Gå til innhold

Hvorfor blir bloggere så forskjellig behandlet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det forundrer meg så noen ganger inne på Rampelys. Hvorfor kan noen bloggere eksponere barna sine, "overshare" når det kommer til privatlivet, svare stygt på kommentarer etc, og fortsatt bli rost? Mens når andre gjør det, blir de kritisert i egne tråder, og det har blitt startet tråder som er skeptiske til eksponering av barn generelt(bra initiativ!)

:klo: når jeg ser at bloggere som har gjort og gjør det samme får positive kommentarer, og innlegget blir plusset. 

For at ikke denne tråden skal bli slettet, fint om dette forblir en generell debatt snarere enn å navngi enkelte bloggere. 

Anonymkode: 67868...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen synspunkter på dette? Nå er det jo mange bloggere som har blitt lest mer våkent og kritisk. Er det det at de kritiske brukerne kun engasjerer seg i enkelte tråder og andre blir stort sett lest/skrevet i av fans?

Anonymkode: 67868...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig man ikke har så god oversikt over alle blogger? Er det de samme brukerne som kritiserer noen og roser andre med samme problem? Jeg er kun kritisk til de jeg kjenner til, vanskelig å være kritisk til de jeg ikke har lest. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte litt forskjellige brukere som engasjerer seg i de ulike trådene, det stemmer... Men rart at de som er imot eksponering av barn, f.eks, ikke kommenterer dette hos andre som blogger om barna sine?

Anonymkode: 67868...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kanskje det har noe med hvem som er aktive i trådene? I noen tråder ser jeg veldig saklige, reflekterte innlegg, som i tråden om mammablogging. Enkelte andre tråder er nesten bare spydige kommentarer, eller blind, ikke særlig reflektert ros.  

 

TS

Anonymkode: 67868...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...