Gå til innhold

Hjelp å finne kurs eller frivilligorganisasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med at jeg er litt alene og jeg søker nye impulser og venner. Det jeg ønsker hjelp til er å finne kurs jeg kan begynne på., en klubb jeg kan bli medlem av, eller en organisasjon hvor jeg kan knytte nye vennskapsbånd. Bli kjent med nye mennesker helst på min egen alder. Legg gjerne ved lenke... 

Litt om meg :

Jeg er en Jente/Dame på 28år. Har kjæreste, bor i Akershus men flytter sannsynligvis til Oslo øst i løpet av sommeren 2017. Sport og politikk i form av å bli medlem av et politiskparti  er nok ikke for meg. Hvertfall ikke sport. Jeg er sjenert og sosialt klein (litt sosial angst) Mine interesser er litteratur, kultur og kunst, reise, dyr, spill😊 

Engasjerer meg også i miljøsaken men vanskelig å få være frivillig for Bellona eller fremtiden i våre hender eller Greenpeace. De vil kun at du skal donere eller gå rundt og selge ting og er ikke helt det jeg er ute etter. 

Anonymkode: 04eeb...ca2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min søster er helt hekta på Ingress som visstnok også skal være veldig sosialt. Flytter du til sør/øst i Oslo, kan jo friviliighetsarbeid for FOD eller Dyrebeskyttelsen være noe? Ellers så ønsker Frivillighetssentralene nye mennesker, som kan bidra med sine evner til forskjellig. Besøksvenn? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...