Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Solstrålen. skrev:

Sa aldri at Teele var noe bra, og at han utelukkende vil ha kos. Synes ikke Teele passer så godt inn der, men det forandrer ikke at Petter er en rimelig ekkel type. 

Innlegget jeg skrev var aldri ment mot deg. Er bare mine egne synspunkter!

Anonymkode: 0b455...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, visningsnamn skrev:

Jeg så klippet på nytt nå og tror det er Grunde, det ser sånn ut på tærne. Han som sjekker inn har ikke tatoveringer der Sunny har, så da kan det ikke være han.

Trodde ikke jeg skulle si dette, men håper det er Grunde!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Meadow skrev:

Trodde ikke jeg skulle si dette, men håper det er Grunde!

Grunde var litt outcast hele tiden, sånn som Teele. Hadde vært kult hvis de ble et par og Teele hadde sent ut Petter!

Anonymkode: 98bd9...901

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner meg fortsatt ikke på Henriette og André. De maser om å få makt og "lage kaos". Og når de får så mye makt som det er mulig å få, sender de ut de 2 nyeste deltagerne.... Jeg skjønner heller ikke hvordan alle kan være så gode venner der inne, det virker jo som alle driter i allianser, og at de faktisk er konkurrenter der inne. 

Anonymkode: 5e3de...1b3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, visningsnamn skrev:

Jeg så klippet på nytt nå og tror det er Grunde, det ser sånn ut på tærne. Han som sjekker inn har ikke tatoveringer der Sunny har, så da kan det ikke være han.

Ahh, ok. Håper det er Grunde!

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner meg fortsatt ikke på Henriette og André. De maser om å få makt og "lage kaos". Og når de får så mye makt som det er mulig å få, sender de ut de 2 nyeste deltagerne.... Jeg skjønner heller ikke hvordan alle kan være så gode venner der inne, det virker jo som alle driter i allianser, og at de faktisk er konkurrenter der inne. 

Anonymkode: 5e3de...1b3

Enig. Syns det var skikkelig kjedelig at ikke Andrea eller Sofie røk. Da hadde det kanskje blitt litt action der inne...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke det er Grunde. Det var utrolig irriterende å høre på ham snakke om seg selv i tredjeperson. Det kan virkelig ikke ha vært så få søkere at de føler de må sende ham inn enda en gang, håper jeg. 

 

Teele er også litt slitsom å høre på. Det går ikke på at hun ikke er norsk, for hun har bra uttale og ordforråd, men hun snakker så sakte. Hun drar jo ordene ut i en evighet. 

 

Når det er sagt så skjønner jeg ikke hvorfor Henriette ikke brukte makten sin på å sende ut en av de sterke spillerne, eventuelt Martine for å svekke Aleksander i samme slengen. .

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.4.2017 den 1.38, visningsnamn skrev:

Jeg så klippet på nytt nå og tror det er Grunde, det ser sånn ut på tærne. Han som sjekker inn har ikke tatoveringer der Sunny har, så da kan det ikke være han.

Det ser sånn ut på tærne? Nå er jeg imponert! (Oppriktig kompliment!) Du må ha noen vanvittige skills i å gjenkjenne folk. Skulle ønske jeg hadde den samme egenskapen. 👍🏻

Anonymkode: 52777...c53

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis Grunde sjekker inn enda en gang, så er det bare tragisk. Skal han være like vanskelig å bli kvitt som fotsopp, liksom? Ærlig talt, hvis det virkelig er så mange søkere til PH som de skryter av, så fatter jeg ikke at det ikke er mulig å finne noen interessante deltagere blant dem, som kan tenkes å lage litt hurlumhei i den store vennegjengen der inne. 

Så. Lei. Av. Grunde.

Anonymkode: 9b1be...f76

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea er så ufattelig barnslig. Får helt fnatt av å høre på henne, og det føles som jeg ser på barnetv når hun er på skjermen.

Anonymkode: efe8e...d5a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Andrea er så ufattelig barnslig. Får helt fnatt av å høre på henne, og det føles som jeg ser på barnetv når hun er på skjermen.

Anonymkode: efe8e...d5a

Føler hun prøver å være Vilde i Skam. Skikkelig tilgjort søt. Mistanken ble bekreftet da hun var såååå gira på å bli Vilde i Skamuka. Tydelig at hun er forbildet.

Anonymkode: 8467e...adb

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Meadow skrev:

Grunde :yvonne:

:sur:

Anonymkode: 9b1be...f76

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vikinguke? Seriøst...blir jo bare teitere og teitere gjennomført disse ukesoppleggene. Og det er jo ikke noe rart at alle blir lei av hverandre der inne når de hiver ut de nye med en gang. Huff, tv3 skulle sendt Paradise Hotel Sverige i stedet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Andrea er så ufattelig barnslig. Får helt fnatt av å høre på henne, og det føles som jeg ser på barnetv når hun er på skjermen.

Anonymkode: efe8e...d5a

det der er et hån mot barnetv. Jeg hadde mye heller kost meg med barnetv i 12 timer, en hørt på Andrea i 1/2 time.

jammen åååååeee.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...