Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

uff, får vondt av Joachim. Jeg hadde begynt å gråte selv, men jeg er VELDIG overfølsom.. derfor hadde det aldri vært aktuelt å melde meg på paradise, noe ikke han skulle gjort heller. virker egentlig som et søt gutt da.

Har faktisk ikke dannet meg noe mening om jentene.
 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de snakker høres det ut som de har vært der i mange mnd. Vi gutta fra starten, dvs det kom inn 5 nye gutter etter ca 2 timer eller noe? hahaha

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan folk kan ha så dårlig selvinnsikt. Nå er det jo mye vi ikke ser, men at både Grunde og Joachim trodde de var så godt likt av alle jentene, at det var helt umulig at de ble byttet ut, er beyond me. :fnise: God underholdning, da. Det skal de ha. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så altfor gammel for dette, tør ikke innrømme det for noen, så godt dette forumet finnes!

Viktig å huske på at tv3 fremstiller folka nøyaktig som de vil, men ettersom hva de blir fremstilt som så:

Soph: Bitchy

Markus: morsom og foreløpig favoritt

Petter: pappagutt

Joachim: følsom, stakkarslig, får vondt av han

Håkon: også favoritt, virker så snill!

Andrea: hopper fra den ene til den andre, kommer til å bli stabbed in the back selv. Ser for meg Grunde kommer inn igjen på et tidspunkt og tar hevn

Han nordlendingen: kjekk og OK

Rebecca: kommer sikkert langt

Hun nordlendingen som bor med han andre nordlendingen: OK 

Mathias: ryker i morgen 

Anonymkode: 565a0...a32

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja glemte hun siste jenta. Hun liker jeg. Hun som bor med kevin. Liker også kevin til tross for den stygge halstattisen.

Anonymkode: 565a0...a32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.3.2017 den 23.28, AnonymBruker skrev:

Merkelig hvordan TV3 fremstilte Grunde. Jeg kjenner han og han er absolutt ikke slik han ble fremstilt. Veldig hyggelig og sosial gutt. :vetikke:

Anonymkode: 72934...860

Jeg tror ikke tv3 tvang han til å 1. virke sur på tv, og 2. virke nedlatende ovenfor Andrea da hun prøvde å snakke med han. Vi ser jo selvfølgelig ikke alt, men da Andrea og Grunde stod og pusset tennene så virket han nesten overlegen. Det er nå mitt inntrykk da, jeg kjenner han jo ikke. Kan være han er hyggelig og sosial med "de rette" menneskene om du skjønner. Det jeg så var en gutt som var litt nedlatende mot f.eks Andrea, og kompis med de populære gutta.

Anonymkode: d3225...7d0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke tv3 tvang han til å 1. virke sur på tv, og 2. virke nedlatende ovenfor Andrea da hun prøvde å snakke med han. Vi ser jo selvfølgelig ikke alt, men da Andrea og Grunde stod og pusset tennene så virket han nesten overlegen. Det er nå mitt inntrykk da, jeg kjenner han jo ikke. Kan være han er hyggelig og sosial med "de rette" menneskene om du skjønner. Det jeg så var en gutt som var litt nedlatende mot f.eks Andrea, og kompis med de populære gutta.

Anonymkode: d3225...7d0

Jeg er enig. Det kan hende at han i det store bildet er en mer hyggelig og åpen person, men han sa og gjorde nå det som ble vist på TV. De bedrevitende, nedlatende kommentarene er ikke noe TV3 har tvunget han til å si. 

Anonymkode: d8ac6...cc3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er ikke episoden lagt ut på viaplay enda??

Anonymkode: b6ae7...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15. mars 2017 den 15.34, Glad sørlandsjente skrev:

Glemte å legge ved bilder...

 

 

Jeg klarer ikke se hvem som skal være hun bloggeren og hvem som skal være hun fra ph. :fnise: om du hadde sagt alle bildene var av en person hadde jeg trodd deg!

Anonymkode: 77435...37c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mektig imponert over at dere har lært navna på alle allerede, og klarer å skille de fra hverandre. Tar hvertfall et par uker, for min del, før jeg føler jeg har sånn nogenlunde kontroll der :ler: 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er ikke episoden lagt ut på viaplay enda??

Anonymkode: b6ae7...c78

Lagt ut nå. 

Anonymkode: 565a0...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det er ganske spoiler å sjekke deltakernes instagramkontoer.. 

Anonymkode: 565a0...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, Marimba skrev:

Jeg er mektig imponert over at dere har lært navna på alle allerede, og klarer å skille de fra hverandre. Tar hvertfall et par uker, for min del, før jeg føler jeg har sånn nogenlunde kontroll der :ler: 

Jeg har bare kommet så langt som "hun svenske", "han som gråter", "han med det rare navnet" og "han som ser ut som en 10-åring" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Raiu skrev:

Jeg har bare kommet så langt som "hun svenske", "han som gråter", "han med det rare navnet" og "han som ser ut som en 10-åring" :fnise:

Jeg liker 10-åringen ☺

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen sippehøner. Skulle tro det var noen som hadde dødd, og ikke kun en exit fra Paradise Hotel. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...