Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sa ikke Morten at han hadde tenkt å sende Sofie hjem, og velge Soph? 🤔 Eller misforsto jeg?

I fjor var det så sinnsykt med twister at det såvidt gikk an å spille spillet. Tydelig at produksjonen saborterte planer/oppdrag, og ga fordeler til de de ville beholde, og satte folk de ikke ville ha der (eller for å skape drama) i fare. Dette fikk de mye kritikk for.

I år er det jo helt "god natt". Ingen twister, få oppdrag - og de få oppdragene som er, er helt meningsløse. Ingen fordeler og ingen straff.

Hver gang man nærmer seg noe som har potensialet til å skape TV, så dør det ut fordi "hovedpersonene" må sjekke ut. Så er vi tilbake til å se på en vennegjeng på ferie. 

Anonymkode: d31cf...556

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er ufattelig tamt og kjedelig i år. Var jo ingen vits med det hemmelige oppdraget; helt meningsløst. Trodde hun kom til å få en fordel, men nei... Ellers skjer det jo ingenting? Hva er greia? 

I går var jeg faktisk veldig gira til parsermonien, men det var jo ikke så sjokkerende og stort som de prøvde å framstille det som. 

Savner Martine, jeg. Hun lagde litt mer liv! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, s0la skrev:

Synes det er ufattelig tamt og kjedelig i år. Var jo ingen vits med det hemmelige oppdraget; helt meningsløst. Trodde hun kom til å få en fordel, men nei... Ellers skjer det jo ingenting? Hva er greia? 

I går var jeg faktisk veldig gira til parsermonien, men det var jo ikke så sjokkerende og stort som de prøvde å framstille det som. 

Savner Martine, jeg. Hun lagde litt mer liv! 

Hva nøyaktig var det Martine gjorde som skapte liv? 

Anonymkode: 29a4f...b98

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva nøyaktig var det Martine gjorde som skapte liv? 

Anonymkode: 29a4f...b98

Hun spilte i det minste litt, i motsetning til veldig mange av de der inne. Dessuten er hun generelt ei blid og morsom jente. Nå er det igjen ca tre og en halv spiller; Morten, Kevin, Sofie og sånn halvveis Andrea. De andre suller rundt, lar seg drive med strømmen og er på badeferie. Og bare én allianse. Hadde Martine kommet inn igjen hadde det muligens blitt to allianser igjen og litt mer dramatikk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Ardwinna skrev:

Hun spilte i det minste litt, i motsetning til veldig mange av de der inne. Dessuten er hun generelt ei blid og morsom jente. Nå er det igjen ca tre og en halv spiller; Morten, Kevin, Sofie og sånn halvveis Andrea. De andre suller rundt, lar seg drive med strømmen og er på badeferie. Og bare én allianse. Hadde Martine kommet inn igjen hadde det muligens blitt to allianser igjen og litt mer dramatikk.

Jeg skjønner enda ikke hva nøyaktig du mener som gjorde at hun spilte mer enn de som er der? Sofie og Kevin er strengt tatt de som har spilt mest så langt, og har kjempet for sende ut andre og for å holde medlemmer fra egen allianse inne der. I begynnelsen var Kevin og Sofie med Andrea underdogsene, og Morten og Martine sin allianse var i stort overtall. Nå er det ikke mer igjen av Morten's allianse. 

Greit nok at Martine var likt, men den eneste gangen hun spilte var når hun tok valget som sendte ut Rebecca. Ellers har både hun og de andre fra la familia ikke gjort stort enn å snakke om alle hvor gode spillere de er. 

Anonymkode: 29a4f...b98

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dansedilla

Er fortsatt litt spent på hva som skjer fremover nå som det bare er en allianse. Noen må ryke så hvem blir det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir vel og kanskje litt vanskelig å spille/snakke mye taktikk osv når ingenting skjer? Ingen tvister eller hemmelige oppdrag nesten. Bare kjedelig. Da blir man jo automatisk på badeferie....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner enda ikke hva nøyaktig du mener som gjorde at hun spilte mer enn de som er der? Sofie og Kevin er strengt tatt de som har spilt mest så langt, og har kjempet for sende ut andre og for å holde medlemmer fra egen allianse inne der. I begynnelsen var Kevin og Sofie med Andrea underdogsene, og Morten og Martine sin allianse var i stort overtall. Nå er det ikke mer igjen av Morten's allianse. 

Greit nok at Martine var likt, men den eneste gangen hun spilte var når hun tok valget som sendte ut Rebecca. Ellers har både hun og de andre fra la familia ikke gjort stort enn å snakke om alle hvor gode spillere de er. 

Anonymkode: 29a4f...b98

Nei men da har vi bare ulik oppfatning av henne da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er mr. & miss Paradise neste uke må Grunde komme inn! Produksjonen kan ikke friste oss med å fortelle at han hadde planlagt det showet, for å så snyte oss for fremførelsen!

Endret av melly666
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, melly666 skrev:

Siden det er mr. & miss Paradise neste uke må Grunde komme inn! Produksjonen kan ikke friste oss med å fortelle at han hadde planlagt det showet, for å så snyte oss for fremførelsen!

Det hadde bare vært fullstendig på trynet om de hadde sendt inn Grunde enda en gang. Bare nei.

Anonymkode: 9b1be...f76

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunde var den eneste ordentlige morsomme personen på PH. Jeg lo så godt av hans versjon av Starboy, kanskje den morsomste episoden av hele PH. Nå er det liksom ikke en "klovn" på hotellet... Synes liksom ikke det er så morsomt med teltursex og helekopterpenis. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sa ikke Morten at han hadde tenkt å sende Sofie hjem, og velge Soph? 🤔 Eller misforsto jeg?

