Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, UnderCover skrev:

det der er et hån mot barnetv. Jeg hadde mye heller kost meg med barnetv i 12 timer, en hørt på Andrea i 1/2 time.

jammen åååååeee.


"Jei heter Vildeeee! jaaa *klappe seg i hendene*"

Anonymkode: efe8e...d5a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Minesveiper skrev:

Alle gode ting er tre :fnise:

Var det vi sa da han ble sendt ut for tredje gang, men vi ble lurt der gitt. Latterlig opplegg.

Anonymkode: d778f...b23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:


"Jei heter Vildeeee! jaaa *klappe seg i hendene*"

Anonymkode: efe8e...d5a

"Og nå er jeg vikingfrue. jiiipppiiii" Med babystemme...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Rotemor skrev:

"Og nå er jeg vikingfrue. jiiipppiiii" Med babystemme...

Fikk frysninger.

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aleksander må ha vitaminmangel eller noe?! Det er da virkelig ikke normalt å være så sliten hele tiden 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når er fi

38 minutter siden, Hugteken skrev:

Aleksander må ha vitaminmangel eller noe?! Det er da virkelig ikke normalt å være så sliten hele tiden 

Haha, har lurt på det samme :fnise: 

Anonymkode: 6a932...6a8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, April 28, 2017 den 10.15, AnonymBruker skrev:

Skjønner meg fortsatt ikke på Henriette og André. De maser om å få makt og "lage kaos". Og når de får så mye makt som det er mulig å få, sender de ut de 2 nyeste deltagerne.... Jeg skjønner heller ikke hvordan alle kan være så gode venner der inne, det virker jo som alle driter i allianser, og at de faktisk er konkurrenter der inne. 

Anonymkode: 5e3de...1b3

Dette er veldig typisk PH Norge. Folk skryter av de skal lage kaos når de får makt, men de aller fleste tør ikke og er pingler. Savner deltagere som Kristian René og Tina fra sesong 5. De var i alle ikke redde for å bruke makten og lage litt kaos, selv om jeg ikke var veldig fan av de da. Samme med Victoria fra sesong 2.

Btw, mektig lei Andrea og Grunde nå! :angry:

Anonymkode: 6a932...6a8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er finalen? Noen som vet :) ?

Anonymkode: 6a932...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes det er litt kleint at Grunde som regel prater om seg selv i tredjeperson? Det høres rart ut. 

Anonymkode: 52777...c53

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er finalen? Noen som vet :) ?

Anonymkode: 6a932...6a8

2. Juni, 18 episoder igjen.

Anonymkode: 3afe0...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som synes det er litt kleint at Grunde som regel prater om seg selv i tredjeperson? Det høres rart ut. 

Anonymkode: 52777...c53

Det er superkleint.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Eg blir så sliten" sa Alex da han så alt rotet i rommet. Undres på om det er mulig å bli enda mer sliten enn det han er fra før. Den nær komatøse tilstanden hans er nesten urovekkende.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Selma1984 skrev:

"Eg blir så sliten" sa Alex da han så alt rotet i rommet. Undres på om det er mulig å bli enda mer sliten enn det han er fra før. Den nær komatøse tilstanden hans er nesten urovekkende.

Som mange andre også har nevnt, så har jeg tenkt det samme. Jeg tror han bør ta noen blodprøver når han kommer hjem for å sjekke om alt er i orden, eventuelt utredning for noe annet om blodprøver er normale. Det der er ikke normalt :(

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Cherries skrev:

Som mange andre også har nevnt, så har jeg tenkt det samme. Jeg tror han bør ta noen blodprøver når han kommer hjem for å sjekke om alt er i orden, eventuelt utredning for noe annet om blodprøver er normale. Det der er ikke normalt :(

Enig! Særlig å vere så sliten når alt han gjør er å vere på badeferie.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjelpe meg, dette er virkelig sakte-TV. Ingenting skjer. Ten-sing-koret på leir. Oppsummering av de siste to episodene:

De sutrer over maten og sloss om «vikingkostymer», som for jentenes del er hvite blondekjoler(!)....eh, jaja.

De demonstrerer sin kunnskapsløshet: «Er en trell en slave? «Hva er et gilde?» «Det var bare jenter som var treller.» Og de kom seg gjennom videregående? Really? :ac:

Grunde kommer inn for tredje(!) gang, og jabber rundt og er irriterende og søt på samme tid.

Petter løper rundt som en udressert hund og graver seg lenger og lenger ned. :link:

Festen topper seg i en krise når noen har rotet på rommet. Lunde oppdager at highlighteren har gått dukken under berserkgangen. Da er grensen nådd for Aleks – han skjønner ikke meningen med livet og vil hjem, og må trøstes av mamman sin.

Det morsomste med i løpet av de siste to episodene er når Teele helt til slutt demonstrerer sin voldsomme aversjon mot kroppskontakt, hun ligger stiv som en pinne på arma til ulykkesfuglen sin. :fnise:

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Boetica skrev:

Hjelpe meg, dette er virkelig sakte-TV. Ingenting skjer. Ten-sing-koret på leir. Oppsummering av de siste to episodene:

De sutrer over maten og sloss om «vikingkostymer», som for jentenes del er hvite blondekjoler(!)....eh, jaja.

De demonstrerer sin kunnskapsløshet: «Er en trell en slave? «Hva er et gilde?» «Det var bare jenter som var treller.» Og de kom seg gjennom videregående? Really? :ac:

Grunde kommer inn for tredje(!) gang, og jabber rundt og er irriterende og søt på samme tid.

Petter løper rundt som en udressert hund og graver seg lenger og lenger ned. :link:

Festen topper seg i en krise når noen har rotet på rommet. Lunde oppdager at highlighteren har gått dukken under berserkgangen. Da er grensen nådd for Aleks – han skjønner ikke meningen med livet og vil hjem, og må trøstes av mamman sin.

Det morsomste med i løpet av de siste to episodene er når Teele helt til slutt demonstrerer sin voldsomme aversjon mot kroppskontakt, hun ligger stiv som en pinne på arma til ulykkesfuglen sin. :fnise:

 

Haha! Fantastisk kommentar! Måtte le av Aleks sin reaksjon. Slik jeg kunne funnet på. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten begynner å irritere meg skikkelig. Håper ikke han vinner. 

Syns også BTW at det er litt teit at de har byttet ut yrke/situasjon med deres instanavn. Det er jo bare et enkelt google-søk 🙄 

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...