Gå til innhold

Hvor få tak i påskeegg i metall ?


minienthe

Anbefalte innlegg

Kom over en annen tråd her hvor fere nevnte at de hadde kjøpt metallegg. Tråden var et drøyt år gammel så tipsene om hvor dette var å få tak i var ikke like aktuelt.

Noen som vet hvor man kan få tak i helt enkle fyllbare egg i metall, noe i likhet med dette ? Det jeg linket til ser ut til å være et profilerminsfirma med heftig minstebestilling så de utgår.

Det er kun helt enkle mønsterløse egg jeg er ute etter.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg såg dei hadde på Sparkjøp tidlegare denne veka (i butikk), men finn dei dessverre ikkje på nettsida no.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De til Staples hadde dessverre mønster men skal sjekke ut Sparkjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si at jeg er innom og støtter dere. Lykke til med deres fyllbare eggønsker! Jeg håper dere finner dem. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På Sunday, March 12, 2017 den 1.02, minienthe skrev:

De til Staples hadde dessverre mønster men skal sjekke ut Sparkjøp :)

Jeg har etter mye strev kommet meg til Spar Kjøp. Større skuffelse skal en lete lenge etter. Kr. 99 for noen metallpåskeegg som er så små, at du bør ha forstørrelsesglass for å se dem. Den som klarer å stable 10 seigemnner inni de påsekeggene er god. 

Jaja, å la seg lokke av folk på kg, det burde jeg snart ta lærdom av. 

Anonymkode: 5c177...b83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har etter mye strev kommet meg til Spar Kjøp. Større skuffelse skal en lete lenge etter. Kr. 99 for noen metallpåskeegg som er så små, at du bør ha forstørrelsesglass for å se dem. Den som klarer å stable 10 seigemnner inni de påsekeggene er god. 

Jaja, å la seg lokke av folk på kg, det burde jeg snart ta lærdom av. 

Anonymkode: 5c177...b83

Det var den størrelsen som var vanlig da jeg var barn. Hva de skal med gigantiske påskeegg, forstår jeg ikke. Tannlegene må tjene gode penger etter påsken

Anonymkode: 079ac...853

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minienthe skrev:

Meh... og jeg som hadde planer om å dra dit på lørdag :frkk:

Det kan du spare deg hvis du ikke vil ha et miniegg. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var den størrelsen som var vanlig da jeg var barn. Hva de skal med gigantiske påskeegg, forstår jeg ikke. Tannlegene må tjene gode penger etter påsken

Anonymkode: 079ac...853

Når tid var du barn? Før godtesnopets tid :sjokkert: 

Anonymkode: 5c177...b83

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, vafle skrev:

Sett på kremmerhuset?

Gikk forbi Kremmerhuset igår, de hadde iallefall påskeegg i metall. Men tror ikke de var ensfarget. 

Jeg kjøpte påskeegg i metall med mummifigurer på, de var utrolig stilige! Kjøpte med Stinky, Lille My, mummi-mamma og mummitrollet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, skruf skrev:

Gikk forbi Kremmerhuset igår, de hadde iallefall påskeegg i metall. Men tror ikke de var ensfarget. 

Jeg kjøpte påskeegg i metall med mummifigurer på, de var utrolig stilige! Kjøpte med Stinky, Lille My, mummi-mamma og mummitrollet :)

Kan du hjelpe med et bilde/link til disse? 

Anonymkode: 5c177...b83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2017 den 1.27, AnonymBruker skrev:

Jeg har etter mye strev kommet meg til Spar Kjøp. Større skuffelse skal en lete lenge etter. Kr. 99 for noen metallpåskeegg som er så små, at du bør ha forstørrelsesglass for å se dem. Den som klarer å stable 10 seigemnner inni de påsekeggene er god. 

Jaja, å la seg lokke av folk på kg, det burde jeg snart ta lærdom av. 

Anonymkode: 5c177...b83

Fremfor å legge skylden på den som var så hyggelig å tipse deg, kunne du jo heller spesifisert størrelse i HI, eller rett og slett spurt om de var store eller små før du tok turen :)

Anonymkode: 55d52...b7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fremfor å legge skylden på den som var så hyggelig å tipse deg, kunne du jo heller spesifisert størrelse i HI, eller rett og slett spurt om de var store eller små før du tok turen :)

Anonymkode: 55d52...b7f

Jeg skrev ikke HI, det gjorde TS. 

Størrelsen på Spar Kjøp sine vil jeg påstå det er mulig å nesten lukke hånden over. De var i tille veldig tunge i stål eller gullfarge. Detter de ned på parkettgulv eller bord, så vil resultatet bli hakk og merker. 

Tror godtesnopet i år ender i tupperarebokser innpakket i cellofan eller annet fint papir. 

Anonymkode: 5c177...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...