Gå til innhold

Når det er uker mellom kjøretimene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er lurt å bestille kjøretimer ved en annen kjøreskole i ukene mellom kjøretimene man har på den skolen man først begynte på? Eller blir det bare kluss? Jeg vil gjerne fortsette på den skolen jeg først begynte på, men er så dumt når det er opptil 3 uker mellom timene noenganger (fordi læreren ikke har ledig time) fordi da føler jeg at jeg kommer litt ut av det? 

Hva tenker dere?

Anonymkode: b2d41...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Obs: har ikke anledning til å øvelseskjøre med noen andre. 

Anonymkode: b2d41...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt skole, 3 uker er aaltfor lenge imellom..

Det blir nok også mye dyrere i lengden om man ikke allerede er "den perfekte" sjåfør som noen tror om seg selv 😳😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får ikke så god kontinuitet om det går tre uker mellom hver time. Her ville jeg nok vurdert å bytte kjøreskole i det hele tatt. Man betaler mye for det og har behov for å få en god tjeneste. 

Anonymkode: 8758d...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt kjøreskole.

Tre uker mellom hver gang betyr jo nesten at du begynner fra start hver gang. Det er penger ut av vinduet.

Jeg hadde heller ikke mulighet til å kjøre privat. Fant en skole som hadde tid til meg to dager i uken.

Kjørte da to dager den ene uken og deretter én dag den neste uken, og så to dager uka etter det igjen. Helt perfekt mengde.

Anonymkode: 96aeb...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, hadde vurdert å bytte. Men, hvis du trives på skolen du går på og med kjørelærer så er det jo litt dumt det også.

Kan du ikke heller bestille timer litt lengre frem i tid? F.eks. bestille én time i uka, to - tre måneder fremover?

Da vil du jo få tettere kjøretimer om en liten stund..

Så kan du heller avbestille kjøretimer dersom det viser seg at du ikke har behov for alle.

Anonymkode: fe9a0...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som kjøreskolelæreren prøver å melke mest mulig melk ut av deg (les:penger). Min søster har tatt kjøretimer i 3år uten at kjørelæreren har sagt noe om oppkjøring, bare at det nærmer seg. Så dessverre må du nok forlange litt selv... triste greier at de som er snillest og mes høflige er de som sitter med den største regninga. Trynepolitikk heter det.

Anonymkode: 7f69c...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som kjøreskolelæreren prøver å melke mest mulig melk ut av deg (les:penger). Min søster har tatt kjøretimer i 3år uten at kjørelæreren har sagt noe om oppkjøring, bare at det nærmer seg. Så dessverre må du nok forlange litt selv... triste greier at de som er snillest og mes høflige er de som sitter med den største regninga. Trynepolitikk heter det.

Anonymkode: 7f69c...f4d

3 år? Hun burde jo bytte snarere enn senest. Det høres jo helt sært ut?

Anonymkode: ec117...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Er i samme situasjon som deg, hadde en kjøretime på mandag og neste kjøretime får jeg ikke før i Mai, sånn har det holdt på en stund nå. Jeg har heller ikke mulighet til å kjøre privat, men det virker ikke ut som det er noe stort problem faktisk, man glemmer jo ikke det man har lært. Jeg merker bare et jeg er litt usikker i begynnelsen, men det går bedre etter 15-20 minutt med kjøring.

Anonymkode: 2ce73...d70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, April 08, 2017 den 22.31, AnonymBruker skrev:

Er i samme situasjon som deg, hadde en kjøretime på mandag og neste kjøretime får jeg ikke før i Mai, sånn har det holdt på en stund nå. Jeg har heller ikke mulighet til å kjøre privat, men det virker ikke ut som det er noe stort problem faktisk, man glemmer jo ikke det man har lært. Jeg merker bare et jeg er litt usikker i begynnelsen, men det går bedre etter 15-20 minutt med kjøring.

Anonymkode: 2ce73...d70

Det er fint å øvelseskjøre mest mulig,  da blir man tryggere og roligere i trafikken. Mengde kjøring er gull verdt.  Hvis du ikke har noen og øvelseskjøre med, så kan jeg sikkert hjelpe deg med det.  Om det er av interesse? :) Om du bor på østlandet..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...