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Fralle skrev:

Men får hun bare 50 000?

De er bestevenner alle 3 så ho deler de 300 000 på hver av de. 100 000 hver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Fralle skrev:

Men får hun bare 50 000?

De deler pengene likt tipper jeg, så blir 100 000 hver på henne Isabelle og Aleksander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sparks skrev:

De deler pengene likt tipper jeg, så blir 100 000 hver på henne Isabelle og Aleksander

Så nå på face ar Isabell holder en sjekk på 250 000... Sikkert fordi hun bare kan dele med 1 person i juryen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg unnet Lunde seieren selv om jeg liker Kevin godt. Grunde er en flott fyr :) 

Anonymkode: 1d177...1c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte kommentaren til Morten om at Martine og Isabelle sikkert kom til å bruke pengene på sminke. :fnise:

 

Fikk virkelig vondt av Kevin, og ble overrasket over hvor bra han tok det. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan dere tro at aleksander som ikke har gjort en DRITT inne på hotellet og som bare har seilet på en sky, skal få 100 000 kr framfor kevin? nei ass. synes reaksjonen til kevin på slutten sier SÅ utrolig mye om han som person, han tok det veldig fint! classy fyr som fortjener pengene. 

Anonymkode: 47373...c4f

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexander og heksa fortjent Ikke en eneste krone! Kevin fortjent det MYE mer. Eneste grunnen til Lunde ville dele med Isabelle er kun fordi de er venner fra før av. Ikke fortjent. 

Anonymkode: 39f52...81b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alexander og heksa fortjent Ikke en eneste krone! Kevin fortjent det MYE mer. Eneste grunnen til Lunde ville dele med Isabelle er kun fordi de er venner fra før av. Ikke fortjent. 

Anonymkode: 39f52...81b

No shit, Sherlock.

Anonymkode: edebe...e17

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ardwinna skrev:

Den var morsom da! Baby-Andrea og Morten Botten med det nervøse håret :ler: 

Enig i at den var morsom. Skjønner bare ikke hvordan dagbladet kunne poste det før finalen? Står jo at det ble skrevet 19:08 og i spoilertråden lå den ute før finalen var sendt. 

Anonymkode: 86b7c...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

No shit, Sherlock.

Anonymkode: edebe...e17

Trenger ikke å svare frekt. 

Anonymkode: 39f52...81b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig dårlig sesong. 

Anonymkode: df8dc...b7d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ingen andre enn meg som synes at det var vanvittig irriterende at Andrea klappet hver gang hun var oppspilt?

Anonymkode: b9712...cf5

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hele Paradise Hotel opplegget har blitt litt dårlig nå! Hele poenget var jo å skaffe seg en partner man stoler på fra start av, stå med denne partneren, holde seg sammen til finalen, vinne og bestå en troskapstest. MEN såå mye rør og omrokkeringer det var nå først i semifinaleuken også i finaleuken er det jo ikke noe vits i å holde på en partner igjennom hele spillet. Sjangsen er jo stor for at man ender opp med en annen partner i finaleuken. Og det med at man kan dele premien med hvem som helst om man kaster kula, har jo heller ikke noe med en "troskapstest". Ja det lager masse drama og det lager vel tv. Men det som også lager tv er gode og solide par som stoler på hverandre og som som består troskapsprøven.

Anonymkode: 94001...eb7

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ingen andre enn meg som synes at det var vanvittig irriterende at Andrea klappet hver gang hun var oppspilt?

Anonymkode: b9712...cf5

Du er garantert ikke alene! ;)
Jeg holdt på å få noia av gnålestemmen og klappinga hennes.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes de første sesongene var uten tvil de beste. Sesong 2 var bra og hadde bra casting. Det var vel i sesong 6 hvor det var nytt produksjonsteam, og har bare gått nedover siden. Triana er jeg så lei av! Jeg tror dette blir min siste sesong gitt. 

Anonymkode: 39f52...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes årets sesong var helt grei. Deltakerne behandlet hverandre bra men flere turde likevel å spille og røre litt rundt der inne. De fleste tok også utkasting og ofring ganske pent.
Det jeg savner er mer mulighet til å kunne jobbe for å bli værende og mindre tilfeldig utkasting av deltakere. De siste sesongene har vært litt for mye tvister som gjør at deltakere må sjekke ut helt uten mål og mening, og uten å kunne gjøre noe for å unngå det. Og når de først er kastet ut får de ikke bare én men flere sjanser til å komme inn på nytt. Spillet burde heller vært bygd opp sånn at deltakerne får noe igjen for å virkelig spille, at de må jobbe både for å bli værende men også for å få ut motstanderne. Og når noen ryker under parseremoni bør de få maks én ny sjanse til å komme inn igjen, og da gjerne også kun ved å løse en oppgave, f.eks. med forbehold om at de klarer en oppgave eller et hemmelig oppdrag etter at de har kommet inn. Hemmelige oppdrag, gjerne gitt av utkastede deltakere, er også gøy.

Hovedpoenget er at ikke produksjonen styrer for mye og bare kaster ut og sender inn deltakere på rent måfå. Alle bør få muligheten til å jobbe for å bli værende, og når de ryker ut skal de være fordi de blir sendt ut av de andre eller eventuelt fordi de ikke klarer et oppdrag. Å måtte forlate basert på loddtrekning og helt fjerne tvister synes jeg ikke noe om. Det å komme inn igjen skal også måtte fortjenes og jobbes for. Ryker man ut for andre gang bør det ikke komme flere sjanser.
Det nytter jo lite å spille dersom man plutselig ryker ut helt uten grunn eller at de man sender ut kommer inn igjen helt uten grunn og uten å ha gjort seg fortjent til det. Hvis produksjonen styrer for mye, blir det bare en badeferie der man overlever på ren flaks og tilfeldigheter. Det er bare kjedelig. Vi trenger drama! ;)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er HELT idiotisk at man kan slippe på 50.000 for å kunne dele resterende beløp med noen i juryen. Hører dere tv3. HELT IDIOTISK!! :frustrert::murvegg:

Anonymkode: 1c3fd...727

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes de første sesongene var uten tvil de beste. Sesong 2 var bra og hadde bra casting. Det var vel i sesong 6 hvor det var nytt produksjonsteam, og har bare gått nedover siden. Triana er jeg så lei av! Jeg tror dette blir min siste sesong gitt. 

Anonymkode: 39f52...81b

Noen minneverdige deltagere fra sesong 6? Klarer ikke huske hvilken sesong det var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...