I fjor var det så sinnsykt med twister at det såvidt gikk an å spille spillet. Tydelig at produksjonen saborterte planer/oppdrag, og ga fordeler til de de ville beholde, og satte folk de ikke ville ha der (eller for å skape drama) i fare. Dette fikk de mye kritikk for.

I år er det jo helt "god natt". Ingen twister, få oppdrag - og de få oppdragene som er, er helt meningsløse. Ingen fordeler og ingen straff.

Hver gang man nærmer seg noe som har potensialet til å skape TV, så dør det ut fordi "hovedpersonene" må sjekke ut. Så er vi tilbake til å se på en vennegjeng på ferie. 

Anonymkode: d31cf...556

For mange tvister kan fort bli bare forvirrende og ødelegge spillet, men flere (hemmelige) oppdrag der de kan vinne fordeler som kan endre et planlagt spill hadde virkelig gjort seg. Jeg ble dritskuffa over at oppdraget til Teele bare var å låse seg med lille Petter edderkopp, og ikke noe mer enn det.
Det er knallkjedelig med en stor vennegjeng på ferie som kun drikker, flørter og har sex.

1 time siden, visningsnamn skrev:

Jeg håper de sender inn Grunde igjen og igjen og igjen og igjen.

:ler: Ser det for meg!

1 time siden, sommermorgen skrev:

Grunde var den eneste ordentlige morsomme personen på PH. Jeg lo så godt av hans versjon av Starboy, kanskje den morsomste episoden av hele PH. Nå er det liksom ikke en "klovn" på hotellet... Synes liksom ikke det er så morsomt med teltursex og helekopterpenis. 

Jeg fikk Starboy helt på hjernen etter den episoden :P
Vi trenger mer klovneri og drama på hotellet!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest thejohan
19 timer siden, Meadow skrev:

Jeg tror Martine kommer inn igjen, føler det på gikta 😉

Enig! Jeg har en følelse på at hun kommer siden det pmutselig ble vist et bilde av hun på slutten av det klippet med mange bilder/videoer filmet av deltakerne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er videregående skole.. eller Paradise Videregående Skole.. og det omhandler Skam. Å, som vi gleder oss! Men for å gjøre dette kort(ere), og la vær å kommentere overdrevne og til tider masete Skam-referering, så hopper vi til "Spillet", for ja, det er et jo et spill.

En ny kommer inn, hun skal spille Nora. Hun er så langt unna en Nora-sammenligning som det går ann å få det. Et oppdrag blir utdelt, og her står det at hun kun må fokusere på Petter.. eller William (ingen andre). Kort oppsummert. Dette klarte hun, og som premie for å få klare oppdraget, får hun bli på hotellet. Hadde hun funnet tonen med feks Andrè og blitt valgt av han.. så hadde hun også fått bli. 

Petter William sier han ikke helt liker at hun ikke får kline med sin partner Andrea. Guttene er trygge, inkludert Petter, og selv om en dame skal ut, velger han likevel å frede en ukjent dame som tydelig har sagt at hun heller ikke vil kose og kline. Min logiske forklaring, og som jeg bare innbille meg, er at Petter har fått ... tja, skal vi si 20 000 kroner produksjonen + en kontrakt som sier at må holde tett om dette ... for å velge Nora. Jeg nekter å tro at Petter ble påvirket av de andre guttene. Han klarte seg fint fra en god del gruppepress da han valgte bort Rebecca, som i tillegg virkelig sto han nær (og som kysset og koste han før parsermonien). 

Dette er min logiske forklaring. Alt annet bare skurrer. Det gir ingen mening at en anonym deltaker som ikke gjør noe ut av seg, skal klare å overleve på den måten. Vil tippe at produksjonen vil ha inn litt anonyme deltakere som de kan styre og bestikke, for å lage utspekulerte tvister. 

Kan vel på forhånd beklage at jeg skriver dette (ettersom sikkert noen vil reagere).. men jeg må bare skrive hva jeg tror skjer bak kulissene. For meg blir dette selverkærte"spillet" for dumt, og jeg er ferdig med å se på. Gi meg fjernkontrollen

Anonymkode: 4b9f4...1f6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, UnderCover skrev:

Kan det hende at Theele ikke fikk fordel fordi Sopn trakk seg?

Fordelen var jo at hun ble trygg i parseremonien.. 

Anonymkode: 565a0...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordelen var jo at hun ble trygg i parseremonien.. 

Anonymkode: 565a0...a32

om det er tilfellet, så aner ikke jeg ka folk maser om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎21‎.‎04‎.‎2017 den 3.04, Meadow skrev:

Jeg tror Martine kommer inn igjen, føler det på gikta 😉

Hun er helt klart i farvannet. Siden La Familie skrumpet inn til en rosin, har Morten smisket seg effektivt inn i Det hvite hus. Når den nye "lederkvartetten" Morten/Sofie og Kevin/Andrea får satt seg, kommer Martine susende inn og setter press på Morten, og Sofie i fare. Ser ikke for meg at det er like lett for Morten å velge bort Martine som Soph, så der kan han komme i klem. Kan bli gøy.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hodeskallesminken til Isabel Eriksen tar virkelig kaka!! Det er det latterligste jeg har sett på den fronten der..

Stakkars jenter i dag med sitt forvridde syn på skjønnhet. Det som funker på Foto funker ikke nødvendigvis i syden....

Anonymkode: 4ecc8...762

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...