Gå til innhold
Aleksandraa

Annijor

Anbefalte innlegg

gjest91   119 1 383
gjest91
18 minutter siden, maomao skrev:

Litt overrasket over at Kristine og Anniken er så gode venner. Kanskje Kristine får opp øynene en dag.

Hva har K, eller noen andre for den saks skyld, å lære av en som ikke vet noen ting om forhold? Og den 4 år lange sorgen hennes er mer en besettelse enn noe annet, ingen gråter over en eks i 4 år der forholdet varte i 6 mnd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

maomao   286 1 832
maomao
31 minutter siden, gjest91 skrev:

Hva har K, eller noen andre for den saks skyld, å lære av en som ikke vet noen ting om forhold? Og den 4 år lange sorgen hennes er mer en besettelse enn noe annet, ingen gråter over en eks i 4 år der forholdet varte i 6 mnd.

I all verden. Hvor står det i kommentaren min at hun har noe å lære? Jeg tenkte mer på at hun kanskje begynner å se Fabian slik andre ser han. Slutt å tillegge meg meninger og sitater jeg ikke har kommentert. Lag deg ditt eget innlegg. Anniken sin besettelse av kjærlighetssorg burde hun fått hjelp til. Det er ikke normalt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christy89   538 2 582
Christy89

Feil tråd....

Endret av Christy89

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bambi1995   62 103
Bambi1995
På 10/16/2017 den 16.01, misssssnorway skrev:

http://annijor.no/aerlighet-angst-stille-tarer/ - Tror dette innlegget sier sitt om det hun har å stri med.

Virker som om mange på en måte ikke aksepterer at hun er deprimert fordi det er så mange som sier at hun ikke er "berettiget" til å være det. Man kan få depresjon uten å møte betydelig motstand i livet. Man kan få depresjon selv om man er den peneste om mils omkrets (min mening). Man kan få depresjon selv om man har mennesker som er glade i en rundt seg. Det er ingen fasit over hvem som får lov og ikke får lov til å ha en psykisk lidelse. 

Så sant! Sier ganske mye når man kan få depresjon av å få et barn, den beste gaven man kan få i livet liksom! hvem som helst kan få depresjon av hva som helst :( 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bambi1995   62 103
Bambi1995
2 timer siden, gjest91 skrev:

Du kan da ikke bestemme hva andre skal føle.

Jeg hadde et veldig kort forhold med en i 2011, og jeg tenker fortsatt mye på han og forholdet.  Det er 6 år siden, det. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bambi1995   62 103
Bambi1995
1 time siden, Christy89 skrev:

Nå må hun se å dumpe han! Tror alle sier det til henne, men hun er for knytter til han. Klippe for neste episode, så gråter hun nok en gang. "Jeg er her liksom med Fabian"  mens hun klemmer en. Det er så tydelig han bare gir faen i henne :(

De er jo ikke sammen lenger? Snakker du om Anniken eller Kristine? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Liima   232 1 634
Liima
3 timer siden, maomao skrev:

Det er da ikke alle som ser episoden med en gang den blir lagt ut🙄

Jeg vet det. :laugh:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christy89   538 2 582
Christy89
37 minutter siden, Bambi1995 skrev:

De er jo ikke sammen lenger? Snakker du om Anniken eller Kristine? 

Ops, feil tråd 🙊🙊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ingeniørfrue   441 4 198
ingeniørfrue
15 timer siden, TomineB skrev:

Jeg så bare en jente som var stressa med mat og rengjøring før gjestene kom. De fleste jenter blir irriterte da for menn har det ikke slik. Jeg blir hverfall irritert når jeg stresser med rengjøring😊

Nå er ikke jeg en av de som kritiserer henne, men stresset eller ei, unødvendig oppførsel. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
gjest91   119 1 383
gjest91
6 timer siden, maomao skrev:

I all verden. Hvor står det i kommentaren min at hun har noe å lære? Jeg tenkte mer på at hun kanskje begynner å se Fabian slik andre ser han. Slutt å tillegge meg meninger og sitater jeg ikke har kommentert. Lag deg ditt eget innlegg. Anniken sin besettelse av kjærlighetssorg burde hun fått hjelp til. Det er ikke normalt. 

Herregud, hva feiler deg? Snakk om å tillegge noen meninger. Du får heller endre formuleringen din om du mener helt andre ting enn du skriver. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
misssssnorway   18 72
misssssnorway

Så ser vi heller ikke hva som skjer når kameraet er avslått. Mulig Anniken ikke klarer å sette opp en fasade foran kamera, men hva vet vi om Anders klarer det eller ei? For alt vi vet spiller han den sympatiske typen, og trigger/irriterer henne med vilje?

Virker som er det er mangle misunnelige jenter her inne, og jeg får litt følelsen av at mange tenker slik "Han er jo perfekt og fortjener så mye bedre, som meg f.eks, hihi! Jeg hadde forgudet han, og Anniken er en dritt...".

Ellers er tydligvis alle her skinnhellige og har aldri vært irritert på typen sin!:grinele:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LeilaS   2 620 11 535
LeilaS
30 minutter siden, misssssnorway skrev:

Virker som er det er mangle misunnelige jenter her inne

Ja jøss. Jeg er super misunnelig :ironi:Hva er det å være misunnelig på egentlig? Jeg har et kjempe fint forhold med kjæresten min jeg 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mynona   44 980 28 153
Mynona

Tråden er ryddet for spekulasjoner/ryktespredning og svar til dette. 

Mynona, mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   4 medlemmer

• HerKommerMummi
    • eccentricity
    • yupyup
    • AquaDerma

Artikler fra forsiden