Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå skal jeg være veldig kjedelig her, men det er sikkert veldig vanskelig å sende ut noen du kommer veldig godt overens med eller som har stor innflytelse på overtaket. Det er nok veldig intenst der inne. Man må være rundt hverandre hver eneste av, med ingen muligheter for å koble ut.. Tror også til frykten for å bli hatet og bli utstøtt av de andre deltakerne er nok mye større enn lysten på å lage TV. Og de har jo helt rett.. i Norge så blir de sterkeste spillerne som tar sjokkerende valg sendt hjem uken etter. Enten fordi "de ikke vet hvor de har de" eller pga hevn. Om du skal lykkes med noe spill i Norge så må du lyge. Og kommer det frem for en dag at du har løyet, så er det rett ut da også🙈 Så er et også slik at finalebillettene blir kåret av en jury. Og som flere år på rad velger de sine beste venner, og ikke de beste spillerne. 

Uansett hva man velger så blir det feil. Men TV-underholdning blir det hvertfall ikke😆 

Anonymkode: d31cf...556

*overtallet, ikke Overtaket.

Dessuten var M.S en småekkel type, som virket meget spesiell. Når de da hverken kommer overens med han, eller kan stole på han, så ser jeg for meg at det må være deilig å bli kvitt han der inne, og valget blir dermed enkelt når alle blir fornøyd. Så får heller André gå med hodet hevet om han skulle ryke neste uke. 

Anonymkode: d31cf...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå skal jeg være veldig kjedelig her, men det er sikkert veldig vanskelig å sende ut noen du kommer veldig godt overens med eller som har stor innflytelse på overtaket. Det er nok veldig intenst der inne. Man må være rundt hverandre hver eneste av, med ingen muligheter for å koble ut.. Tror også til frykten for å bli hatet og bli utstøtt av de andre deltakerne er nok mye større enn lysten på å lage TV. Og de har jo helt rett.. i Norge så blir de sterkeste spillerne som tar sjokkerende valg sendt hjem uken etter. Enten fordi "de ikke vet hvor de har de" eller pga hevn. Om du skal lykkes med noe spill i Norge så må du lyge. Og kommer det frem for en dag at du har løyet, så er det rett ut da også🙈 Så er et også slik at finalebillettene blir kåret av en jury. Og som flere år på rad velger de sine beste venner, og ikke de beste spillerne. 

Uansett hva man velger så blir det feil. Men TV-underholdning blir det hvertfall ikke😆 

Anonymkode: d31cf...556

Jeg er enig at det er vanskelig, men André hadde muligheten her til å samle Petter og Morten.s på sin side og kjippe ut Morten. Alex, Andrea, Sophie og Kevin hadde står igjen og vært sure. Nå er ingen sure og André har egentlig ingen steder i gruppen fordi Henote helst vil stå med Kevin. Det beste han kan håpe på er egentlig at de andre deltagerne tar hverandre ut før de begynner på han. Nei, jeg hadde kjørt ut Morten. Jeg hadde først snakket med Kevin, men Kevin ville nok ikke sendt ut Morten siden de spiller ilag og fordi han hadde fått et problem med Sophie som da ikke hadde hatt partner. Det at Kevin ikke ville sendt ut Morten hadde vært et stort signal om at de nå spiller sammen. Hvem hadde ikke vært med på å sende ut sin største konkurrent uten å engang måtte ta støyten for det? Så ja, jeg hadde sendt ut Morten og så prøvd å få ut Kevin next om jeg hadde vært med.

Edit: Ved nærmere tanke hadde jeg sendt ut Kevin og Sofie om jeg hadde vært der inne :P Selv om jeg egentlig liker de best.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/rampelys/blogg/meldte-seg-paa-paradise-hotel-for-aa-oppfylle-blogg-droemmen/a/23981259/

Så hun meldte seg på for å promotere seg selv aka bloggen. Og alle de andre lagde blogg før de dro. Så PH er gått samme veien som andre serier, folk melder seg på for å bli kjendiser og da er det ikke rart at de er så opptatt av å fremstå som ordentlige hele tiden. Ikke rart det blir kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Raiu skrev:

http://www.vg.no/rampelys/blogg/meldte-seg-paa-paradise-hotel-for-aa-oppfylle-blogg-droemmen/a/23981259/

Så hun meldte seg på for å promotere seg selv aka bloggen. Og alle de andre lagde blogg før de dro. Så PH er gått samme veien som andre serier, folk melder seg på for å bli kjendiser og da er det ikke rart at de er så opptatt av å fremstå som ordentlige hele tiden. Ikke rart det blir kjedelig.

Kristin sin blogg er vel den eneste som faktisk engasjerer meg. 

Isabel sin er jo helt håpløs. Den sluttet jeg å følge i september

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett på side uke 2 jeg. Er det verdt p begynne å se igjen nå, eller er denne sesongen så grusomt kjedelig som den virket som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er skikkelig boring... Hoppet av lasset på mandag. Det skjer jo ingenting. Gjesp.

