Gå til innhold

Blokkere noen på Facebook - Får de vite at jeg har blokkert dem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg blokker noen på Facebook, kan vedkommende på noen som helst måte få vite at jeg har blokka hen???

Anonymkode: 9038f...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det får de ikke. Du bare går inn på innstillinger, om du ikke har hatt de på din venneliste. Sletter du fra vennelista får du valget der om du vil blokkere eller bare slette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, tdm900 skrev:

Nei, det får de ikke. Du bare går inn på innstillinger, om du ikke har hatt de på din venneliste. Sletter du fra vennelista får du valget der om du vil blokkere eller bare slette. 

Har ikke vedkommemde på venneliste, men ønsker å blokke.

Takk for svar

Anonymkode: 9038f...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, du blir usøkbar for de blokkerte, så hvis de vet/får vite at du ikke har slettet deg fra face så skjønner de at du har blokkert dem. Har dere felles venner?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, FantasDick skrev:

Tja, du blir usøkbar for de blokkerte, så hvis de vet/får vite at du ikke har slettet deg fra face så skjønner de at du har blokkert dem. Har dere felles venner?

This. Men det er vel bare å blokkere vedkommende, eller hva er du redd for? Vedkommende kan først lure på om du har slettet Facebook-kontoen, men h*n kan også spørre en venn om å søke deg opp. Og når h*n får søkt deg opp, skjønner vedkommende at du har blokkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blokkering er forferdelig barnslig så lenge det ikke er noen som plager deg du skal blokkere:fart2:

Anonymkode: fa0df...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, det kan oppdages om de husker at de er venn med deg.
Om du bare har slettet deg, vil du fortsatt stå på vennelisten, men de kommer seg ikke inn på din profil.

Om du har blokkert dem, vil du forsvinne fra vennelisten og de kan ikke søke deg opp.

Da skjønner de "smarte" at du har blokkert de og ikke bare slettet deg selv fra facebook.

 

Anonymkode: ab0fe...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En får ikke noe varsel, men en ser det fordi en ikke kan søke opp personen på face lenger. (Den som blokkerer kan heller ikke søke opp den den har blokkert mer, siden blokkering går begge veier)

Anonymkode: 94908...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det kan oppdages om de husker at de er venn med deg.

Anonymkode: ab0fe...8db

TS sier jo at de ikke er venner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere er i samme grupper eller har felles venner, så vil det i noen diskusjoner være tydlig at noen har blokkert han (men han kan ikke se at det er deg så sant ingen sender han en screen shot av diskusjonen).

Anonymkode: d806d...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2017 den 10.41, AnonymBruker skrev:

Blokkering er forferdelig barnslig så lenge det ikke er noen som plager deg du skal blokkere:fart2:

Anonymkode: fa0df...e2b

Blokkerer alltid kollegaer. De har ikke noe med privatlivet mitt å gjøre og det er evig mas om å bli venner på Facebook. Så jeg har bare sagt at jeg ikke har Facebook. 

Anonymkode: 1f1e8...35d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2017 den 7.43, AnonymBruker skrev:

Blokkerer alltid kollegaer. De har ikke noe med privatlivet mitt å gjøre og det er evig mas om å bli venner på Facebook. Så jeg har bare sagt at jeg ikke har Facebook. 

Anonymkode: 1f1e8...35d

Hvorfor vil ikke du bli venner da?

Anonymkode: 77911...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.3.2017 den 10.41, AnonymBruker skrev:

Blokkering er forferdelig barnslig så lenge det ikke er noen som plager deg du skal blokkere:fart2:

Anonymkode: fa0df...e2b

Hva med folk man ikke tåler trynet på? Er det barnslig å blokkere de? Jada jeg vet de kan omgå den blokkeringen med å lage seg en falsk konto.

Anonymkode: 26caf...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...