Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hodeskallesminken til Isabel Eriksen tar virkelig kaka!! Det er det latterligste jeg har sett på den fronten der..

Stakkars jenter i dag med sitt forvridde syn på skjønnhet. Det som funker på Foto funker ikke nødvendigvis i syden....

Anonymkode: 4ecc8...762

Vet. Jeg styrer unna skyggelegging av den grunnen, det ser bare bra ut på bilder og i mørket. 

Anonymkode: 01d0f...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omg! Sminker hun seg sånn til vanlig? Ser ut som et spøkelse

Anonymkode: 7af46...6d0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidenes insta-thot hun nye. Han nye virker rimelig enkel. Så alt i alt er jeg veldig fornøyd med de nye innsjekkingene.

Anonymkode: 64333...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siden jeg allerede har snakket om kleine personer. Triana er sikkert en kjempeflott dame, men som programleder er hun superlein. Rikke fra de danske sesongene er så mye bedre. Hun snakker ikke til deltagerne som om de er noen små barn. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske de fikk inn en spennende deltaker! Drittlei av at det er venner og instagramkjendiser som fyller opp plassene. Ikke rart alle er venner på badeferie, alle er jo samme ulla. Får en følelse av at crewet som velger ut deltakere har tatt utgangspunkt i allerede kjente folk eller venner av venner i Oslo. Snart kan programmet døpes "gratis reklame for instajenter". Jeg vil ha sære, unike, morsomme og kule deltakere!!! Som kan lage litt drama og faktisk tv for oss. Føler seriøst jeg ser på en vennegjeng på random sydenferie. 

Anonymkode: 8467e...adb

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex er virkelig et funn! Får store problemer med å svare selv på de enkleste spørsmål. Det fremstår som om han egentlig bare har forvilla seg inn på hotellet ved uhell, og nå prøver å finne ut hvor han er.

Fascinerende med voksne mennesker som med helt slett ansikt forteller i detalj om oppholdets første runk, med samme iver og alvor som når man gjennomgår et regnskap. 

 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Selma1984 skrev:

Alex er virkelig et funn! Får store problemer med å svare selv på de enkleste spørsmål. Det fremstår som om han egentlig bare har forvilla seg inn på hotellet ved uhell, og nå prøver å finne ut hvor han er.

Han er fascinerende enkel. Tenk å ha en sånn som kjæreste da! Ikke mye stimulerende😂 Lurer helt oppriktig på om han har språkvansker av noe slag, har aldri sett voksne mennesker slite med å uttrykke seg i såpass alvorlig grad. Man ser han blir flau også, så det er ikke med vilje. Huff, stakkars fyr. Godt han kan seile litt på utseendet sitt. For mange vil nok uintelligensen være turn-off, men det er vel noen jenter som kun tenker på utseendet der ute. 

Anonymkode: 8467e...adb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns plutselig Sofie er den peneste jenta der nå.  

Anonymkode: 01d0f...b18

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er fascinerende enkel. Tenk å ha en sånn som kjæreste da! Ikke mye stimulerende😂 Lurer helt oppriktig på om han har språkvansker av noe slag, har aldri sett voksne mennesker slite med å uttrykke seg i såpass alvorlig grad. Man ser han blir flau også, så det er ikke med vilje. Huff, stakkars fyr. Godt han kan seile litt på utseendet sitt. For mange vil nok uintelligensen være turn-off, men det er vel noen jenter som kun tenker på utseendet der ute. 

Anonymkode: 8467e...adb

Merkelig nok så uttrykker han seg ok skriftlig, og som du sier så blir han jo flau, så jeg tenker kanskje han egentlig er litt usikker og blir nervøs når han må prate "on the spot"? Og tenker over det istedet over hva han skal si? IDK...

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

hodeskallesminken til Isabel Eriksen tar virkelig kaka!! Det er det latterligste jeg har sett på den fronten der..

Stakkars jenter i dag med sitt forvridde syn på skjønnhet. Det som funker på Foto funker ikke nødvendigvis i syden....

Anonymkode: 4ecc8...762

Ja jeg synes oppriktig synd på henne! Hjelpe meg så grusomt det så ut med sparkel i sydensol. Og når hun begynte å grine i tillegg så det ble striper i sminka, tok det jo helt av. Trodde seriøst ikke det var mulig å oversminke seg så til de grader! :hakeslepp:

Vil ha inn noen kule deltakere som er litt gale og tør å rote litt i systemet der inne! Det er jo pissekjedelig med én allianse og en haug med folk på badeferie. Jeg vil ha drama og spill!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns plutselig Sofie er den peneste jenta der nå.  

Anonymkode: 01d0f...b18

Jeg har syntes det hele tiden, hun har noen fantastiske øyne. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Virker ikke som Triana hadde klart seg uten de jukse-kortene sine. Hun ser ned på dem nesten annethvert ord jo. Som da hun i gårsdagens episode spurte Sofie om hva hun tenkte om at en ny gjest skulle sjekke inn:

*ser ned på kortet* Sofie.. *ser ned på kortet* ..hva tenker du om at.. *ser ned på kortet* ..en ny gjest skal sjekke inn. 

Er det såå vanskelig for en programleder å huske én setning? :klo:

Anonymkode: 34310...6e2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er fascinerende enkel. Tenk å ha en sånn som kjæreste da! Ikke mye stimulerende😂 Lurer helt oppriktig på om han har språkvansker av noe slag, har aldri sett voksne mennesker slite med å uttrykke seg i såpass alvorlig grad. Man ser han blir flau også, så det er ikke med vilje. Huff, stakkars fyr. Godt han kan seile litt på utseendet sitt. For mange vil nok uintelligensen være turn-off, men det er vel noen jenter som kun tenker på utseendet der ute. 

Anonymkode: 8467e...adb

Så enig! På den "eksamen" de hadde svarte han at det var skuddår to ganger i året. Det er jo ufattelig at en 20-åring ikke vet det. Husker vi snakket om det i fjerde klasse. Husker det godt fordi bestemoren til en i klassen liksom var 16 år fordi hun var født 29. februar. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Snuppeluppen skrev:

Så enig! På den "eksamen" de hadde svarte han at det var skuddår to ganger i året. Det er jo ufattelig at en 20-åring ikke vet det. Husker vi snakket om det i fjerde klasse. Husker det godt fordi bestemoren til en i klassen liksom var 16 år fordi hun var født 29. februar. :fnise:

Tror og håper han gjorde seg til.

Anonymkode: 64333...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror og håper han gjorde seg til.

Anonymkode: 64333...da7

Vi får håpe det. :ac:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...