Anonymkode: 63bf0...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk Henriette sender ut Sofie i dag ...dessverre. Ser sånn ut i fra utdrag om hva som skjer i dag. Hun hadde nok ikke begynt å skreket før hun sa hvem om det ikke hadde vært noen hun er "glad" i. Hvis hun gjør så er det i så fall veldig dårlig av hun. Siden Andre ikke fikk velge fritt. Og hun satt og hulket foran bla Sofie,Kevin og Andrea om at Andre var følelsesløs. Og hun har lovet å spille sammen med Sofie. Jeg heier på Sofie så håper jeg tar feil men har på følelsen at hun tar ut Sofie. Da får hun også Kevin for seg selv. Men håper han i så fall ikke vil ha noe mer med ho å gjøre

Anonymkode: c1e5c...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Morten og Sofie kjærester nå?

På 20.4.2017 den 23.53, Anonym90059005 skrev:

Var det sånn at Morten krevde å få stå med Sofie, ellers ville han sendt hjem Andrea? Tror uansett han ville valgt Andrea jeg men...

Sofie syns vel det er greit å bytte litt, hu er keen på Morten tror jeg.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Raiu skrev:

http://www.vg.no/rampelys/blogg/meldte-seg-paa-paradise-hotel-for-aa-oppfylle-blogg-droemmen/a/23981259/

Så hun meldte seg på for å promotere seg selv aka bloggen. Og alle de andre lagde blogg før de dro. Så PH er gått samme veien som andre serier, folk melder seg på for å bli kjendiser og da er det ikke rart at de er så opptatt av å fremstå som ordentlige hele tiden. Ikke rart det blir kjedelig.

Lol, så jævllig teit. For en drøm.

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på kun pga samboeren har blitt hektet. Idag blir siste episode jeg ser, så får han heller begynne å legge seg etter meg. :fnise:Håper neste sesong er bedre!

Anonymkode: 9573a...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Raiu skrev:

http://www.vg.no/rampelys/blogg/meldte-seg-paa-paradise-hotel-for-aa-oppfylle-blogg-droemmen/a/23981259/

Så hun meldte seg på for å promotere seg selv aka bloggen. Og alle de andre lagde blogg før de dro. Så PH er gått samme veien som andre serier, folk melder seg på for å bli kjendiser og da er det ikke rart at de er så opptatt av å fremstå som ordentlige hele tiden. Ikke rart det blir kjedelig.

Enig, blir rævkjedelig når de kun er med for å fremstille seg selv på best mulig måte. 

Anonymkode: 01d0f...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le av av alle pærra-deltakere som helt på likt reklamerer (i "skjul") for den teite bodoo elns-appen på insta. Tviler på at de drømmer om blogging, de vil bare tjene lettjent cash. 

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror faktisk Henriette sender ut Sofie i dag ...dessverre. Ser sånn ut i fra utdrag om hva som skjer i dag. Hun hadde nok ikke begynt å skreket før hun sa hvem om det ikke hadde vært noen hun er "glad" i. Hvis hun gjør så er det i så fall veldig dårlig av hun. Siden Andre ikke fikk velge fritt. Og hun satt og hulket foran bla Sofie,Kevin og Andrea om at Andre var følelsesløs. Og hun har lovet å spille sammen med Sofie. Jeg heier på Sofie så håper jeg tar feil men har på følelsen at hun tar ut Sofie. Da får hun også Kevin for seg selv. Men håper han i så fall ikke vil ha noe mer med ho å gjøre

Anonymkode: c1e5c...eda

Alle som blir med på ett sånt program må vel ha et eksponeringsbehov? Vet ikke om det var så smart å melde seg på paradise, for mange får, og sliter med, paradise-stempelet. De fleste av disse bloggene dør vel ut om ca ett år, kanskje mindre. Er veldig godt nå, smi mens jernet er varmt, men på lang sikt? 

Endret av sommermorgen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, sommermorgen skrev:

Alle som blir med på ett sånt program må vel ha et eksponeringsbehov? Vet ikke om det var så smart å melde seg på paradise, for mange får, og sliter med, paradise-stempelet. De fleste av disse bloggene dør vel ut om ca ett år, kanskje mindre. Er veldig godt nå, smi mens jernet er varmt, men på lang sikt? 

Hvis ens store drøm i livet er å være bloggkjendis så tviler jeg på at de har mye kapasitet til å tenke om det er smart å være med på PH eller ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Raiu skrev:

Hvis ens store drøm i livet er å være bloggkjendis så tviler jeg på at de har mye kapasitet til å tenke om det er smart å være med på PH eller ikke :fnise:

Jeg forventer vel for mye :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begge to er så ufattelig feige! Orker ikke den sesongen mer.

Anonymkode: efe8e...d5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud hun Isabell gir meg frysninger. Psyko!!

Anonymkode: f92dc...8ff

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...