Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hahah beklager, my bad. Tenkte han bare var sånn "jeg sier det bare på en engelsk måte". 

Anonymkode: b6ae7...c78

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, jeg liker Joachim også. 

Anonymkode: 772bd...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo bare følge med på litt trash-TV i år også! :)

Virker som en festlig og underholdende klein gjeng i år, så dette kan bli både mye intriger og mye pinlig pute-TV. Jentene virker mer selvsikre enn i tidligere sesonger så jeg tror det kan bli MYE bitching etterhvert. Men kanskje også mer jentestyrte allianser. Gutta som kom først er høye på seg selv og de fem "nye" guttene så ut som om de hadde ramlet ned fra månen. Han Tromsø-fyren så helt lost ut da han kom ut av båsen, men han høye snålingen med de stirrende øynene tok kaka! Han er jo helt i sin egen verden! Jeg visste ikke helt om jeg skulle le eller begrave fjeset i ei pute når han danset rundt alene med armer og ben til alle kanter, med peptalk til seg selv på voiceover. "Jeg kan danse, har skikkelig rytme og kroppskontroll" :fnise::ler:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg må jo bare følge med på litt trash-TV i år også! :)

Virker som en festlig og underholdende klein gjeng i år, så dette kan bli både mye intriger og mye pinlig pute-TV. Jentene virker mer selvsikre enn i tidligere sesonger så jeg tror det kan bli MYE bitching etterhvert. Men kanskje også mer jentestyrte allianser. Gutta som kom først er høye på seg selv og de fem "nye" guttene så ut som om de hadde ramlet ned fra månen. Han Tromsø-fyren så helt lost ut da han kom ut av båsen, men han høye snålingen med de stirrende øynene tok kaka! Han er jo helt i sin egen verden! Jeg visste ikke helt om jeg skulle le eller begrave fjeset i ei pute når han danset rundt alene med armer og ben til alle kanter, med peptalk til seg selv på voiceover. "Jeg kan danse, har skikkelig rytme og kroppskontroll" :fnise::ler:

Jeg er helt enig, og jeg er så glad for det. De siste sesongene har jentene føyet seg etter gutta, og egentlig hatt ganske lite å by på. Disse jentene virker ganske morsomme og selvstendige. Selv om de er unge virker de ikke så umodne som tidligere deltakere. 

Haha, jeg ELSKER Joachim. Han er snål på en måte jeg liker. Jeg hadde et elendig førsteinntrykk av han, men nå synes jeg han er artig. 

Anonymkode: 772bd...66e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pga brunfargen? Hva syns du gjør han så fin.

Anonymkode: 8cbee...442

Han er jo en attraktiv person..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar på dette. 

Mynona, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite aktivitet i tråden enn tidligere sesonger. Er det fordi folk er drittlei hele Paradise Hotel konseptet? 

Anonymkode: bf66d...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som er litt...lei av Triana? Hun er så utrolig høy på seg selv og skal hele tiden få fokuset over på seg selv. Synes programlederen i den svenske PH er mye bedre og prøver ikke å være midtpunktet slik som Triana prøver på. Skjønner at smågutta som ser på PH blir gira når de ser hun, men jeg er så leeeei av hun. Også reklamerer hun for sitt eget undertøysmerke der, igjen handler det om triana triana triana :alice:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh han som smilte hele tiden :rodme:   Hver gang han var på skjermen smilte jeg, han var så søt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han eldste er jo ganske skallet. Vil den siste dusken på toppen der være i mange år framover?

Anonymkode: aabd1...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som fokuserer så veldig på utseende, dere har ikke vurdert å melde dere på PH selv da? :ler: Virker jo som dere med den fikseringa hadde passet rett inn ;) 

Altså, høyden på folk og hvor mye hår de har på hodet, det er jo faktisk ting man ikke får gjort så veldig mye med, og jeg tror ikke saken hadde blitt så mye bedre heller om de gikk med platåsko og brukte parykk. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig lite aktivitet i tråden enn tidligere sesonger. Er det fordi folk er drittlei hele Paradise Hotel konseptet? 

Anonymkode: bf66d...d73

Trolig pga. Carl Aksel og den drittsesongen som var ifjor :sjenert:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, helloAdele skrev:

Trolig pga. Carl Aksel og den drittsesongen som var ifjor :sjenert:

Tror jeg og. For en skuffelse! Jeg har ikke fått sett 1 episode enda en gang. Tror jeg ser den på Tv3 play i morgen :) 

Merker jeg føler meg litt for gammal til PH :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahah beklager, my bad. Tenkte han bare var sånn "jeg sier det bare på en engelsk måte". 

Anonymkode: b6ae7...c78

Han sa det på engelsk, men paramedic er ikke engelsk for medisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad for at det er alliansebygging fra dag 1. Tidligere har norske sesonger vært litt kjedelig i starten siden det har tatt så lang tid før allianser har oppstått. Det har vært mye fokus på å være "en stor, sammensveiset gjeng". Jeg er dermed ganske fornøyd med temaet for årets sesong.

Anonymkode: d8ac6...cc3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg har fulgt litt med siden første sesong av den amerikanske versjonen var på tv. Nå føler jeg meg nesten for gammel egentlig. Skulle vært litt eldre deltagere :P Det hadde gjort det mer "akseptabelt" for meg å se på.. 

Første episode var artig. En del av de gutta var sykt trente og noen kanskje litt høy på seg selv :P Kan bli gøy når de blir valgt  vekk fremfor en annen. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...